Reply
the BEAST Wisconsin 15638 posts
7th Oct '12

Tonight's dinner: breaded baked pork chops, homemade mashed red potatoes, and corn. Tomorrow we're doing pork chops again, but covering then in cream of mushroom soup MAYBE with a little wine so it's kinda like j

the BEAST Wisconsin 15638 posts
7th Oct '12

<blockquote><b>Quoting Robbie's Incubator:</b>" Congrats! :D I've been feeling terrible. :lol: I switched to taking my vitamins at night and I don't get super sick throughout the day any more! :D"</blockquote>




That's a plus. I had to take children's gummi multivitamins with DD, everything else made me sick.



I don't take mine like I should, but my dr's not terribly concerned since I'm eating a healthy balanced diet and most of your vitamins should come from your food. I've got to start putting the bottle in my purse so I can take them when I remember (which is usually while I'm out and about)

Rachie.luv♡ 2 kids; El Paso, Texas 14643 posts
7th Oct '12

So i'm plus size...a lot plus size and this shirt I'm wearing fit normal..like didnt stick out with my belly. it was nice! I wore it to a friends homecoming Back in July...put it on today! my pants don't fit have to use the belly band and my damn! i did not know how "big" I got!
11w4d.
375903_4124177417539_1740089227_n.jpgI even lost weight since becoming pregnant. I wanted to cry!!!!

the BEAST Wisconsin 15638 posts
7th Oct '12

<blockquote><b>Quoting Rachie.luv♡:</b>" So i'm plus size...a lot plus size and this shirt I'm wearing fit normal..like didnt stick out with my ... [snip!] ... belly band and my damn! i did not know how "big" I got! 11w4d. I even lost weight since becoming pregnant. I wanted to cry!!!!"</blockquote>




You look cute! I like that shirt :)

the BEAST Wisconsin 15638 posts
7th Oct '12

OMG, I feel awful! Had the worst stomach cramp while I was cutting boychild's hair a little while ago.



Now I'm just taking it easy on the couch; no more cramping, just generally feeling like crap :(

Model Geek Due May 22; 66 kids; Illinois 769 posts
7th Oct '12
Quoting Robbie's Incubator:" Hey, ladies! :D Long time, no talk. 8) I'm eight weeks tomorrow. :)"


that is great !

Lilly and Laya's momma 2 kids; 4 angel babies; Chesapeake, Virginia 7824 posts
7th Oct '12

TMI but I have been getting more of those awful poo cramps lately where they make you feel like you are gonna throw up. I had the same thing with DD and then I would get diarrhea and it would flip flop from that to being stopped up

Party of 6 4 kids; Nevada 7296 posts
7th Oct '12

<blockquote><b>Quoting Lillybutt's momma:</b>" TMI but I have been getting more of those awful poo cramps lately where they make you feel like you are ... [snip!] ... gonna throw up. I had the same thing with DD and then I would get diarrhea and it would flip flop from that to being stopped up"</blockquote>



Gosh me too. I had diarrhea and those cramps for like a month. Now it's back and forth. Even different times of the day are different

Pey and Trista's mommy Due January 5; 2 kids; 2 angel babies; Houston, Texas 42503 posts
7th Oct '12

Boo! I am having one of those I don't feel pregnant at all! I hate it...it scares me! I am afraid they are going to tell me the baby stopped growing or something.

JessicaMatlock:) Due May 7 (boy); 1 child; Modesto, California 1337 posts
7th Oct '12

its both.. they are cutting alot of hours with the part timers (im full time) but i know if i wasnt pregnant they wouldnt dare touch my hours because i was an asset.. i just feel like chopped liver at work :(



upside kaylee got her holloween costume shes gonna be an "aqua fairy" shes excited and it was 60 bucks for all the pieces thankfully my brother got it all.. it made me sad because this was the first year she wouldnt let me pick it out i wantefd dorothy or alice.. i told her next year the new baby will let me get the costume and she told me to stop being a cry baby bra

the BEAST Wisconsin 15638 posts
7th Oct '12

<blockquote><b>Quoting Lillybutt's momma:</b>" TMI but I have been getting more of those awful poo cramps lately where they make you feel like you are ... [snip!] ... gonna throw up. I had the same thing with DD and then I would get diarrhea and it would flip flop from that to being stopped up"</blockquote>




That was me this evening :(. Still not feeling great yet :(

the BEAST Wisconsin 15638 posts
7th Oct '12

<blockquote><b>Quoting JessicaMatlock:):</b>" its both.. they are cutting alot of hours with the part timers (im full time) but i know if i wasnt pregnant ... [snip!] ... dorothy or alice.. i told her next year the new baby will let me get the costume and she told me to stop being a cry baby bra"</blockquote>




Not cool :(. Have you talked to your supervisor? Do you need as many hours as you can get? I know we'd be REALLY struggling if DH's hours got cut

Party of 6 4 kids; Nevada 7296 posts
7th Oct '12

The cramping pains in your uterus, are those stretching pains?

Pey and Trista's mommy Due January 5; 2 kids; 2 angel babies; Houston, Texas 42503 posts
7th Oct '12
Quoting Audra's mommy:" The cramping pains in your uterus, are those stretching pains?"


Can be I suppose...it is stretching! :)

Party of 6 4 kids; Nevada 7296 posts
7th Oct '12

<blockquote><b>Quoting Mel & a girl named Pey:</b>" Can be I suppose...it is stretching! :)"</blockquote>




I've had pain all day non stop. I'm sure it's normal I'm just curious what it'd be lol