Reply

Cast Your Vote:

    • Yes, I have. -- Votes: 82
    • No, I haven't. -- Votes: 54
Sex on the first date. Poll Olive ♥ 1 child; North Carolina 4902 posts
6th Nov '12

Have you ever had sex on the first date? What are your thoughts on doing this?



I went on a date last night, and today I had a friend ask me if we had sex. Made me wonder how many people have done this!

*B & D Mommy* Due January 19; 2 kids; Illinois 16137 posts
6th Nov '12

Does a one night stand count? lol

homes cool TTC since May 2014; 2 kids; 2 angel babies; Indiana 61358 posts
6th Nov '12

Nope. I've only had two "first dates", one ended in a kiss on the cheek & the other ended in an awkward side hug. :lol:

♥MomToSilas+1♥ Due December 9; 1 child; ., IL, United States 11489 posts
6th Nov '12

I've done it. I prefer not to but sometimes it just kinda happens...

Olive ♥ 1 child; North Carolina 4902 posts
6th Nov '12
Quoting *B & D Mommy*:" Does a one night stand count? lol"

Haha yes I suppose it does!

JKBC♡ 2 kids; Windsor, PA, United States 9799 posts
6th Nov '12

Nope. I don't give up the goods on the first date.

Pistol Annie☆ 2 kids; Houston, TX, United States 12634 posts
6th Nov '12

Yes :oops:



It was one of those extremely sexually charged relationships though. Couldn't keep our hands off of each other for the duration of the time we spent together. Never slept with anyone on the first date after that though... in fact, usually I waited a month or more.

Ellie. 34 kids; Arizona 25371 posts
6th Nov '12

Gave DH a BJ on the night we met... we're married now... musta been a good one.

No sex for about 3-4 weeks though. Helped that we lived in different states though, I suppose. :wink:

Phf- ee bee;) Due January 26 (girl); 18 kids; Pennsylvania 5310 posts
6th Nov '12
Quoting Sami&Baby Silas:" I've done it. I prefer not to but sometimes it just kinda happens..."


diddo.

Bosco123 1 child; Oklahoma City, OK, United States 1514 posts
6th Nov '12
Quoting Sami&Baby Silas:" I've done it. I prefer not to but sometimes it just kinda happens..."


:!::!:



*B & D Mommy* Due January 19; 2 kids; Illinois 16137 posts
6th Nov '12
Quoting Olive ♥:" Haha yes I suppose it does!"


Okay because I just wasn't sure since it technically wasn't a date lmao

user banned 17 kids; Boston, MA, United States 9473 posts
6th Nov '12

i had sex with a dude and started dating a month later, does FWB count?
im pretty sure we did it the first night we were "official" lol

AngelGabriel'sMama 1 child; Dayton, Ohio 2103 posts
6th Nov '12

Have done it before (even sex with no date), but thankfully I have grown up and learned from my past.

[♥]Mrs. Taylor 18 kids; Texas 12250 posts
6th Nov '12

Nope, never have.



Now, had Dh tried on our first date, I totally would've given it up. ;) he was a gentleman.

Olive ♥ 1 child; North Carolina 4902 posts
6th Nov '12
Quoting Man. Bear. Pig.:" Gave DH a BJ on the night we met... we're married now... musta been a good one. No sex for about 3-4 weeks though. Helped that we lived in different states though, I suppose. :wink:"

:D lmao. Musta been!