Spyro 1 child; Japan 1142 posts
Nov 2nd '12

wait a minute. somethings fishy. 6 days ago you asked if having sex would be okay..... you also said your fiance and you WANT to... not did. mmmm??:?

*A&N's Mama* 2 kids; Halifax, Nova Scotia 4627 posts
Nov 2nd '12

That'd be like throwing a hot dog down a hallway o.o lol

Kitten Power TTC since Aug 2011; 48 kids; Japan 1140 posts
Nov 2nd '12
Quoting Spyro:" wait a minute. somethings fishy. 6 days ago you asked if having sex would be okay..... you also said your fiance and you WANT to... not did. mmmm??:?"


yeah 6 days ago looook :- http://forum.baby-gaga.com/about2363124.html

Layla's Momma ♥ 17 kids; California 4457 posts
Nov 2nd '12

http://forum.baby-gaga.com/about2124715.htm



Wtf??



I smell bullshit!

Spyro 1 child; Japan 1142 posts
Nov 2nd '12
Quoting Kitten Power:" yeah 6 days ago looook :- http://forum.baby-gaga.com/about2363124.html"?


yeah i smell bullshit. can you even see a sack at 2-4 weeks? maybe you can, idk. but that post just makes this whole thing smell fishy

Kitten Power TTC since Aug 2011; 48 kids; Japan 1140 posts
Nov 2nd '12

its smells very fishy :L i wanna put something else but noooooooo i cant :L

Kitten Power TTC since Aug 2011; 48 kids; Japan 1140 posts
Nov 2nd '12
Quoting Spyro:" yeah i smell bullshit. can you even see a sack at 2-4 weeks? maybe you can, idk. but that post just makes this whole thing smell fishy"


haaaaaaaaaaaa like inbeteen something of hers :L

user banned 2 kids; Georgia 24891 posts
Nov 2nd '12

uh-oh!! lol



I was gonna ask about her job and college, but no point now....

blah 17 kids; Alabama 7639 posts
Nov 2nd '12

<blockquote><b>Quoting ☮Sugar Magnolia:</b>" Probably a good bet since this is in Teen Pregnancy. :lol:"</blockquote>




Oh Lmao. I didn't even see that. Its not visible on my phone unless I scroll all the way up :)

Squid Kid Unavailable, NA, United States 32450 posts
Nov 2nd '12
Quoting Spyro:" yeah i smell bullshit. can you even see a sack at 2-4 weeks? maybe you can, idk. but that post just makes this whole thing smell fishy"


A sac is like late 4-early 5 weeks.

Crystal 3 kids; Hephzibah, Georgia 15566 posts
Nov 2nd '12
Quoting Kitten Power:" yeah 6 days ago looook :- http://forum.baby-gaga.com/about2363124.html"

So in 6 days she had sex, became pregnant, had an OB visit and seen her baby via transvaginal ultrasound? Cool. Wish anyone else on the planet could do that.

Mann Makin' Mama[BBM] 18 kids; Dalton, Georgia 11563 posts
Nov 2nd '12

How do you work as a police dispatcher at 17 years old?

Kitten Power TTC since Aug 2011; 48 kids; Japan 1140 posts
Nov 2nd '12
Quoting Crystal Marie S.:" So in 6 days she had sex, became pregnant, had an OB visit and seen her baby via transvaginal ultrasound? Cool. Wish anyone else on the planet could do that."


lmao me too, wish it was that simple :L

Spyro 1 child; Japan 1142 posts
Nov 2nd '12

well......... you got some s'plain to do

Spyro 1 child; Japan 1142 posts
Nov 2nd '12
Quoting Squid Kid:" A sac is like late 4-early 5 weeks."

thats amazing. when I was pregnant with LO I didnt have my ultrasound until i was about 14 weeks