The Dandelion Rapist 18 kids; New Mexico 6885 posts
27th Jul '12
Quoting BG Stocker mama:" damnit... well what the hell and i gonna name the little monster now? :D"


Jethro. Hahaha

Redneck Mamma North Carolina 8746 posts
27th Jul '12
Quoting dzrtangel:" Jethro. Hahaha"


I could but I dont want people thinking I am obssessed with the Beverly Hillbillies or NCIS...damn that show leroy is out of question cause of that too..




I need a really youniq redneck name...

The Dandelion Rapist 18 kids; New Mexico 6885 posts
27th Jul '12
Quoting BG Stocker mama:" I could but I dont want people thinking I am obssessed with the Beverly Hillbillies or NCIS...damn that show leroy is out of question cause of that too.. I need a really youniq redneck name... "


What about Dube?

~*Kimmerz*~ 2 kids; Orange, Texas 3869 posts
27th Jul '12

<blockquote><b>Quoting BG Stocker mama:</b>" I could but I dont want people thinking I am obssessed with the Beverly Hillbillies or NCIS...damn that show leroy is out of question cause of that too.. I need a really youniq redneck name... "</blockquote>




I went to school with a Jim Ed and a sue ellen

Redneck Mamma North Carolina 8746 posts
27th Jul '12
Quoting dzrtangel:" What about Dube?"


Is that prononced like doobie?

The Dandelion Rapist 18 kids; New Mexico 6885 posts
27th Jul '12
Quoting BG Stocker mama:" Is that prononced like doobie?"



Yep. (Doob).



I had an Uncle with that name.

Redneck Mamma North Carolina 8746 posts
27th Jul '12
Quoting dzrtangel:" Yep. (Doob). I had an Uncle with that name. "



:D



Have to run that by DH....Lol

Cocaine 1 child; Texas 7740 posts
27th Jul '12

I'm pretty f**king country, but this chick is just pure white trash. Just sayin.

Redneck Mamma North Carolina 8746 posts
27th Jul '12
Quoting Cocaine
Turtley Mikey Due October 31; 2 kids; California 50611 posts
27th Jul '12

<blockquote><b>Quoting BG Stocker mama:</b>" I missed it when she actually had something worth going by so I will take your word for it... I'm pretty ... [snip!] ... damn redneck but f**k, from what I am getting from the way others are talking to her white trash is going easy....just saying"</blockquote>




She was lame.. Tis all.