Reply

Cast Your Vote:

    • Ew....no -- Votes: 40
    • Yup! I have needs too! -- Votes: 34
    • Other, b/c we ALWAYS need "other" -- Votes: 7
Destinite TTC since May 2011; 1 child; 2 angel babies; Florida 30892 posts
11th Oct '12
Quoting Kelly&Coralie:" But what if you met a really awesome guy? Would you just be like "Nope sorry. I'm not human anymore. ... [snip!] ... human anymore. I'm a mom" You don't have to seek out a relationship, but they do happen this is just rubbing me the wrong way"


Probably. You have to understand, I've also been with the same guy for almost 11 years, so that would also contribute to my choice.
I would be one of those rare weird chicks that didn't date anyone until my kid was a teenager.



Kelly&Coralie 1 child; Rochester, New York 55087 posts
status 11th Oct '12
Quoting Destinite:" Probably. You have to understand, I've also been with the same guy for almost 11 years, so that would ... [snip!] ... to my choice. I would be one of those rare weird chicks that didn't date anyone until my kid was a teenager. "


wow I couldn't do that. Being a mom doesn't mean you cannot date or meet a new guy.



Since I've been pregnant with Cora, I've dated and slept with 4 different guys.

Emily Thorne 2 kids; Quetzaltenango, Guatemala 26302 posts
11th Oct '12
Quoting Kelly&Coralie:" But what if you met a really awesome guy? Would you just be like "Nope sorry. I'm not human anymore. ... [snip!] ... human anymore. I'm a mom" You don't have to seek out a relationship, but they do happen this is just rubbing me the wrong way"


I wouldn't look out a relationship and knowing me, I'd screw it up any "accidental relationship" big time before we even looked at the inside of a bedroom/hotel room/public bathroom. haha

Destinite TTC since May 2011; 1 child; 2 angel babies; Florida 30892 posts
11th Oct '12
Quoting Kelly&Coralie:" wow I couldn't do that. Being a mom doesn't mean you cannot date or meet a new guy. Since I've been pregnant with Cora, I've dated and slept with 4 different guys."


That's fine & I don't look down on you for doing so at all. I just know myself & I would shut down. Becoming a mother has changed me, big time. LOL
Trust me, I love sexing it up & have my fair share of partners under my belt.



greenmamabecky☮ TTC since Jul 2013; 18 kids; Enfield, Connecticut 20987 posts
11th Oct '12
Quoting Destinite:" That's fine & I don't look down on you for doing so at all. I just know myself & I would shut ... [snip!] ... has changed me, big time. LOL Trust me, I love sexing it up & have my fair share of partners under my belt. "


Hypothetical situation, but what if you and SO broke up, you got pregnant, and then you two got back together. Would you not have sex with him until the baby was here just because it wasn't his, even though you two were together for so long before etc?

And don't say it wouldn't happen, it's purely hypothetical.

Destinite TTC since May 2011; 1 child; 2 angel babies; Florida 30892 posts
11th Oct '12
Quoting Becky☮Will:" Hypothetical situation, but what if you and SO broke up, you got pregnant, and then you two got back ... [snip!] ... his, even though you two were together for so long before etc? And don't say it wouldn't happen, it's purely hypothetical."


lol, I barely had sex with the poor man the first pregnancy. I suppose it would depend on my mood. I wanted nothing to do with sex with my first pregnancy.
I'd let him tittie f**k me, though.

But in honesty, if we broke up and I got pregnant with another guy's baby, I'd most likely abort.



greenmamabecky☮ TTC since Jul 2013; 18 kids; Enfield, Connecticut 20987 posts
11th Oct '12
Quoting Destinite:" lol, I barely had sex with the poor man the first pregnancy. I suppose it would depend on my mood. ... [snip!] ... f**k me, though. But in honesty, if we broke up and I got pregnant with another guy's baby, I'd most likely abort. "


That's terrbile :?
Well, that's my situation right now and yeah we've only had sex a few times because my sex drive is gone.
When I found out I was pregnant I wasn't planning on having sex ever again lol even with the father, but we weren't together in the first place.
When SO and I decided to get back together, it was just natural. It's totally different being that I'm with him though rather than if I was single and pregnant.

Destinite TTC since May 2011; 1 child; 2 angel babies; Florida 30892 posts
11th Oct '12
Quoting Becky☮Will:" That's terrbile :? Well, that's my situation right now and yeah we've only had sex a few times because ... [snip!] ... together, it was just natural. It's totally different being that I'm with him though rather than if I was single and pregnant."

Well, each situation and person is different. I hated that my sex drive was gone. I'm hoping when we finally start TTC again & I get pregnant, my drive isn't gone again. That really sucked.
I did masterbate A LOT, though. :lol: It hurt to have sex, so vibrator it was!

greenmamabecky☮ TTC since Jul 2013; 18 kids; Enfield, Connecticut 20987 posts
11th Oct '12
Quoting Destinite:" Well, each situation and person is different. I hated that my sex drive was gone. I'm hoping when we ... [snip!] ... my drive isn't gone again. That really sucked. I did masterbate A LOT, though. :lol: It hurt to have sex, so vibrator it was!"



Yeah I never lost my sex drive like this when I was pregnant with my son. I'm hoping once this nausea finally ends it'll be back! I don't even have any desire to use my vibe, and I used to use it almost daily.

Ꭶwan♥Nemo 1 child; Kansas City, Missouri 7416 posts
11th Oct '12

Some guy told me that pregnant sex is the best sex and that he tries to date pregnant women on purpose :? Its a fetish for some men



I wouldnt do it, it weirded me out. I would date though, if I was single and pregnant

mamaluvsher4babies 36 kids; California 4230 posts
11th Oct '12

Not me I wouldnt..it in of groses me out..but hey if others do it then thats their business

Destinite TTC since May 2011; 1 child; 2 angel babies; Florida 30892 posts
11th Oct '12
Quoting Becky☮Will:" Yeah I never lost my sex drive like this when I was pregnant with my son. I'm hoping once this nausea ... [snip!] ... once this nausea finally ends it'll be back! I don't even have any desire to use my vibe, and I used to use it almost daily."


Damn, that's pretty bad! I hope you start feeling better again, so you can get some relief and pleasure. :)

MissMommyJacquie 1 child; Nebraska 420 posts
11th Oct '12
Quoting Lucy ♥:" No. But then again I wouldn't sleep with ANYONE while pregnant. :x"


What! I feel sorry for the father of your child if or when you concieve. Just saying girl thats a long 9 months......



Olive ♥ 1 child; North Carolina 4902 posts
11th Oct '12
Quoting MissMommyJacquie:" What! I feel sorry for the father of your child if or when you concieve. Just saying girl thats a long 9 months...... "

Lol he'll be fine. We can be intimate without having sex. I will be on strict bed rest my next pregnancy, anyways.

*Turtles* Due July 27; 1 child; Someplace, UT, United States 6083 posts
12th Oct '12

NO! I know some people do, but that's not my cup of tea.