BαtMαɳ Gotham, DC, United States 74086 posts
26th Nov '12

5.5 more hours before I can get a back massage.

user banned 1 child; Portland, Maine 20613 posts
26th Nov '12

Those veggie crackers tasted f**king gross. Definitely getting a giant double chocolate cookie from the caf later.

Capt Plzen, Pl, Czech Republic 9110 posts
26th Nov '12
Quoting Curlyheadedfck:" I wish my body took stress on like normal give me a face full of zits. this embarrassing hives rash on ... [snip!] ... my chest. dafuq. awesome cause my b**bs aren't displayed at work or anything where now I haev an embarrassing hivey mess. sigh."


i hive out too. sucks. benadryl kinda helps.. at least the itch.

Grniz 2 kids; Illinois 45669 posts
26th Nov '12
Quoting Mary.:" i hive out too. sucks. benadryl kinda helps.. at least the itch."


the itch is manageable
the disgusting red splotches on my clev..
not so much :x

Grniz 2 kids; Illinois 45669 posts
26th Nov '12

damnit
answer me best friend.
Why do I need 500 saved by December 26th.
where are we going.
when are we going
ANSWER

❀Sarah❀ 2 kids; 2 angel babies; Cocking, EU, Europe 126135 posts
26th Nov '12

*snort*

[Boats&Hoes] 2 kids; Youngstown, Ohio 62980 posts
26th Nov '12

<blockquote><b>Quoting ♡Sarah♡ + 2:</b>" Oh, we have 3 sprint cell towers in my city and 2 are being updated while one is out. No wonder my only ... [snip!] ... I better not be charged f**king extra for this extended coverage bull shit. Verizon you are starting to look mighty fine."</blockquote>




I hate Sprint coverage. There are like 3 towers by my house, but I go anywhere else, and I'm roaming. Especially on the part of town I grew up on. It's like they figure the ghetto doesn't need Sprint service.

user banned 1 child; Portland, Maine 20613 posts
26th Nov '12

It feels like someone is taking a fistful of my lower back and twisting it :( it f**king HURTS.

❀Sarah❀ 2 kids; 2 angel babies; Cocking, EU, Europe 126135 posts
26th Nov '12
Quoting [Boats&Hoes]:" <blockquote><b>Quoting ♡Sarah♡ + 2:</b>" Oh, we have 3 sprint cell towers ... [snip!] ... and I'm roaming. Especially on the part of town I grew up on. It's like they figure the ghetto doesn't need Sprint service."


This happens every other month. I have to call and ask wtf is up and thats the answer I get, oh the towers are being updated. We'll credit your account. I never see a difference on my bill though.

The Blissful Six 4 kids; 1 angel baby; Massachusetts 10260 posts
26th Nov '12

God I can't wait to move. I'm so sick of my damn in laws. We live in a duplex, but they live upstairs and next door. So damn loud while the baby is sleeping..moving boxes and furniture and stuff.
I open the front door to ask when/if they were done? And MIL's dumb boyfriend proceeds to tell me it was my SIL. Fine whatever......
So then she calls me and reams me out because it's not their job to know when the baby is sleeping....
Did I yell at you, did I flip out at you. Nope. I asked a simple damn question. So why the hell do you have to call me and get on me about it. Jerkwads!!!!!!!

BαtMαɳ Gotham, DC, United States 74086 posts
26th Nov '12

#happypreggomama isn't fooling anyone. We all know ur life is a train wreck.

[Boats&Hoes] 2 kids; Youngstown, Ohio 62980 posts
26th Nov '12

<blockquote><b>Quoting ♡Sarah♡ + 2:</b>" This happens every other month. I have to call and ask wtf is up and thats the answer I get, oh the towers are being updated. We'll credit your account. I never see a difference on my bill though. "</blockquote>




Hmm I wonder how fucked their towers are that they have to update them so much.



And what kind of phone do you have, if you don't mind me asking? I've been getting these weird texts from 8737 ever since I updated my sII system. I googled and found something about it being related to Sprint.

❀Sarah❀ 2 kids; 2 angel babies; Cocking, EU, Europe 126135 posts
26th Nov '12
Quoting [Boats&Hoes]:" <blockquote><b>Quoting ♡Sarah♡ + 2:</b>" This happens every other month. ... [snip!] ... these weird texts from 8737 ever since I updated my sII system. I googled and found something about it being related to Sprint."


iphone 4s

[Boats&Hoes] 2 kids; Youngstown, Ohio 62980 posts
26th Nov '12

<blockquote><b>Quoting ♡Sarah♡ + 2:</b>" iphone 4s"</blockquote>




Oh nvm. Lol



#teamdroid :wink:

❀Sarah❀ 2 kids; 2 angel babies; Cocking, EU, Europe 126135 posts
26th Nov '12
Quoting [Boats&Hoes]:" <blockquote><b>Quoting ♡Sarah♡ + 2:</b>" iphone 4s"</blockquote> Oh nvm. Lol #teamdroid :wink:"


LOL Samsung galazy S3 is intriguing.