Reply
Ryleigh's Mama ♥ 17 kids; West Virginia 10703 posts
31st Jan '13
Quoting Mrs.Dani:" <blockquote><b>Quoting Ryleigh's Mama ♥:</b>" I saw this one earlier & ... [snip!] ... excited until I saw it was local pick-up only :x"</blockquote> I went and looked and found one in my local area. :lol:"


Lucky! I can't find anything local that hasn't already sold :x I've been looking for hours

Lil Glo Worm 1 child; Alberta 4062 posts
31st Jan '13

Ok so I've decided I need to start getting out there more and getting new people to practice with so I've set up a page with what I have so far please feel free to check it out and like it :)
https://www.facebook.com/BryanneRosePhotography

Ryleigh's Mama ♥ 17 kids; West Virginia 10703 posts
31st Jan '13
Quoting Lil Glo Worm:" Ok so I've decided I need to start getting out there more and getting new people to practice with so ... [snip!] ... a page with what I have so far please feel free to check it out and like it :) https://www.facebook.com/BryanneRosePhotography"


Liked :)

Lil Glo Worm 1 child; Alberta 4062 posts
31st Jan '13
Quoting Ryleigh's Mama ♥:" Liked :)"


Thank you so much!!

Bonnie Beaver♥ TTC since Jan 2014; 2 kids; North Pole, Alaska 18155 posts
31st Jan '13

All done



200810_10151200962956389_50540044_n.jpg

Ryleigh's Mama ♥ 17 kids; West Virginia 10703 posts
31st Jan '13
Quoting Legendary Bonnie Beaver:" All done "



Hahaha omg! so scary, creepy, & awesome at the same time! I love it.

Mrs.Dani Due July 3; 1 child; 3 angel babies; Oxnard, California 10272 posts
1st Feb '13

Does this look good?



DSC_0741_1-1.jpg

no name again Cairo, Egypt 9797 posts
1st Feb '13
Quoting Legendary Bonnie Beaver:" All done "


I just saw that in the group. I love it! Great job on it!

Ryleigh's Mama ♥ 17 kids; West Virginia 10703 posts
1st Feb '13
Quoting Mrs.Dani:" Does this look good? "


Yes, that's beautiful :) I love the colors!

Ellie. 34 kids; Arizona 25368 posts
1st Feb '13

Great Job, Becca! Very creative!!

existentialism 2 kids; Texas 16990 posts
1st Feb '13

<blockquote><b>Quoting Legendary Bonnie Beaver:</b>" All done "</blockquote>



Sweet!

~Manda Panda +3 1/2~ 16 kids; Arkansas 39074 posts
1st Feb '13

Hey gals. Question since I know y'all are better at this than I lol
Is this a good deal?
http://fayar.craigslist.org/pho/3557252177.html



I'm desperate for a "new" camera lol

let it be California 41018 posts
1st Feb '13

<blockquote><b>Quoting ~Manda Panda +3 ~:</b>" Hey gals. Question since I know y'all are better at this than I lol Is this a good deal? http://fayar.craigslist.org/pho/3557252177.html I'm desperate for a "new" camera lol"</blockquote>




That's pretty cheap. I would look it over really well.

~Manda Panda +3 1/2~ 16 kids; Arkansas 39074 posts
1st Feb '13
Quoting Chuck Finley.:" <blockquote><b>Quoting ~Manda Panda +3 ~:</b>" Hey gals. Question since I know y'all ... [snip!] ... I'm desperate for a "new" camera lol"</blockquote> That's pretty cheap. I would look it over really well."


I googled that camera and thought the same thing. I sent an email finding out exactly where they are because the area given is kinda large here. So if I see it, I will!

kuh 1 child; Penis, in, Chad 21342 posts
1st Feb '13

Just ordered these to pass out to Bobby's family (wallet size prints)



r9ph7d.png




and these for my family and friends. :D
3585nxk.png