Reply
BunnyGirl19 Due December 13; 3 kids; 10 angel babies; Oregon 16088 posts
12th May '13

I bought two pink bunny THX newborn diapers to try. They look like Lil Joey styling so I'm guessing the absorbency will also be light and I'll be changing every hour.

LoveMyBubbaBoy 2 kids; Michigan 3187 posts
12th May '13

<blockquote><b>Quoting lolajessup:</b>" <blockquote><b>Quoting BunnyGirl19:</b>" <blockquote><b>Quoting lolajessup:</b>" ... [snip!] ... have it at Joann's a lot of the time and it's available online."</blockquote> Damn I have looked and haven't found it."</blockquote>




Lol. Look harder. :) they had lots of colors I think because they have all of the cloth diaper stuf. It was by the fleece but on its own shelf.

lolajessup Due July 25 (girl); 2 kids; 1 angel baby; Beaverton, Michigan 44057 posts
12th May '13

<blockquote><b>Quoting LoveMyBubbaBoy:</b>" <blockquote><b>Quoting lolajessup:</b>" <blockquote><b>Quoting BunnyGirl19:</b>" ... [snip!] ... :) they had lots of colors I think because they have all of the cloth diaper stuf. It was by the fleece but on its own shelf."</blockquote>



Ok cause we have a cd making section and there's whatever that brand is Joann's carries of stuff. Try had one dry wicking fabric but idk if its microfleece. That's all they had. Ill have to check by the fleece. I've been on a sewing spree. I made both girls a dipe last night with an insert. And today I'm doing longies (I hope my pattern works :? And maybe a pillowcase dress for my friends baby.

Moses. Due October 27; 3 kids; Texas 16003 posts
12th May '13
Quoting BunnyGirl19:" I bought two pink bunny THX newborn diapers to try. They look like Lil Joey styling so I'm guessing the absorbency will also be light and I'll be changing every hour."


They are the same diaper :wink:

Moses. Due October 27; 3 kids; Texas 16003 posts
12th May '13

I cannot believe I am almost done newborn diaper shopping :cry: I want to get 3 more fitteds, 2 more Happy Heiny Mini's, then at least 1 more Thirsties AIO size 1. I still have more than half of my pregnancy left :lol: And fitting for this rainbow baby, I bought this car seat last night :D The raindrops are rainbow colored.
pTRU1-12582227dt.jpg



And, back to diaper topic, I was on Honest.com last night and HOLY FREAKIN CUTE!!! Still a sposie, but idc.
547732_536525196391034_1758807158_n.jpg



And if anyone hasn't picked up on it, Rainbows and hippos are our theme :lol:

lolajessup Due July 25 (girl); 2 kids; 1 angel baby; Beaverton, Michigan 44057 posts
12th May '13

<blockquote><b>Quoting Moses.:</b>" I cannot believe I am almost done newborn diaper shopping :cry: I want to get 3 more fitteds, 2 more ... [snip!] ... HOLY FREAKIN CUTE!!! Still a sposie, but idc. And if anyone hasn't picked up on it, Rainbows and hippos are our theme :lol:"</blockquote>



Omfg I love the car seat!!!



And we got the honest trial pack an got that dipe in there. :) I haven't used them yet. But I wanted them just In case and I'd rather have those on hand over Huggies or something.

Moses. Due October 27; 3 kids; Texas 16003 posts
12th May '13
Quoting lolajessup:" <blockquote><b>Quoting Moses.:</b>" I cannot believe I am almost done newborn diaper ... [snip!] ... there. :) I haven't used them yet. But I wanted them just In case and I'd rather have those on hand over Huggies or something."


For sure. I am thinking about ordering one pack in size newborn, 1 and 2 for that very reason.

LoveMyBubbaBoy 2 kids; Michigan 3187 posts
12th May '13
Quoting Moses.:" I cannot believe I am almost done newborn diaper shopping :cry: I want to get 3 more fitteds, 2 more ... [snip!] ... HOLY FREAKIN CUTE!!! Still a sposie, but idc. And if anyone hasn't picked up on it, Rainbows and hippos are our theme :lol:"


You make me feel so unprepared. lol. I could potentially deliver in 10 weeks (my son was a 37 week kiddo) and I have nothing besides diapers and some clothes I've picked up from mom 2 mom sales. lol.



I LOVE that car seat. And hippos... :/

lolajessup Due July 25 (girl); 2 kids; 1 angel baby; Beaverton, Michigan 44057 posts
12th May '13

<blockquote><b>Quoting Moses.:</b>" For sure. I am thinking about ordering one pack in size newborn, 1 and 2 for that very reason."</blockquote>



Right!! You never know when something might come up and laundry doesn't get done in time. Or god forbid the washer breaks unexpectedly. I'd rather have a back up. And if she's almost growing out of them ill just use them up when I have to. I don't try to use them but they're there in case. I do use the honest wipes in the dipe bag (Scarlytt gets a rash from stupid parents choice I learned). It's easier than trying to container up cloth wipes and finding room in my small diaper bag is hard. My travel wipe container is a small coffee can haha.

