user banned 1 child; Portland, Maine 20613 posts
6th Apr '13
Quoting ⚓ Sarah ⚓:" erm....his fingers look like normal fingers around a can. But the thumb and hand are obviously backward. WTH"


I think his fingers are actually bending backwards around the can somehow. I don't think it's photoshopped honestly.

Hy'ska 2 kids; Washington 50791 posts
6th Apr '13

Definitely not 6 inches and yeah you're a kid soooo stfu

user banned Lesbos, Greece 95211 posts
6th Apr '13
Quoting Brink:" Definitely not 6 inches and yeah you're a kid soooo stfu"



:lol: Word.

user banned Lesbos, Greece 95211 posts
6th Apr '13

Lent roller?



*giggles*

Hy'ska 2 kids; Washington 50791 posts
6th Apr '13

<blockquote><b>Quoting Saffy the Drunk:</b>" Lent roller? *giggles*"</blockquote>




Homg :D

user banned Lesbos, Greece 95211 posts
6th Apr '13

485201_490748284322325_1099043947_n.jpg



I want Jesus vision. :evil:

user banned 3 kids; Portland, Michigan 15675 posts
6th Apr '13
Quoting Thisperyears:" "


WTF.

Hy'ska 2 kids; Washington 50791 posts
6th Apr '13

Must make coffee. Caffeine level is low and I'm wanting to tell a 16 yr old their dumb... It's not that big of a deal lol

user banned Lesbos, Greece 95211 posts
6th Apr '13
Quoting Brink:" Must make coffee. Caffeine level is low and I'm wanting to tell a 16 yr old their dumb... It's not that big of a deal lol"


High school won't be the same now.

Hy'ska 2 kids; Washington 50791 posts
6th Apr '13

<blockquote><b>Quoting Saffy the Drunk:</b>" High school won't be the same now."</blockquote>




Like OMG how is she going to survive not being able to pageant curl her hair

Bawse Litchfield, NY, United States 72211 posts
6th Apr '13

Bayleigh :cry:

Hy'ska 2 kids; Washington 50791 posts
6th Apr '13

No cloth diapering doesn't stink the house up. Thanks for playing lol

❀Sarah❀ 2 kids; 2 angel babies; Cocking, EU, Europe 126043 posts
status 6th Apr '13

The premise of this movie is so odd.



"A man must marry his deceased brothers widow to follow a long standing family custom."



Um, excuse me?

user banned Lesbos, Greece 95211 posts
6th Apr '13
Quoting ⚓ Sarah ⚓:" The premise of this movie is so odd. "A man must marry his deceased brothers widow to follow a long standing family custom." Um, excuse me?"


It's actually an old law from the Bible.



Had to edit because I can't remember if it's Leviticus or Deuteronomy.

kthx. Due January 13 (girl); Cleves, Ohio 67504 posts
6th Apr '13

Oh god. This smells amazing.