Reply
user banned Shreveport, Louisiana 66739 posts
7th Mar '12

yeah if he knew the girl that would be the end of the story for us

woman hater Utah 16403 posts
7th Mar '12

You gave him his chance and he blew it. Now he can pack his shit and go seeing as he doesn't want to pull his head out and it isnt the first time he has had nudie pics of girls.

user banned California 14075 posts
7th Mar '12

If it was a p**n star or something then nah. i wouldn't be upset.

user banned 2 kids; Washington 17453 posts
7th Mar '12
Quoting WeenieMachine:" Well, I don't make idle threats so if I told him before that I'd be gone if he did it again, then I'd stand by that and peace the f**k out."


^^What she said.

Disappearing Meemz 15 kids; Indiana 88176 posts
7th Mar '12

He'd have to go. IDGAF about random ass p**n, but an aquaintance? Hell no. Double hell no. Cause that brings up the whole question of how did he get it, are they speaking inappropriately when I'm not there, etc.

♥Love♥ {6 weeks} Due August 16; 2 angel babies; California 6690 posts
status 7th Mar '12

A girl he knew? and you had already given him a chance? Id leave. He is probably physically cheating with her as well. I consider sending n**e pictures cheating. I would be devastated. I wouldnt have deleted them though, he probably will just get more sadly. Deleting them wont make a difference :(

Ronnie RadKat 4 kids; Arizona 22168 posts
7th Mar '12
Quoting Little MerMeemz:" He'd have to go. IDGAF about random ass p**n, but an aquaintance? Hell no. Double hell no. Cause that ... [snip!] ... no. Cause that brings up the whole question of how did he get it, are they speaking inappropriately when I'm not there, etc."



Exactly. Way too much deceit, disrespect for me to be able to stay with him.

~*~ Nichole ~*~ 4 kids; Vancouver, Washington 11261 posts
7th Mar '12
Quoting WeenieMachine:" Well, I don't make idle threats so if I told him before that I'd be gone if he did it again, then I'd stand by that and peace the f**k out."


This exactly. We would be over and done with.

IMHO 2 kids; Ontario 7746 posts
7th Mar '12

A picture of some random actress on his computer: okay. On his phone, which he carries with him all of the time? No. Because that would show a level of obsession that isn't acceptable.



A naked picture of someone he knew in person, on computer/phone/in his wallet: he better f**king call her up and they both better run like hell...

user banned California 29193 posts
7th Mar '12
Quoting ♥ss:" Last night I was on my husbands phone and found n**e pictures of girls, one I knew and a random video..He ... [snip!] ... you'll see. How would you feel and what would you do? I already know I want to do, but I want to hear from you ladies also. "


You already gave the warning, now you have to follow through; otherwise you essentially just gave him permission to walk on you. I'd be out of there.

how khuntastik 4 kids; California 1273 posts
7th Mar '12
Quoting IMHO:" A picture of some random actress on his computer: okay. On his phone, which he carries with him all of ... [snip!] ... someone he knew in person, on computer/phone/in his wallet: he better f**king call her up and they both better run like hell..."

:!::!::!::!:



especially for the third time, sorry mama!

user banned California 14075 posts
7th Mar '12
Quoting IMHO:" A picture of some random actress on his computer: okay. On his phone, which he carries with him all of ... [snip!] ... someone he knew in person, on computer/phone/in his wallet: he better f**king call her up and they both better run like hell..."


i don't think its a big deal to have an actress on his PHONE. Maybe that's just me though.



I don't think there is anything wrong with it.



but when its personal pictures for girls that send him pictures -- then yeah.

What if... 2 kids; Ontario 4587 posts
7th Mar '12

hahaha. it's not even funny how over we would be. gtfo, bro.

[♥Permanent♥] 50 kids; Georgia 2956 posts
7th Mar '12

He was warned and still didnt give a f**k. He obviously doesnt believe you'll follow through so prove him wrong. Fool me once shame on you. Fool me twice shame on me. Tell him pack his shit and kick rocks rocks. I'm sorry it won't change

Rock Springs, Wyoming 1850 posts
7th Mar '12

his ass would be out the door, p**n is one thing but pics of people you know, wow, what disrespectful people.