Reply
Ecstasy 18 kids; Cuba 7748 posts
22nd Apr '13
Quoting LoveMyBubbaBoy:" Lol. I watch all of your posts because I'm going to have a newb in August. :)"


Im not even expecting or TTC yet :oops:



I just want to start collecting cute fluff so i don't need to settle for prefolds last min, i'd really like a nice/easy to use NB stash.

LoveMyBubbaBoy 2 kids; Michigan 3187 posts
22nd Apr '13
Quoting Ecstasy:" Im not even expecting or TTC yet :oops: I just want to start collecting cute fluff so i don't need to settle for prefolds last min, i'd really like a nice/easy to use NB stash. "


Lol! I probably would have done the same thing if I had time. :)

Ecstasy 18 kids; Cuba 7748 posts
22nd Apr '13
Quoting LoveMyBubbaBoy:" Lol! I probably would have done the same thing if I had time. :)"


I've been talking to mamas on a FB cloth diapering page, quite a few LOVED the tots bots teeny fit/tini fit (sp?)



Im planning on ordering a few more, they just a bit on the expensive side.. i guess thats ok though because im not 'needing' them :wink:



All a part of my plan hahaha!

Naturally Alternative 2 kids; 2 angel babies; Lafayette, Louisiana 6016 posts
22nd Apr '13
Quoting Ecstasy:" Indian! :) I used Indian & they were amazing. So soft and fluffed up really nicely.. If i were ... [snip!] ... again i'd get the same ones. If its going against bubbies bottom def try to get the softest as their skin is so delicate. "

That's what I ordered. Just ordered 10 infant size ones from Cotton Babies last night. :) I posted it 'cause someone was asking what the difference was. ^_^

susanesque 2 kids; Georgia 8425 posts
22nd Apr '13

BB does have ridiculous shipping, even in the US. I was gonna order a wetbag the other day because I found one on sale for like $9 - until I saw that shipping was $12.50 :? I['m not paying more for shipping than the item!

Freya D Due December 27; 1 child; Brookings, Oregon 1196 posts
22nd Apr '13
Quoting Ecstasy:" Im not even expecting or TTC yet :oops: I just want to start collecting cute fluff so i don't need to settle for prefolds last min, i'd really like a nice/easy to use NB stash. "


This makes me feel way less crazy lol Were not TTC till July and I'm working on a NB stash now

lolajessup Due July 25 (girl); 2 kids; 1 angel baby; Beaverton, Michigan 44057 posts
22nd Apr '13

<blockquote><b>Quoting Ecstasy:</b>" WOOHOO!! :lol::lol::lol: I've been on a 'buying ban' but DH caved & fessed up to buying some PS3 ... [snip!] ... both from the US shipped with insurance for $50. Australia are freaking rip offs. Anymore NB fluff recommendations mamas?"</blockquote>




Love those! I have the itch for some new bmbs. I'm so over pul and all I want is fleece right now haha. I want some sports dipes with baseball season coming, she has the cutest tigers fabric!!!! And I'm itchin for a new tigers shirt myself :) now that I'm "skinny" (if you call it that) I want a "sexier" shirt this yr haha!!!



Oh and the only nb dipe you still seriously need is Adrianna's :) I need new ones too cause all hers are nb size and my LO is getting big so I want some bigger sizes before she outgrows these for good. Oh and love earth love cloth hers are sooooo size versatile. It was the first OS that fit dd when se was teeny tiny and it fit lyl too. What other dipe can do that haha!!!

lolajessup Due July 25 (girl); 2 kids; 1 angel baby; Beaverton, Michigan 44057 posts
22nd Apr '13

<blockquote><b>Quoting LoveMyBubbaBoy:</b>" Lol! I probably would have done the same thing if I had time. :)"</blockquote>




I was a nervous wreck when I was preg an buyin dipes haha. I had no idea what would work and most of my nb ones arrived when I was in the hospital so I couldn't prep them and had to trust Sam to do it haha!!!

~Manda Panda +3 1/2~ 16 kids; Arkansas 39074 posts
22nd Apr '13

Anyone use THX diapers before? There's a co-op for some newb diapers so thought I'd put out feelers.

nursemaya mom to 3! 3 kids; 5 angel babies; Minnesota 16003 posts
22nd Apr '13

oh I love those newborn size diapers. It makes me want to buy some. I typically do disposables for the first 2-4 weeks until the kid fits the size small fuzzibunz I have. MUST RESIST BUYING! lol

LoveMyBubbaBoy 2 kids; Michigan 3187 posts
22nd Apr '13
Quoting lolajessup:" <blockquote><b>Quoting LoveMyBubbaBoy:</b>" Lol! I probably would have done the same ... [snip!] ... work and most of my nb ones arrived when I was in the hospital so I couldn't prep them and had to trust Sam to do it haha!!!"


Lol! I'm terrified! That's why I'm just going with flats/prefolds and covers. I use cloth because of money mostly anyway and that's the cheapest way to go it seems. Plus it works SUPER well for my 13 month old... (Flats anyway - still waiting for my prefolds). I found a local store that sells GMD prefolds so if I like the cheap ones I got for DS I'm going to try those next. You can buy them by the half dozen instead of by the dozen and by the time shipping is factored in they are the same price as ordering but I can look at them first. lol.



Just hoping to find the right cover! I might do some mini monkey ultra trim AI2s instead of just covers so I have some kind of snap in inserts for some convenience at night... But other than that NO idea. And I only have 3 months left!!! Not enough time!!!

Big D! Due October 7 (boy); 1 child; Escondido, California 9518 posts
22nd Apr '13
Quoting Ecstasy:" WOOHOO!! :lol::lol::lol: I've been on a 'buying ban' but DH caved & fessed up to buying some PS3 ... [snip!] ... both from the US shipped with insurance for $50. Australia are freaking rip offs. Anymore NB fluff recommendations mamas?"

Are they GMD workhorse fitteds?

lolajessup Due July 25 (girl); 2 kids; 1 angel baby; Beaverton, Michigan 44057 posts
22nd Apr '13

<blockquote><b>Quoting LoveMyBubbaBoy:</b>" Lol! I'm terrified! That's why I'm just going with flats/prefolds and covers. I use cloth because of ... [snip!] ... in inserts for some convenience at night... But other than that NO idea. And I only have 3 months left!!! Not enough time!!!"</blockquote>




I still use the bmb snap in inserts inside my flats so at least you'll get good use out of them. Not a waste IMO. And especially if she made them a little bigger they should work great.

Sabrina~SquishyButts 20 kids; El Paso, Texas 46345 posts
22nd Apr '13
Quoting Ecstasy:" Im not even expecting or TTC yet :oops: I just want to start collecting cute fluff so i don't need to settle for prefolds last min, i'd really like a nice/easy to use NB stash. "


I was so spoiled with my nb stash, all fitteds and covers

Sabrina~SquishyButts 20 kids; El Paso, Texas 46345 posts
22nd Apr '13

I have been so super busy that I've not been able to chat. Hi all, how you all are well!
I'm booking it triple time to get all work done before we move. I have to pack my house up next month so the movers can take our stuff. Busy busy!
what ya'll up to?