Reply
frontline1 Due October 16; Japan 12 posts
30th Apr '12
Quoting sueforizzle:" I'm so glad you decided to go to a clinic. Well now they can send me bs messages :wink: Oh and believe ... [snip!] ... did it. lol. Written word is hearsay. :) It's probably just a bunch of anti abortion freaks. They know nothing of laws....:lol:"

LOL your too funny lol "they know nothing of laws" lol! your funny but yeah they probably will harass you now :D im glad i came here now. i do feel differently about doing it myself, im glad i came n posted :)

Noneya Business Due August 29; 1 child; Pennsylvania 10733 posts
30th Apr '12

I'm glad you decided to go to the clinic, but those videos on youtube of abortions are either fake or not even of human fetuses. A friend of mine thought she was pregnant and tried to do an at home abortion. She thought she was only like 5 weeks pregnant though. She tried the Vitamin C things and ended up in the hospital because they ended up damaging her kidneys. She didn't know that she had something wrong with them in the first place. I've heard at home abortions can be safe if you are under a doctors care and they make sure everything is out and you are healing right.



But I hope all goes well and good luck. I hope you have an easy healing process.

Hannah & Haylee's Mommy! 18 kids; Riverview, Florida 1995 posts
30th Apr '12

can't people get in big trouble on here for harassing her through PM?

sueforizzle 2 kids; 2 angel babies; Panama City Beach, Florida 2452 posts
30th Apr '12
Quoting frontline1:" LOL your too funny lol "they know nothing of laws" lol! your funny but yeah they probably will harass ... [snip!] ... will harass you now :D im glad i came here now. i do feel differently about doing it myself, im glad i came n posted :)"

Lmao! Why thank you. XD
Oh they can try and harass me all they want. I'm a very bored individual. :lol:

.Sweet Dee. 1 child; Arkansas 4239 posts
30th Apr '12
Quoting frontline1:" LOL your too funny lol "they know nothing of laws" lol! your funny but yeah they probably will harass ... [snip!] ... will harass you now :D im glad i came here now. i do feel differently about doing it myself, im glad i came n posted :)"


well i'm glad you did too. ignore the crazies, and the ones all gung ho on forcing their opinion on you....this site is very good for advice on all things.
please keep your health in mind and continue on the make an appt at the clinic.



*hugs*

user banned 2 kids; North Pole, Alaska 12410 posts
30th Apr '12

Wow. SMFH nutso

Jodie McClure Due July 27; Australia 15 posts
30th Apr '12

his just makes me feel sad that she has came on here seeking advice and she gets abused, i will admit i was like "wtf" aborting twins by urself, but reading why and how desperate she is u can understand why...i have never had an abortion and dont see myself having one but i would never abuse somebody 4 wanting one etc, i hope ur ok....

~ZackarysMomma~ 1 child; West Virginia 268 posts
30th Apr '12

I am in tears reading all of this...It makes me sad that someone would want to kill little bundle of joys...but of course it is the mothers decision...and she knows what is best for her and the babies...but good luck with everything and I will definitely be praying for you....<3 much love

hooplahhhhh Due November 3; Spokane, Washington 39 posts
30th Apr '12

:shock: I'm pro choice, not going to criticize abortion, but reading that you learned how to do it on, um, YOUTUBE?!?! I'm not understanding how that could sound like a good idea to anybody...

frontline1 Due October 16; Japan 12 posts
30th Apr '12
Quoting TashaMarie93:" :shock: I'm pro choice, not going to criticize abortion, but reading that you learned how to do it on, um, YOUTUBE?!?! I'm not understanding how that could sound like a good idea to anybody... "

whether its o youtube or wikapedia or whatever, the idea is a very good one..you pop your water to induce labor, the problem is there is a huge chance of infection..or hemmorage if you pierce thru a wall..so all in all its bad..but in a hospital setting, they would do the same thing except with sterile equipment ect ect

Saraneth Due August 4; 2 kids; Carmel, Maine 15467 posts
30th Apr '12
Quoting frontline1:" whether its o youtube or wikapedia or whatever, the idea is a very good one..you pop your water to induce ... [snip!] ... a wall..so all in all its bad..but in a hospital setting, they would do the same thing except with sterile equipment ect ect"


Sterile equipment and, more importantly, the ability to stop a hemorrhage. There is a huge vein that runs through the amniotic sac and if you rupture it accidentally you hemorrhage.

HotMom21ERF Due December 17; 1 child; Kentucky 19590 posts
30th Apr '12

Just wanted to say good for you OP for going to a clinic to get the abortion. It's much safer for you. Good luck hun!

Monkey Nuts Australia 4572 posts
1st May '12
Quoting frontline1:" whether its o youtube or wikapedia or whatever, the idea is a very good one..you pop your water to induce ... [snip!] ... a wall..so all in all its bad..but in a hospital setting, they would do the same thing except with sterile equipment ect ect"


OP goodluck to you. I hope you get to a clinic soon.
I know you think what you were trying to do was best, but you are at serious risk of infection even now, so get to see someone as soon as possible.



Just remember, you may have thought about doing things in a dangerous way. But you are NOT a bad person.

Diam0nd InThe Dust 18 kids; New York 865 posts
1st May '12

I just wanna say i'm SO glad you are going to a clinic to get this done, but i'm SO sorry that you are having to go through all this :( i seriously just want to give you a hug, i can't imagine how scared you must be to go to the lengths that you did to try to make it go away. The clinic is the best option for you sweetie, and try to make an appointment for as soon as possible. I also wanted to tell you that your little angels can't actually FEEL pain yet, so please don't worry about them feeling anything!

Yurvette [♥] 2 kids; 1 angel baby; Hyrule Castle, LZ, San Marino 36449 posts
1st May '12

Im late in this game but I came here and read all 6 pages of this thread and GOOD thing OP you are going to the clinic. DONT TRY anything else. Nobody is to judge you.



I was going to do a at home abortion when I was pregnant with my youngest one; then I went to planned parenthood, didnt have enough money.. so I gave him up for adoption.



But please dont do anything stupid to yourself again. And those youtube vids; they are pro life made so they try to make it look easy...