TCJ ♥ 1 child; Dunlap, Tennessee 3200 posts
3rd May '12

The door is right there, don't let it hit you on your way out :arrow:

Crystal 3 kids; Hephzibah, Georgia 15566 posts
3rd May '12

TDC on the first page. Wowww.

Ravey Candyass 2 kids; 1 angel baby; Boston, Massachusetts 104970 posts
3rd May '12

Aww this is cute. You got so mad you made a whole new post.

Ronnie RadKat 4 kids; Arizona 22168 posts
3rd May '12
Quoting ★ℭhristina:" sad is not recognizing breast cancer awareness............ and not knowing who myspace TOM is :cry:"


I miss Tom :(

Crystal Mom of 4 4 kids; New York 6309 posts
3rd May '12

Last I checked I wasn't on BG for humanitarian purposes. :lol:

akmaldo 1 child; Georgia 2778 posts
3rd May '12

Pathetic
You're
It's



Learn how to spell. Now that we cleared that up.. if people didn't post stupid shit like this then people wouldn't hate..

Mrs Mia Wallace 33 kids; Georgia 2858 posts
3rd May '12

WTF?! OP, where the hell did this shit come from!?
You're talk'n out da side of yo' neck!

WeenieMachine 3 kids; Japan 27915 posts
3rd May '12

Has anybody read her about me? One of her biggest fears is a huge vagina.



Too late, already there OP!

Stu Padasso 2 kids; Henderson, Nevada 14638 posts
3rd May '12

Something tells me she won't be back.

. , Richmond, VA, United States 75043 posts
3rd May '12

Well I have to admit your last post got ridiculous. Idk why you made a new post when you could have just posted this in there.

★ℭhristina 2 kids; Michigan 1260 posts
3rd May '12
Quoting WeenieMachine:" Has anybody read her about me? One of her biggest fears is a huge vagina. Too late, already there OP!"


lmao How did I miss that!

WeenieMachine 3 kids; Japan 27915 posts
3rd May '12

Awe, too much of a pussy to leave up your original post???



:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D



Enjoy getting FAT and a HUGE and CAVERNOUS vagina!

Mrs Mia Wallace 33 kids; Georgia 2858 posts
3rd May '12
Quoting babyblake13:" lalala flalal allalalal"


Ha, nice try OP....



And it's whom! :roll:

★ℭhristina 2 kids; Michigan 1260 posts
3rd May '12

She left for "Umfa"land :(

somethingcleveraboutleavi Harvard, Illinois 26541 posts
3rd May '12

:lol::lol:
OP This is Tom:
171786.null_.jpg