I'm His Amy He's My Rory 2 kids; Caldwell, Idaho 49366 posts
May 15th '12
Quoting ♛ Rudeness. #3:" I'm hoping LO does this! Lol."


I still had to technically have an induction because I stalled for so long. But that's a whole different thing because I was already in labor. Still had a csection though, but I'm fine with it :)

WeenieMachine 3 kids; Japan 27915 posts
May 15th '12
Quoting laurenmik:" I've had two inductions, the first for pre e and the second was elective at 39 weeks. Hell, I'll probably ... [snip!] ... 39 weeks. Hell, I'll probably do it again. It's my body and if my doctor is okay with it, it shouldn't matter to anyone else."


*high five* elective 39 week inductions! I had two and oddly, my induction due to medical reasons was the tough delivery.

Thr3e Little Birds 35 kids; Marysville, Washington 2720 posts
May 15th '12
Quoting Regina Phalange:" Seriously. If this was an established member no one would have said anything. In fact they usually tear people to shreds who want to be induced early. Interesting. "

Yes, I was thinking that too. LOL

Shibby. 2 kids; Mississippi 8169 posts
May 15th '12

Well said.

Shibby. 2 kids; Mississippi 8169 posts
May 15th '12

The shitty thing is, I HAVE to be induced due to cholestasis of pregnancy. I would give anything to be able to go into labor on my own.

Redneck Mamma North Carolina 8755 posts
May 15th '12

My body just refuses to go into labor on its own... with my first I made it almost all the way to my due date and had not even started to thin or dilate. I guess the dr. induced because they thought she was going to be bigger than she actually was. With my second I just would not go past 2 cm and the induction failed at almost 42 weeks... csection for my second one..

Nichole Warner Due December 6; 5 kids; 2 angel babies; Torrington, Connecticut 1644 posts
May 15th '12

lmfao, sorry if you post ridiculous crap you get all kinds of advise, but if you see something disturbing and vent about it you get bashed, yeah everybody has the right to make there own choices and do what they want, and say what they want to about it, but for those who just want to say enough already were thrown in the drama corner. to the OP, I feel ya,but even I have wished a child to come out of me and pleaded with the doctor for help when I was a week late, it's natural to say hey I can't take it anymore, but I was not induced for the reasons you said, then after having to children 3 to 5 weeks early I am more than happy to suffer through the pain of this pregancy in hopes she takes her time and is born healthy

GlitterGirl_Xo 2 kids; Virginia 2318 posts
May 16th '12

Man people are mean... It's all fine and dandy for everyone to voice your own opinions but telling someone hush and what not isn't necessary. If you didn't agree with what she had to say don't comment on it or don't be so mean! I guess that's what you get though when you put a bunch of hormonal women together Lol :)

Devil's Advocate Beverly Hills, California 18191 posts
May 16th '12
Quoting Kristen Parris:" Man people are mean... It's all fine and dandy for everyone to voice your own opinions but telling someone ... [snip!] ... comment on it or don't be so mean! I guess that's what you get though when you put a bunch of hormonal women together Lol :)"


Dawww....look everyone! She's trying to make a difference, isn't that sweet?!?!



You don't think people should tell other's to hush?




How bout STFU?

I'm His Amy He's My Rory 2 kids; Caldwell, Idaho 49366 posts
May 17th '12
Quoting Devil's Advocate:" Dawww....look everyone! She's trying to make a difference, isn't that sweet?!?! You don't think people should tell other's to hush? How bout STFU?"


OMFG IF I WAS INTO b***hes I'D TOTALLY KISS YOU RIGHT NOW! :D

Devil's Advocate Beverly Hills, California 18191 posts
May 17th '12
Quoting I'm His Amy He's My Rory:" OMFG IF I WAS INTO b***hes I'D TOTALLY KISS YOU RIGHT NOW! :D"


:P

Nichole Warner Due December 6; 5 kids; 2 angel babies; Torrington, Connecticut 1644 posts
May 17th '12

So hold the phone, you can post what you want about what you don't lie to hear others say, but your not allowed to comment that you think they are wrong. OK, if were supposed to keep our opinions to our self then why are we posting Tpics to talk about. I didn't cry when I got booted to TDC, in the end I found the humor in it and learned a lesson. Now I look in the search boix before posting to A,) see if I can find the answer before starting another thread on the same ol' crap and B.) to see what kind of answers I can look forward to, either getting laughed at or reall answers, sometimes both

Nichole Warner Due December 6; 5 kids; 2 angel babies; Torrington, Connecticut 1644 posts
May 17th '12

oh and plus, I can now get a laugh out of things although I do sometimes still think that theres a time and a place to make someone feel like shit so when I see innocent people getting attacked yeah it still bothers me