Nicola =) 1 child; Huntsville, Alabama 2783 posts
15th Oct '12
Quoting Devil's Advocate:" Obviously you posted "TDC in 3..2...1.." to think you were f**king special for calling it. Moron. "


I was just saying that it was coming. Get over yourself.

user banned 2 kids; Fucking, Austria 36337 posts
15th Oct '12

your b**bs look like ass cheeks.

Zeke's Mama Due September 26; 1 child; Pensacola, Florida 5157 posts
status 15th Oct '12

Oy.



:?



This sounds like an awesome situation.

J+K= Bri&Colton:) 2 kids; Windsor, PA, United States 8479 posts
15th Oct '12

<blockquote><b>Quoting JiLLiAN.:</b>" hm. love of his life, LMAO."</blockquote>




Lmao!:D

user banned 2 kids; New York 34017 posts
15th Oct '12
Quoting furrbabiesmommy:" Holiday vacation start early?"


maybe she's a drop out.

MOMBiE; Chloe's Mama~ 1 child; Spencer, Massachusetts 11830 posts
15th Oct '12
Quoting JiLLiAN.:" what is the point in saying you are having a child with a married man? if you don't want drama, you'd just say you're pregnant with your first."

:!:



This.

★ Irishewwie 1 child; Tokeland, Washington 67058 posts
15th Oct '12

Congrats! I'm in an open relationship too! Though I had my child before we decided to be open. If you ever want someone to talk to about it, feel free to message me. :D

Phallus Cranium fuknutz, NM, Togo 103283 posts
15th Oct '12
Quoting ℳary ℐane:" your b**bs look like ass cheeks."


the resembance is uncanny :shock:

Juggernog-aholic 4 kids; 2 angel babies; P, AR, United States 19809 posts
15th Oct '12
Quoting ℳary ℐane:" your b**bs look like ass cheeks."


:lol::lol::lol:

BαtMαɳ Secret Bat Cave, CA, United States 53489 posts
15th Oct '12
Quoting ℳary ℐane:" your b**bs look like ass cheeks."


lmfao

ShockersShufflers 19 kids; Iowa 1501 posts
15th Oct '12

<blockquote><b>Quoting Kelly&Coralie:</b>" I wanna call this no way a noob knows about posting member numbers and shti"</blockquote>




Yup!

user banned 2 kids; North Pole, Alaska 12410 posts
15th Oct '12

Y



Quoting BαƚMαɳ:" Should be "One of the loves of his life" OP. Just saying."


:lol:

Devil's Advocate Beverly Hills, California 18191 posts
15th Oct '12

It's not even the pregnant by a married man part that is getting to me. If his wife is cool with it, whatever works for them.




It's this.




ARE =/= OUR

J+K= Bri&Colton:) 2 kids; Windsor, PA, United States 8479 posts
15th Oct '12

<blockquote><b>Quoting ℳary ℐane:</b>" your b**bs look like ass cheeks."</blockquote>




Lmao!

Phallus Cranium fuknutz, NM, Togo 103283 posts
15th Oct '12
Quoting Devil's Advocate:" It's not even the pregnant by a married man part that is getting to me. If his wife is cool with it, whatever works for them. It's this. ARE =/= OUR"

I didn't read past "preggy" :x:lol: