user banned (boy); 2 kids; f**king, Austria 36337 posts
Dec 3rd '12
Quoting MiddayHavoc:" I've been a g*****c designer for 7 years. The pic is photoshopped to death. Every part of it. That ... [snip!] ... not one person on here that hasn't altered a photo in some way to make their self look better. Everyone wants to be pretty."

:!:

kthx. 1 child; Harrison, OH, United States 69816 posts
status Dec 3rd '12
Quoting ℳary ℐane:" "


:lol::lol::lol:

*account deleted* New York 2562 posts
Dec 3rd '12

No, it wasn't public, I would know:) I have all of my shit set to private. But go ahead, keep them up, f**king weirdo's lol, I could care less:-*

mommy287786 8 kids; Washington 437 posts
Dec 3rd '12
Quoting ℳary ℐane:" "


I am dieing!!!! LMAO

kthx. 1 child; Harrison, OH, United States 69816 posts
status Dec 3rd '12
Quoting Tiffany ღ:" No, it wasn't public, I would know:) I have all of my shit set to private. But go ahead, keep them up, f**king weirdo's lol, I could care less:-*"


I wouldn't be able to see it, nor the other handful of people in here, if it was private.



Suck it up, buttercup.

Madi's*Mama Due November 2; 1 child; Holland, Michigan 7391 posts
Dec 3rd '12

<blockquote><b>Quoting Tiffany ღ:</b>" I'm pretty sure if u read the rules she doesn't, thanks:) My pictures are all listed as private idk why they are coming up not private. I don't like my personal pics over the internet.."</blockquote>



It's only against the rules if you didn't first post it on your profile. You can't hide it after you realize you look like a major hypocrite and claim she stole your pic.

user banned (boy); 2 kids; f**king, Austria 36337 posts
Dec 3rd '12

*couldn't care less.

Preggo Bear Claw Due May 3 (boy); 64 kids; Firestone Park, CA, United States 691 posts
Dec 3rd '12

... Lol, well this thread had an unfortunate turn out ... LMFAO

user banned San Antonio, Texas 1668 posts
Dec 3rd '12
Quoting Tiffany ღ:" No, it wasn't public, I would know:) I have all of my shit set to private. But go ahead, keep them up, f**king weirdo's lol, I could care less:-*"



LOL it wasn't private and neither is your pregnancy picture its on Google, it links back to a BG topic you posted.

*account deleted* New York 2562 posts
Dec 3rd '12
Quoting kthx.:" I wouldn't be able to see it, nor the other handful of people in here, if it was private. Suck it up, buttercup."


It says it's private, troll. Grow up
1-50.jpg

Madi's*Mama Due November 2; 1 child; Holland, Michigan 7391 posts
Dec 3rd '12

<blockquote><b>Quoting Tiffany ღ:</b>" No, it wasn't public, I would know:) I have all of my shit set to private. But go ahead, keep them up, f**king weirdo's lol, I could care less:-*"</blockquote>



If you don't want people seeing your pics, you probably shouldn't post them on the Internet.

ILOVEWINE Due April 24; 2 kids; Sweden 10814 posts
Dec 3rd '12

I agree that it's stupid, but some people feel desperate for attention. Like when people put ten pictures of themselves all over FB. But I don't know why it bothers you. When I see people I generally think how much more attractive they look on FB than the way they really look. I dunno I don't think it matters.

kthx. 1 child; Harrison, OH, United States 69816 posts
status Dec 3rd '12
Quoting Tiffany ღ:" It says it's private, troll. Grow up "


Because you JUST made it private AFTER I posted it and made you look like a dumbass.

*account deleted* New York 2562 posts
Dec 3rd '12
Quoting Preggo Bear Claw:" ... Lol, well this thread had an unfortunate turn out ... LMFAO"



Lol some bitter b***hes right? Mad for what reason tho? I've never seen a group of people take something some random girl said SOO seriously and critique my pictures and my body like wtf weirdo's much..

Madi's*Mama Due November 2; 1 child; Holland, Michigan 7391 posts
Dec 3rd '12

<blockquote><b>Quoting Tiffany ღ:</b>" No one is disputing the fact that you went and changed your settings AFTER you got called out.