Reply
P3RvYmCp3rv 2 kids; Carlyle, Illinois 11904 posts
11th Nov '12
Quoting Twin's Mommy:" Tell that bitch to kick rocks if he makes you feel that way. Do ya'll live together?"


?Nope it is my house! My house, my bills. I'm gonna slash his tires though. I'm just tired of it. I'm spilling everything to my friend's husband. Like everything he didn't know. I always act like Nick and I have the perfect relationship and its not .

user banned Due April 2; Georgia 7200 posts
11th Nov '12
Quoting P3RvYmCp3rv:" ?Nope it is my house! My house, my bills. I'm gonna slash his tires though. I'm just tired of it. I'm ... [snip!] ... my friend's husband. Like everything he didn't know. I always act like Nick and I have the perfect relationship and its not . "


Better not do any tire slashing... Don't wanna end up in jail! lol. Seems like you're just having a good ol' vent. If you need to PM me you can.

kthx. Due January 13 (girl); Cleves, Ohio 67237 posts
11th Nov '12

:cry:



Don't let that BOY make you feel like that! You're a beautiful, caring woman who deserves to be treated like a queen. Don't settle for less than that.



Have a serious talk with him. Tell him he can man up, and treat you like the woman you DESERVE to be treated like, or he can move the fuck out. It won't be easy... it will hurt. A lot. But you have SUCH a great support system of friends. I'll be here for you, WHENEVER you need me<3

FroggysMommy 1 child; Golden, Colorado 27781 posts
11th Nov '12
Quoting Monkey Nuts:" OP. I understand it is not easy to let go of someone you love. It's not as simple as "he's a douche, leave him" It's just NOT!"


Yup. People say to leave Tone.... and I cant. Its too hard and its not easy.



I cant leave my SO.... even if he is pushing me to.

P3RvYmCp3rv 2 kids; Carlyle, Illinois 11904 posts
11th Nov '12
Quoting kthx.:" :cry: Don't let that BOY make you feel like that! You're a beautiful, caring woman who deserves to be ... [snip!] ... it will hurt. A lot. But you have SUCH a great support system of friends. I'll be here for you, WHENEVER you need me<3"


Thanks lvoe i"m in tears right now. I just can't do it. I hate myself so much right now. I hate the fact that I let all these guys walk all over me. I jsut want to move away and start over. Why can't i fucking start over?

kthx. Due January 13 (girl); Cleves, Ohio 67237 posts
11th Nov '12
Quoting P3RvYmCp3rv:" Thanks lvoe i"m in tears right now. I just can't do it. I hate myself so much right now. I hate the ... [snip!] ... the fact that I let all these guys walk all over me. I jsut want to move away and start over. Why can't i fucking start over?"


It's a lot easier said than done, sadly :(



Don't hate yourself for his mistakes.

P3RvYmCp3rv 2 kids; Carlyle, Illinois 11904 posts
11th Nov '12
Quoting kthx.:" It's a lot easier said than done, sadly :( Don't hate yourself for his mistakes."


I put myself in this position every time. 3 mother fucking years of having the shit beat out of me...my fiance killing himself...the drugs the abuse and everything yet I still say fuck it I'm going back to worthless pieces of crap. Why can't I fucking learn? When do I learn?