Moses. Due October 27; 3 kids; Texas 16003 posts
12th May '13
Quoting LoveMyBubbaBoy:" You make me feel so unprepared. lol. I could potentially deliver in 10 weeks (my son was a 37 week ... [snip!] ... have nothing besides diapers and some clothes I've picked up from mom 2 mom sales. lol. I LOVE that car seat. And hippos... :/"


I have never been prepared, usually I don't have a single thing til 30 weeks lol. And, I started my newborn stash before I got pregnant this time :oops: So, I got a head start. The only reason I bought the car seat is cause apparently they are coming out with a new Mico next month and this print won't be available with the new seat :( And, I got a $36 gift certificate to use later. So, win win :) Now, I will be kicking myself in the ass come next month if I see THIS Mico for dirt cheap :x

Moses. Due October 27; 3 kids; Texas 16003 posts
12th May '13
Quoting lolajessup:" <blockquote><b>Quoting Moses.:</b>" For sure. I am thinking about ordering one pack ... [snip!] ... container up cloth wipes and finding room in my small diaper bag is hard. My travel wipe container is a small coffee can haha."


i've never used their wipes. I LOVE Tushie's, but Buy Buy baby doesn't sell them anymore :? There is a brand called California Organics, NOT the same as the california baby, only available at HEB that I absolutely love, and they are $1.50 for an 80 count, but HEB isn't exactly close, it's not far, but it's not close either. And hippos, I desperately want a pygmy hippo one day. DH says I am insane. But they are flipping cute!



pygmy-hippo-encounte-1308062869.jpg

lolajessup Due July 25 (girl); 2 kids; 1 angel baby; Beaverton, Michigan 44057 posts
12th May '13

<blockquote><b>Quoting LoveMyBubbaBoy:</b>" You make me feel so unprepared. lol. I could potentially deliver in 10 weeks (my son was a 37 week ... [snip!] ... have nothing besides diapers and some clothes I've picked up from mom 2 mom sales. lol. I LOVE that car seat. And hippos... :/"</blockquote>




Dude we have nothing! We got clothes at a yard sale and everything else the hospital have to us and our cd necessities. I made my own baby soap and had cocnut oil from preg. We reused lylians car seat which expires in dec. our bouncy seat broke and our crappy swing that she hates was from lylian too. I got a used moby from faith. My diaper bag was given to me at the hospital. My pump was on Insurance but I only use the hand pump I got from the nicu cause it works better :? The pacis she doesn't use are from the nicu. My milk storage bottles are from the nicu. My car seat cover is from lylian. My boppy is from lylian. Some clothes are from lylian. I think we bought her like 2 outfits nb size which she can't wear anymore and my mom got her like 3 nb sleepers she can't wear. And she has like 1-2 church dresses from my mom.

LoveMyBubbaBoy 2 kids; Michigan 3187 posts
12th May '13
Quoting lolajessup:" <blockquote><b>Quoting LoveMyBubbaBoy:</b>" You make me feel so unprepared. lol. ... [snip!] ... she can't wear anymore and my mom got her like 3 nb sleepers she can't wear. And she has like 1-2 church dresses from my mom."


Lol. We have carseat and stroller and crib and stuff... But it's not ready for a baby to use at the moment. I am ALL ready to nest, but I can't move furniture and DH works all the time... :/ I have things just not things that are ready and rainbow. lol.

LoveMyBubbaBoy 2 kids; Michigan 3187 posts
12th May '13

1. I love those tiny hippos! Wish Elephants came like that... :)



2. I ordered this baby's coming home diaper. :) I got an actual newborn AI2 from bmb in the minky forest animals. :) I've been wanting it for a while and DH said he wanted it too after we looked though every print choice. :) Super excited to get the tiny diaper and the matching key chain!

Moses. Due October 27; 3 kids; Texas 16003 posts
12th May '13
Quoting LoveMyBubbaBoy:" 1. I love those tiny hippos! Wish Elephants came like that... :) 2. I ordered this baby's coming home ... [snip!] ... he wanted it too after we looked though every print choice. :) Super excited to get the tiny diaper and the matching key chain!"


Awww, I love that print! I still have Adrien's coming home diaper, I am trying to decide if I want to reuse it as the coming home diaper for this kid. Before I had my youngest, I never thought I'd ever care about a coming home DIAPER more than outfit :lol: