Reply
HopingforaMiracle 1 child; USA 21595 posts
9th Dec '12

<blockquote><b>Quoting Back to Noob Status:</b>" Is that show still on? Lol."</blockquote>




Yea lol. She isn't on there though anymore

.t a y l o r. 3 kids; Indiana 3847 posts
9th Dec '12

DH is a giant dweeb and is convinced there's a hiding twin in my tummy, lmao.
So.
Boy names that go with Gabriel without being matchy (no starting with G, which sucks because I like Gideon, lol).
Middle name Douglas.
I don't too much care for extremely foreign names.
Help?

Mrs.Dani Due July 3; 1 child; 3 angel babies; Oxnard, California 10272 posts
9th Dec '12

Adyson Makynzie
Paisley Quinn



Wow....

LolaMcKitten Due May 30; 27 kids; Beverly Hills, California 15496 posts
9th Dec '12
Quoting T + T = A S G ♥:" DH is a giant dweeb and is convinced there's a hiding twin in my tummy, lmao. So. Boy names that go with ... [snip!] ... with G, which sucks because I like Gideon, lol). Middle name Douglas. I don't too much care for extremely foreign names. Help?"


Henry
Oliver
Noah
Jameson
Arthur
Theodore

NicoThunders 2 kids; Michigan 12847 posts
9th Dec '12

Cass, where's your crappy name job libks?



This thread beds them.
http://forum.baby-gaga.com/about2399191-4.html#52895450

Aria Dawn's mommy 33 kids; Texas 1864 posts
9th Dec '12

<blockquote><b>Quoting Mrs.Dani:</b>" Adyson Makynzie Paisley Quinn Wow...."</blockquote>




I saw that too :shock:

Mrs.Dani Due July 3; 1 child; 3 angel babies; Oxnard, California 10272 posts
9th Dec '12

<blockquote><b>Quoting Elena Dawn's mommy:</b>" <blockquote><b>Quoting Mrs.Dani:</b>" Adyson Makynzie Paisley Quinn Wow...."</blockquote> I saw that too :shock:"</blockquote>



Everyone is jumping on my ass cause I said the names sucked. :oops:

LolaMcKitten Due May 30; 27 kids; Beverly Hills, California 15496 posts
9th Dec '12
Quoting NicoThunders:" Cass, where's your crappy name job libks? This thread beds them. http://forum.baby-gaga.com/about2399191-4.html#52895450"


http://scholar.harvard.edu/mullainathan/files/emilygreg.pdf

Mrs.Dani Due July 3; 1 child; 3 angel babies; Oxnard, California 10272 posts
9th Dec '12

<blockquote><b>Quoting LolaMcKitten:</b>" http://scholar.harvard.edu/mullainathan/files/emilygreg.pdf"</blockquote>



Is it just me or is the link not working?

NicoThunders 2 kids; Michigan 12847 posts
9th Dec '12

<blockquote><b>Quoting Mrs.Dani:</b>" <blockquote><b>Quoting LolaMcKitten:</b>" http://scholar.harvard.edu/mullainathan/files/emilygreg.pdf"</blockquote> Is it just me or is the link not working?"</blockquote>




Its not working for me either. I'm mobile so that might be why.

LolaMcKitten Due May 30; 27 kids; Beverly Hills, California 15496 posts
9th Dec '12
Quoting Mrs.Dani:" <blockquote><b>Quoting LolaMcKitten:</b>" http://scholar.harvard.edu/mullainathan/files/emilygreg.pdf"</blockquote> Is it just me or is the link not working?"


Poo, really?



Hmmm

LolaMcKitten Due May 30; 27 kids; Beverly Hills, California 15496 posts
9th Dec '12
Quoting LolaMcKitten:" Poo, really? Hmmm"


Nope, the paper has been removed from the site. Crap. I'll have to find another.

Aria Dawn's mommy 33 kids; Texas 1864 posts
9th Dec '12

<blockquote><b>Quoting Mrs.Dani:</b>" <blockquote><b>Quoting Elena Dawn's mommy:</b>" <blockquote><b>Quoting ... [snip!] ... I saw that too :shock:"</blockquote> Everyone is jumping on my ass cause I said the names sucked. :oops:"</blockquote>




Really? Lol butt hurt much. It's a public forum, they need to deal with opinions,esp if they have shit names, lol.

Mrs.Dani Due July 3; 1 child; 3 angel babies; Oxnard, California 10272 posts
9th Dec '12

<blockquote><b>Quoting Elena Dawn's mommy:</b>" <blockquote><b>Quoting Mrs.Dani:</b>" <blockquote><b>Quoting Elena Dawn's ... [snip!] ... Really? Lol butt hurt much. It's a public forum, they need to deal with opinions,esp if they have shit names, lol."</blockquote>



Yeah they are sayimg when are we going to get over trendy names.

Aria Dawn's mommy 33 kids; Texas 1864 posts
9th Dec '12

<blockquote><b>Quoting Mrs.Dani:</b>" <blockquote><b>Quoting Elena Dawn's mommy:</b>" <blockquote><b>Quoting ... [snip!] ... if they have shit names, lol."</blockquote> Yeah they are sayimg when are we going to get over trendy names."</blockquote>




When all their names are the remains of alphabet soup lol