Reply
Excited :D Reise's Mommy 2 kids; Kentucky 1722 posts
5th Dec '12

I'm 29 weeks and I'm just now getting really excited. I mean, I've been excited, that's obvious by how early on his room was finished and all the damn money I spent that I shouldn't have haha. But it's just now really hitting me I guess. In 11-13 weeks we're going to have another adorable little baby boy that is going to make my heart swell just like it does for our 19 month old and thinking about it just makes me want to cry.



I had a bit of preterm labor scariness the past 24 hours which is probably why all of a sudden it seems so real (very glad, btw that I was NOT in labor. He needs to bake much, much longer!) but now I'm just so excited to meet him. Now the nesting I was having is even worse haha. I wanna go sit in his room, but I have nothing to do in there. Maybe I'll wash the few outfits I have yet to wash and fold them and put them away or something. Maybe that will help >_<

Y+I=KENDRA Due July 23; TTC since Jul 2012; 1 child; 2 angel babies; Salem, Oregon 2819 posts
5th Dec '12

More shopping!!! Lol
That's amazing that you are this excited I can't wait to be preggers again I forgot what it feels like lol
And glad baby is ok he needs to stay in there for quiet a while :)

Reise's Mommy 2 kids; Kentucky 1722 posts
5th Dec '12
Quoting Y+I=KENDRA:" More shopping!!! Lol That's amazing that you are this excited I can't wait to be preggers again I forgot what it feels like lol And glad baby is ok he needs to stay in there for quiet a while :)"


Well, it almost didn't feel like I was pregnant until now, so all the excitement I should have felt the first 6-7 months is just hitting me! haha I hadn't been feeling impatient at all and was blown away that I was already 29 weeks but now it's all of a sudden like ugh, I'm only 29 weeks?! lol. Hoping that goes away again lol. I wish I could go shopping like right now! We're a little strapped for cash this month because the company we both work for had an unexpected week long shut down in October and they're annual one again for Christmas this month, so that's 2 weeks of no income for us in the last 2 months and we're a little behind, especially with Christmas :( Come January though you can bet your ass I'll be buying stuff left and right haha.