*_mommy2be_** Due January 3 (girl); Ireland 3 posts
30th Oct '12

I know how you feel hun, i got pregnant at 17 i'm now 18 and due 4th jan, my BD left and him and his family want nothing to do with the baby..
My friends aren't really there because were at different stages in life, their out doing their thing and i'm growing up and taking responsibility for my actions..
I noticed it happens to all pregnant girls no matter what age, just count yourself lucky you have family by your side because that's what you need more than anything i learned.. :)




Rafael's Mommy ♥ Texas 764 posts
30th Oct '12

I know how you feel, but it gets better. I lost all my friends when I got pregnant four years ago, but slowly I met other moms at my son's daycare, at school, etc. Good luck!

Ravey Candyass 2 kids; 1 angel baby; Boston, Massachusetts 104029 posts
status 30th Oct '12
Quoting Back to Noob Status:" Ugly personalities and bullying typically are a result of an unhappy life. Who knows...maybe her SO is ... [snip!] ... from mental illness and suicidal thoughts. In those cases, you just feel sorry for the person and just put them on ignore."


Lmao. My life is perfect. My husband would never cheat, and I never made fun of that girl. I was asking her serious questions. as for you, i don't give a f**k

user banned California 8675 posts
30th Oct '12

<blockquote><b>Quoting Ravey Candyass:</b>" Lmao. My life is perfect. My husband would never cheat, and I never made fun of that girl. I was asking her serious questions. as for you, i don't give a f**k"</blockquote>




Seriously you have issues why did you responded if you dont give a f**k about her? :roll:

Ravey Candyass 2 kids; 1 angel baby; Boston, Massachusetts 104029 posts
status 30th Oct '12
Quoting ~*VINTAGE LOVE*~:" <blockquote><b>Quoting Ravey Candyass:</b>" Lmao. My life is perfect. My husband ... [snip!] ... give a f**k"</blockquote> Seriously you have issues why did you responded if you dont give a f**k about her? :roll:"


yet here you are responding as well. cool

Back to Noob Status Ohio 14048 posts
30th Oct '12
Quoting ~*VINTAGE LOVE*~:" <blockquote><b>Quoting Ravey Candyass:</b>" Lmao. My life is perfect. My husband ... [snip!] ... give a f**k"</blockquote> Seriously you have issues why did you responded if you dont give a f**k about her? :roll:"


She obviously does, lol. "My SO would NEVER cheat."



Blah. That's what they all say. I wouldn't blame him.



But clearly something is wrong for her to make ugly statements like that and repeatedly be so nasty to other people.

Ravey Candyass 2 kids; 1 angel baby; Boston, Massachusetts 104029 posts
status 30th Oct '12
Quoting Back to Noob Status:" She obviously does, lol. "My SO would NEVER cheat." Blah. That's what they all say. But clearly something is wrong to make ugly statements like that and repeatedly be so nasty to other people."


shit isn't wrong. I just back myself up. I know my husband would never cheat. we've talked about this before. lmfao. Why would he marry me a few months ago just to cheat on me. keep trying though

Back to Noob Status Ohio 14048 posts
30th Oct '12

And btw, if you didn't care, why are you still replying? My god, I have you on ignore. You clearly like the attention, you love pushing people's buttons, and then you turn around and passive aggressively call me out in another thread.

Ravey Candyass 2 kids; 1 angel baby; Boston, Massachusetts 104029 posts
status 30th Oct '12
Quoting Back to Noob Status:" And btw, if you didn't care, why are you still replying? My god, I have you on ignore. You clearly like ... [snip!] ... attention, you love pushing people's buttons, and then you turn around and passive aggressively call me out in another thread. "


thought you had me on ignore? little b***h. :lol:



I'm done with you now.

Demitreia Moore 1 child; Ontario 56 posts
30th Oct '12
Quoting Ravey Candyass:" thought you had me on ignore? little b***h. :lol: I'm done with you now."

Your actually so pathetic.. It's just funny at this point.

Ravey Candyass 2 kids; 1 angel baby; Boston, Massachusetts 104029 posts
status 30th Oct '12
Quoting Demitreia Moore:" Your actually so pathetic.. It's just funny at this point."



If you're going to insult me, at least use proper english please.

Demitreia Moore 1 child; Ontario 56 posts
30th Oct '12
Quoting Ravey Candyass:" If you're going to insult me, at least use proper english please."

You have issues? Stop posting and go do something productive, you're just making yourself look incredibly silly. I feel bad for your children, you must be teaching them great morals. (y)

Back to Noob Status Ohio 14048 posts
30th Oct '12

I do have you on ignore, silly girl. You don't know me from the next person or my situation (which I have proof of). If you think I am a fake, that is your deal, but my psychiatrist and many others KNOW my deal, not what some random b***h thinks she knows.



I'm certain you are still hitting below the belt. That is in your nature. Have fun.



You clearly have your own issues to deal with and even though I'm no psychiatrist, you do show traits of a severe personality disorder. I would know having BPD and can spot signs of something "off." After three hospitalizations and being around crazy ass people, I'm sure it is safe to say that you are a psychotic b***h with a keyboard. But having a mental illness doesn't excuse someone from being just plain rude.



So I'm going to be the bigger person and end it. You clearly have to go on and on b/c you feed onto that attention, something you must not be getting from the SO .Again, a trait of a mental illness, and something that I too have suffered from but am teaching myself to control.



I feel sorry for you. Must suck to have to be such a b***h all the time to have to make yourself feel better.



Adios.

Ravey Candyass 2 kids; 1 angel baby; Boston, Massachusetts 104029 posts
status 30th Oct '12
Quoting Demitreia Moore:" You have issues? Stop posting and go do something productive, you're just making yourself look incredibly silly. I feel bad for your children, you must be teaching them great morals. (y)"



My children are fine, thanks. What would you suggest I do? House is clean, kids are in bed. this is my down time. please.

Back to Noob Status Ohio 14048 posts
30th Oct '12
Quoting Demitreia Moore:" You have issues? Stop posting and go do something productive, you're just making yourself look incredibly silly. I feel bad for your children, you must be teaching them great morals. (y)"


She does, hence why she is responding. Put the troll on the ignore! Do NOT feed the troll, lol. She is psycho. I would know, for I have been around plenty.



Must suck to have an SO cheating on her. oops! Did I make an assumption?



ETA: She will act as if this isn't bothering her, it clearly is if she keeps on replying. Let her have the last word...it will make her feel better.