Reply
Ellie. 34 kids; Arizona 25371 posts
21st Nov '12
Quoting Mom Of 3 Girls.:" True its hard to tell. And you daont have family bathrooms where you are. We do here we have a bathroom ... [snip!] ... but it has 2 toilets in it, 1 small one big, a lot of pregnant woman use it, its always empty lol. This is at our big mall."


Places like that, it's not usually a problem. More like the movies or at an event or something. Ugh

Jessa♥ 2 kids; 1 angel baby; Thailand 13585 posts
21st Nov '12
Quoting Man. Bear. Pig.:" Id rather have a pregnant woman bathroom stall, OMG. Nothing worse than standing in line 9 months pregnant ... [snip!] ... I'm an expectant mother, but you cant really tell yet... so it's hard to know when others are using them inappropriately"


Hah I feel you on the bathroom thing. I have such a weak bladder too now.. a special bathroom would be nice.
IMO those expectant mom spots SHOULD be for moms who are near due-date, or at least for the ones who suffer from sciatica or something similar. Moms on bedrest etc. And those recovering after baby.We all know we need to get out after having a baby, being stuck in a hospital bed or house for a few days. I was thrilled to go to target after being in the hospital for 4 days with my daughter. I was like 1 week PP and recovering from a csection so the walking helped/hurt all at once.

Lois. 1 child; Pennsylvania 2653 posts
21st Nov '12

I didn't know those existed lol.
I probably wouldn't care much about them either way. I'm 30 weeks pregnant and I wouldn't use them. I'm not disabled, I'm pregnant. I don't need special treatment.

Jessa♥ 2 kids; 1 angel baby; Thailand 13585 posts
21st Nov '12
Quoting Mom Of 3 Girls.:" True its hard to tell. And you daont have family bathrooms where you are. We do here we have a bathroom ... [snip!] ... but it has 2 toilets in it, 1 small one big, a lot of pregnant woman use it, its always empty lol. This is at our big mall."


Te only place around here like that is target, but its just a big private family bathroom, no extra stalls, no urinals in there. Just a toilet and changing station.

user banned Shreveport, Louisiana 66739 posts
21st Nov '12

The only times I have felt the need to use them is right after birth when I can hardly walk. And when I am lugging around a carseat, diaper bag, and trying to keep my toddler from getting hit by a car in the meantime. And f**k the lady parked in the spot to stop and smoke a cig >.<

Jessa♥ 2 kids; 1 angel baby; Thailand 13585 posts
21st Nov '12
Quoting summerbabyX2:" I think exercise is good for everyone and did so all during my pregnancies but there comes a point when ... [snip!] ... always taught to offer your set to the elderly, the sick, or to women with kids/pregnant because they need it more than you."


This is true. I stood on the bus 7 months pregnant when my car broke down once, and not one person offered me their seat. Oh well. Im suprised that ride didnt give me contractions, our roads around here suck.

Vivialopod 2 kids; Vantaa, Finland 42775 posts
21st Nov '12

I think they're stupid in general and I think b***hes are lazy as hell when I see them using them :lol:



It think they should be like disability spots and you have to get one from a doctor. The chick with hypertension gets it, sure. The 15 week laze ass with no medical problems can walk.

The Doctor 2 kids; Whiskey Dick Mountain, WA, United States 59547 posts
21st Nov '12
Quoting jes♥london&lincoln:" This is true. I stood on the bus 7 months pregnant when my car broke down once, and not one person offered ... [snip!] ... not one person offered me their seat. Oh well. Im suprised that ride didnt give me contractions, our roads around here suck."


People in the NYC subways always stood up and told me to take their seat. I was always surprised. haha

They call me mama. 18 kids; La Verne, California 3222 posts
21st Nov '12

Honestly I only use them if I have to go to the store and I also have my 2 year old with me. I don't let her walk through the parking lot so I have to hold her and I have problems with pre term labor as well as symphysis pubis dysfunction so I will start getting contractions crossing a larger parking lot as well as feel a lot of pain and pressure in my hips. If SO is with us than I don't use them at all because he can hold our daughter for me.

Robert Downey Jr. Zanzibar, Tanzania 16079 posts
21st Nov '12

I have only ever used those spots once. And that was 4 days after I gave birth. It was so painful to walk with stitches in my vagina but my kid needed some preemie diapers and I would have probably died if I had to park at the back of the lot. Especially carrying her in the carseat too.

Spina_Bifida_girl 1 child; Hobart, Australia 15727 posts
21st Nov '12

<blockquote><b>Quoting Captain Obvious:</b>" I don't really understand why pregnant women think they should be entitled to closer parking spots"</blockquote>




:!: lol



you have legs....use them ;)

2 Baby Girls Due May 19; 4 kids; Utah 3212 posts
22nd Nov '12
Quoting jes♥london&lincoln:" I agree it isn't. But some pregnant women do have more issues while pregnant with back and hips moving around to accomodate baby. My second kid would make my legs go out, and my back numb."

Amen to that! The random leg misfire....

Bustie 16 kids; San Diego, California 1968 posts
22nd Nov '12

ehh who cares anyone can park in them LOL imo