Reply
WWYD? Milk Monster 2 kids; Arizona 9089 posts
21st Jul '12

If you had just spent 4 hours writing 4 pages of your 5 page research project and your computer exited out of it without you saving it? A project that is your final for the class you are doing and is due in two days or you fail the class? Because I'm crying, scrambling to gather all my notes and get them back in order so I can start all over again.

let it be California 41018 posts
21st Jul '12

I would start over. I'm so sorry that sucks so much. :(

мɑkɑnɑni ~*~, FL, United States 62857 posts
21st Jul '12

It doesn't autosave?

account is deleted Maine 3500 posts
21st Jul '12

Aw im sorry. :[ but restarting is all you can do. :/

account is deleted Maine 3500 posts
21st Jul '12

Aw im sorry. :[ but restarting is all you can do. :/

Roo & Sophie's mama 2 kids; Denton, Texas 9318 posts
21st Jul '12

I would cry and than start over and save every 15 minutes after I start.

Milk Monster 2 kids; Arizona 9089 posts
21st Jul '12
Quoting
мɑkɑnɑni ~*~, FL, United States 62857 posts
21st Jul '12

Did you save any of it?

i ♥ nora 1 child; New Jersey 1622 posts
21st Jul '12

I'd need a drink after that. I know that feeling, and I soooooo wish you werent going through it atm. :(

Carolann Loveridge 1 child; United Kingdom 1598 posts
21st Jul '12

I was in this position once but i literally stayed up day and night to get it done, however I wasnt pregnant and hormonal when I did that lol I hope you get it done hun, just focus and concentrate on it try not to stress take short regular breaks and you will get it done ! Oh and don't forget to save like every half an hour :) best of luck

Milk Monster 2 kids; Arizona 9089 posts
21st Jul '12
Quoting Carolann Loveridge:" I was in this position once but i literally stayed up day and night to get it done, however I wad pregnant ... [snip!] ... stress take short regular breaks and you will get it done ! Oh and don't forget to save like every half an hour :) best of luck"


lmfao I was taking advantage of my husband being home so DS could be watched by him and I could focus 100% on my research project. Of course it has to do it right when DH is leaving for his interview... UGH. Thank you!

Carolann Loveridge 1 child; United Kingdom 1598 posts
21st Jul '12

<blockquote><b>Quoting Pregasarus♥:</b>" lmfao I was taking advantage of my husband being home so DS could be watched by him and I could focus ... [snip!] ... focus 100% on my research project. Of course it has to do it right when DH is leaving for his interview... UGH. Thank you! "</blockquote>




I swear computers wait for you to get almost done before it decides to have a mental breakdown, never does it when you have just strayed a document or when you have lots of time oh no. Always when you right near the time limit ! Damn all of our technology !

FroggysMommy 1 child; Golden, Colorado 26131 posts
21st Jul '12
Quoting noraGmommy:" I'd need a drink after that. I know that feeling, and I soooooo wish you werent going through it atm. :("


This. Now I think you can get 5 pages in 2 days, but thats something I can knock out in a day... take another day to edit. I'm a weirdo though.



Last year before my teacher work sample was due (what determines if I get my teaching license) and something happened where it reverted back to the first few pages I did. 30 pages went down to about 5. I FLIPPED. I had to haul ass and turn it in late because I wasn't going to get my license if I didn't get it done. Seriously, I was fucked but my professor was so nice!



I got a 6 pack, sat back, and hauled ass, lol!

Milk Monster 2 kids; Arizona 9089 posts
21st Jul '12

My awesome MIL showed me how to recover it!! :D Ahhhh! So glad that she was able to do that for me.

мɑkɑnɑni ~*~, FL, United States 62857 posts
21st Jul '12
Quoting Pregasarus♥:" My awesome MIL showed me how to recover it!! :D Ahhhh! So glad that she was able to do that for me. "


How? That's great.