Reply
*Lindsey* 3 kids; Alberta 8798 posts
1st Dec '12
Quoting Lupin:" Our "Official" Stance right now is that "We are Happy with our 2, but if we get pregnant again, we'll ... [snip!] ... and aren't getting rid of All of the Old Baby Stuffs, "Just In Case. Because once you do You're going to Need it Immediately"."


yeah exactly ive been hanging onto all our baby stuff for the past 4 years. I hope i have a boy so i can get rid of my 10 boxes of girl clothes! orrrrr i hope i have a girl so i dont have to buy anything! haha

Bryan Ray's Mommy + 1 ♥ Due June 26 (girl); TTC since Nov 2011; 1 child; 2 angel babies; Bryan, TX, United States 4107 posts
2nd Dec '12
Quoting Honey&E:" How are you ladies handling others pregnancies? One of my best friends is pregnant. She knew we began ... [snip!] ... not pregnant this month it is going to be so hard to go and see the baby. I think I am going to be overwhelmed with jealousy."


I'm not handling them well at all. Now that I've hit the point that I'm past a year of TTC it just hurts so bad, especially since everyone I know that is pregnant wasn't trying. I really am starting to think something is wrong with me. If I don't get pregnant this month, I don't know what we're going to decided to do. We might stop trying all together or at least take a break. I feel for everyone in this thread that hasn't gotten their BFP yet.

Honey&E 6 kids; Connecticut 3752 posts
2nd Dec '12
Quoting Bryan Ray's Mommy:" I'm not handling them well at all. Now that I've hit the point that I'm past a year of TTC it just hurts ... [snip!] ... might stop trying all together or at least take a break. I feel for everyone in this thread that hasn't gotten their BFP yet. "


Thanks for sharing it is good to hear I am not the only one.

Kat♥TTC_Mama♥ TTC since Mar 2010; 4 angel babies; Madison Heights, Virginia 8880 posts
2nd Dec '12
Quoting Bryan Ray's Mommy:" I'm not handling them well at all. Now that I've hit the point that I'm past a year of TTC it just hurts ... [snip!] ... might stop trying all together or at least take a break. I feel for everyone in this thread that hasn't gotten their BFP yet. "


lately been pretty bad, like last night i had nightmares all night that been living here but moving out before jan 1st ended up pregnant and started an uproar about moving then and letting our animals outside to run away and got us evicted instead and blamed damage done by them on us.

katxo 18 kids; Florida 7270 posts
2nd Dec '12

I FINALLY got my positive O! OMG I am late late late on getting it but at least I got it! I am excited. I took the test and it came up fast! It's never done that before. My surge must be strong lol. I got a good feeling about this month. Hopefully this is it!

Squeaky McGee [13 wks] Due May 7; 2 kids; 3 angel babies; Indiana 65513 posts
2nd Dec '12

<blockquote><b>Quoting katxo:</b>" I FINALLY got my positive O! OMG I am late late late on getting it but at least I got it! I am excited. ... [snip!] ... up fast! It's never done that before. My surge must be strong lol. I got a good feeling about this month. Hopefully this is it!"</blockquote>




YAY!!!

katxo 18 kids; Florida 7270 posts
2nd Dec '12
Squeaky McGee [13 wks] Due May 7; 2 kids; 3 angel babies; Indiana 65513 posts
2nd Dec '12

<blockquote><b>Quoting katxo:</b>" Roar!!! http://tinychat.com/ncddl"</blockquote>




I wish I could join you, but I'm on my phone!



Hey, I made some muddy buddies today! Think I should take a picture of it and share it on BG? :p

katxo 18 kids; Florida 7270 posts
2nd Dec '12
Quoting Squeaky McGee:" <blockquote><b>Quoting katxo:</b>" Roar!!! http://tinychat.com/ncddl"</blockquote> ... [snip!] ... you, but I'm on my phone! Hey, I made some muddy buddies today! Think I should take a picture of it and share it on BG? :p"


aww boo lol Laura is suppose to be getting on. Can you believe we are Oing at the same time?!?! Crazy!!! Yes, take a picture lol

katxo 18 kids; Florida 7270 posts
2nd Dec '12

I'm about to upload my picture of my test. It's crazy dark!

Squeaky McGee [13 wks] Due May 7; 2 kids; 3 angel babies; Indiana 65513 posts
2nd Dec '12

<blockquote><b>Quoting katxo:</b>" aww boo lol Laura is suppose to be getting on. Can you believe we are Oing at the same time?!?! Crazy!!! Yes, take a picture lol"</blockquote>




I hope you both get your BFPs soon! You deserve it!

Bryan Ray's Mommy + 1 ♥ Due June 26 (girl); TTC since Nov 2011; 1 child; 2 angel babies; Bryan, TX, United States 4107 posts
2nd Dec '12

I kept telling her that she hadn't O'd yet and that she was just going to sync up with me so that we could have the exact same DD. I'm super excited! I got a positive opk today as well!! :D:shock:

Squid Kid Unavailable, NA, United States 32450 posts
2nd Dec '12
Quoting katxo:" I FINALLY got my positive O! OMG I am late late late on getting it but at least I got it! I am excited. ... [snip!] ... up fast! It's never done that before. My surge must be strong lol. I got a good feeling about this month. Hopefully this is it!"


On the bright side, we''' be O'ing aroudn the same time, right?



I'm waiting until Christmas day to test

katxo 18 kids; Florida 7270 posts
2nd Dec '12

Here's my OPKOPK.jpg
Like I said, these lines showed up within two minutes and that's never happened like that before lol

Squeaky McGee [13 wks] Due May 7; 2 kids; 3 angel babies; Indiana 65513 posts
2nd Dec '12

<blockquote><b>Quoting katxo:</b>" Here's my OPK Like I said, these lines showed up within two minutes and that's never happened like that before lol"</blockquote>




Very dark lines! You better get down to business, Kat!