Reply
Bawse Litchfield, NY, United States 70739 posts
17th Nov '12

Color.



IT'S FALL, BITCH.

MyPurrrtyBabies 3 kids; Alabama 8386 posts
17th Nov '12
Quoting Tikaytasha:" color!! I love the leaves."


:!: same.

user banned SAN FRANCISCO, CA, United States 24574 posts
17th Nov '12

Color!

Bonnie Beaver♥ Due April 8; 2 kids; North Pole, Alaska 18313 posts
17th Nov '12
Quoting Elliot Grace's Mommy :" Color! Gorgeous family"


Thank you. :D I had to do self-portraits because I couldn't find a photographer in our price range that I loved. haha. So I just did them myself and this was the only good family one because some little boy didn't want to cooperate.

Devil's Advocate Beverly Hills, California 18191 posts
17th Nov '12

I love this photo. And I say color. And I trump everyone so.....

Elle&Cole 2 kids; 1 angel baby; Rio Rancho, NM, United States 23774 posts
17th Nov '12

<blockquote><b>Quoting Legendary Bonnie Beaver:</b>" Thank you. :D I had to do self-portraits because I couldn't find a photographer in our price range ... [snip!] ... loved. haha. So I just did them myself and this was the only good family one because some little boy didn't want to cooperate. "</blockquote>



Hot damn good job! Looks like you paid good money for that shot!!



Ps where is beaver falls? I'm in pittsburgh

Bonnie Beaver♥ Due April 8; 2 kids; North Pole, Alaska 18313 posts
17th Nov '12
Quoting kuhlaynuh.:" I like the b&w! I'm not sure if its just my phone, but the center of the colored one is really cool compared to the outside."



Yeah. haha. I was editing too long and didn't notice until Brandi pointed it out.

Bonnie Beaver♥ Due April 8; 2 kids; North Pole, Alaska 18313 posts
17th Nov '12
Quoting Big'n:" Color. IT'S FALL, BITCH."


:lol:

Bonnie Beaver♥ Due April 8; 2 kids; North Pole, Alaska 18313 posts
17th Nov '12
Quoting Elliot Grace's Mommy :" <blockquote><b>Quoting Legendary Bonnie Beaver:</b>" Thank you. :D I had to do self-portraits ... [snip!] ... Hot damn good job! Looks like you paid good money for that shot!! Ps where is beaver falls? I'm in pittsburgh"


haha. Nope. Free. :lol: I love being a photographer sometimes. But I would have much rather paid someone else to do them for me.



And I don't really live there. Just put it as that so it'd match my name. I live in TN.

let it be California 41018 posts
17th Nov '12

You did a good job! I love both of them I can't decide. :lol:

Elle&Cole 2 kids; 1 angel baby; Rio Rancho, NM, United States 23774 posts
17th Nov '12

<blockquote><b>Quoting Legendary Bonnie Beaver:</b>" haha. Nope. Free. :lol: I love being a photographer sometimes. But I would have much rather paid someone ... [snip!] ... paid someone else to do them for me. And I don't really live there. Just put it as that so it'd match my name. I live in TN."</blockquote>



Tricky tricky

Bonnie Beaver♥ Due April 8; 2 kids; North Pole, Alaska 18313 posts
17th Nov '12
Quoting Elliot Grace's Mommy :" <blockquote><b>Quoting Legendary Bonnie Beaver:</b>" haha. Nope. Free. :lol: I love ... [snip!] ... me. And I don't really live there. Just put it as that so it'd match my name. I live in TN."</blockquote> Tricky tricky"


But Beaver Falls is 47 minutes from Pittsburgh. :lol: