Reply
Mrs. Conan O'Brien 2 kids; Colorado 20919 posts
17th May '13
Quoting susanesque:" I've got 2 bamboo inserts mixed in with my microfiber ones. I have no clue which are which."



lol!

Ivana, VBA2C success! 3 kids; Aurora, Colorado 6834 posts
18th May '13

I can't wait to get my econobum cover! It will be my first ever fluff mail!
These Gerber pants won't last much longer and it's only been a week of full time CD. They have several little pokes in them and they hold pee smell easily, so I have to wash them after just a couple of uses which means they will wear out even faster! I hope after we pay bills I can buy a couple more of the econobum covers.

LoveMyBubbaBoy 2 kids; Michigan 3187 posts
18th May '13
Quoting Ivana, expecting #3!:" I can't wait to get my econobum cover! It will be my first ever fluff mail! These Gerber pants won't ... [snip!] ... of uses which means they will wear out even faster! I hope after we pay bills I can buy a couple more of the econobum covers. "


I love my econobum covers! And I thought I was going to hate them. lol.

LoveMyBubbaBoy 2 kids; Michigan 3187 posts
18th May '13

I did my first handwash test (just so I wasn't clueless for tomorrow lol) and it was WAY easier than I thought it was going to be... lol.

lolajessup 3 kids; 1 angel baby; Beaverton, Michigan 44070 posts
18th May '13

Lovemybubbaboy- yay on the resolved previa. Did they check for VP?



Moses- omg on the car seat :( mine both were mailed perfect. And have u got previa answers yet?



Faith- I had to put off any dipe purchases so I could get leg Warmers haha!



Ivana- you should buy faiths econobum. :)



Sabrina- I feel ya, my previa experience could have killed us too :( I was fortunate to have good drs :)



Boats&hoes (lmao!)- I make a glass with tto and grapeseed oil (although there's lots of oils u can use) and dip and ring out my wipes and store them in a food storage container. Then they're wet but not soaked and ready to go. I used to put baby wash in it but now I don't use anything that's not pure on my kids' skin. So I just dropped the soap.



Sorry ladies I'm not on much. I promised Sam I'd stop BGing so much cause with my depression I tend to lose myself in BG so I don't have to think about life but its not helping my recovery. So I'm just logging on a couple times a week. I have a Mary Kay party tomorrow to prep for and homework to do. So talk to you all later.

Ivana, VBA2C success! 3 kids; Aurora, Colorado 6834 posts
18th May '13
Quoting lolajessup:" Lovemybubbaboy- yay on the resolved previa. Did they check for VP? Moses- omg on the car seat :( mine ... [snip!] ... logging on a couple times a week. I have a Mary Kay party tomorrow to prep for and homework to do. So talk to you all later."

oh where do I find those?? Are you referring to the Faith on this board?

drunk faith1 1 child; Alabama 10081 posts
18th May '13
Quoting Ivana, expecting #3!:" oh where do I find those?? Are you referring to the Faith on this board?"

Me Faith.

~**germaphobic**~ 3 kids; Georgia 2208 posts
18th May '13

<blockquote><b>Quoting LoveMyBubbaBoy:</b>" I love my econobum covers! And I thought I was going to hate them. lol."</blockquote>




Me too! I have two of them! :)

lolajessup 3 kids; 1 angel baby; Beaverton, Michigan 44070 posts
19th May '13

<blockquote><b>Quoting drunk faith1:</b>" Me Faith."</blockquote>



Lol I imagined this is caveman talk :)

[Boats&Hoes] 2 kids; Youngstown, Ohio 62966 posts
19th May '13
Quoting lolajessup:" Lovemybubbaboy- yay on the resolved previa. Did they check for VP? Moses- omg on the car seat :( mine ... [snip!] ... logging on a couple times a week. I have a Mary Kay party tomorrow to prep for and homework to do. So talk to you all later."


Like Tupperware? Do you put any water, or just the oils?

lolajessup 3 kids; 1 angel baby; Beaverton, Michigan 44070 posts
19th May '13

<blockquote><b>Quoting [Boats&Hoes]:</b>" Like Tupperware? Do you put any water, or just the oils?"</blockquote>



Awwe bummer I just typed this all out and it deleted :(



Ok yes it's like the cheap Tupperware like you wouldn't care if it got left at a pot luck. It's a rectangle. I use a 32 oz cup and put a dribble of tto and a splash of oil in it then fill it with water. I've found it works best if I pour some of the water in the container and wet a few wipes at a time. It distributes the oil better for me. Then I ring the wipes out and put them on the lid until I'm done. Then I fold all the wipes and put them in the container (I'm anal that's why I fold them but really you don't have to haha). One cup usually makes enough wipes to overflow my container. I redo wipes every time I wash dipes. So about every 3 days (sometimes I have a few wipes left and I just put them on top.

Ivana, VBA2C success! 3 kids; Aurora, Colorado 6834 posts
19th May '13
Quoting drunk faith1:" Me Faith."


That is what I figured, lol. Do you sell them or something?? I looked at your blog but didn't see anything.

drunk faith1 1 child; Alabama 10081 posts
19th May '13
Quoting Ivana, expecting #3!:" That is what I figured, lol. Do you sell them or something?? I looked at your blog but didn't see anything."

I just happen to have one that I only used once or twice and wasn't a fan of.

Ivana, VBA2C success! 3 kids; Aurora, Colorado 6834 posts
19th May '13
Quoting drunk faith1:" I just happen to have one that I only used once or twice and wasn't a fan of."

ohhh I see. How much are you looking to sell it for?

susanesque 2 kids; Georgia 8425 posts
19th May '13

I finally got some flour sack towels last night. Now... How the heck do I prep these things?