Legendary Due August 27 (boy); 1 child; Beverly Hills, California 54594 posts
15th Nov '12

<blockquote><b>Quoting

Legendary Due August 27 (boy); 1 child; Beverly Hills, California 54594 posts
15th Nov '12
Quoting ★Bαtgirl:" http://forum.baby-gaga.com/about2291719.html Princesses Call Out thread. You're wrong. Alexis wasn't in there, and neither was Amanda. To whom you owe an apology. "


Damn!



Haha, well thank you very much.

Legendary Due August 27 (boy); 1 child; Beverly Hills, California 54594 posts
15th Nov '12

<blockquote><b>Quoting ★Bαtgirl:</b>" Eh, if someone's going to call other people out, it better be for something they actually did, in my book. I hate when people lie. :)"</blockquote>




I wasn't even super active in August, I was sticking to Ptot's. she's a tool, desperate to be relevant. A non-factor to me.



But thank you for finding that!

Bad Things 1 child; Blacksburg, SC, United States 15823 posts
15th Nov '12
Quoting Legendary Amanda:" <blockquote><b>Quoting ★Bαtgirl:</b>" Eh, if someone's going to call other ... [snip!] ... August, I was sticking to Ptot's. she's a tool, desperate to be relevant. A non-factor to me. But thank you for finding that!"


I had to ignore her yesterday and I havent had to do that to anyone before. :/



She is VERY annoying.

Bonnie Beaver♥ TTC since Jan 2014; 2 kids; North Pole, Alaska 18155 posts
15th Nov '12

I saw a bunch of quotes. :lol: Yeah. I found out that you live in the same place as Alyssa because SHE posted her school id, debit card, and other very personal shit with her name on it in a picture to people.

Devil's Advocate Beverly Hills, California 18191 posts
15th Nov '12
Quoting Legendary Bonnie Beaver:" I saw a bunch of quotes. :lol: Yeah. I found out that you live in the same place as Alyssa because SHE ... [snip!] ... Alyssa because SHE posted her school id, debit card, and other very personal shit with her name on it in a picture to people. "

I remember getting one of those PM's. And she tries to say she's not completely f**king obnoxious!

☆º×ß¡±©µ×º☆ Due September 18; 3 kids; 1 angel baby; Centralia, Washington 44161 posts
status 15th Nov '12

<blockquote><b>Quoting Legendary Amanda:</b>" <blockquote><b>Quoting ★Bαtgirl:</b>" Eh, if someone's going to call other ... [snip!] ... August, I was sticking to Ptot's. she's a tool, desperate to be relevant. A non-factor to me. But thank you for finding that!"</blockquote>




I can vouch you stuck to the ptot

OmegaDucks! Japan 615 posts
15th Nov '12

Its coke not literal acid. If you wash it you'll be fine. I promise you won't have a hole in your bed from it. Hell, you're drinking it.

CrapBag. 3 kids; Minnesota 7921 posts
15th Nov '12

this thread is basically awesome.

Devil's Advocate Beverly Hills, California 18191 posts
15th Nov '12
Quoting OmegaDucks!:" Its coke not literal acid. If you wash it you'll be fine. I promise you won't have a hole in your bed from it. Hell, you're drinking it."


She could wash it...but she'd still be sleeping in piss.

OmegaDucks! Japan 615 posts
15th Nov '12
Quoting Devil's Advocate:" She could wash it...but she'd still be sleeping in piss. "


I read a little after I posted. I was wondering what I walked into.

HamHam Squeekerz 2 kids; Columbus, OH, United States 13724 posts
15th Nov '12
Quoting Legendary Bonnie Beaver:" I saw a bunch of quotes. :lol: Yeah. I found out that you live in the same place as Alyssa because SHE ... [snip!] ... Alyssa because SHE posted her school id, debit card, and other very personal shit with her name on it in a picture to people. "


I remember that.



"I'm so real. Here's all my personal info, like credit card numbers. It's cool though. They're totally expired and stuff."

lovemyboyfriend 16 kids; Texas 32385 posts
19th Nov '12

This thread was an awesome read.


Seriously.

κατι 1 child; Memphis, Tennessee 3143 posts
20th Nov '12
Quoting Taylor Migliano:" I'm more concerned with the fact that she didn't throw it out when the dog peed on it but is throwing it out because of spilled coke... O.o"


lol i know this old,but i strongly agree.