Reply
Daesey Due April 14; 1 child; 2 angel babies; Kansas 1482 posts
12th Feb '13

Howdy All --- for some reason, could not get on BG last night, so I come back today and Boom! 5 pages to go thru! Chatty Cathies! lol



So, I'll just sum up what I've read --- first, AWESOME belly pics, girls! I'm hella jealous! I'm chunky, so I don't see any difference right now lol. Just a chubby roll still!



And I think I will be the absolute last to find out gender. Doctor says he's not going to let me have another u/s til 25-27wks. I think it's bogus b/c my 12 wk didn't go well (it was unclear & the tech was a major b***h, so it kinda ruined the excitement). He says I've had 4 so far, so that's why I have to wait. I call bullshit b/c it's not MY fault that I've had bleeding, so why can't I have the routine scans that others get? Sigh..... rant over!



So, it's Tues... FINALLY get a day off tomorrow! Have a good one y'all!

LoveMyBubbaBoy 2 kids; Michigan 3187 posts
12th Feb '13
Quoting Daesey:" Howdy All --- for some reason, could not get on BG last night, so I come back today and Boom! 5 pages ... [snip!] ... routine scans that others get? Sigh..... rant over! So, it's Tues... FINALLY get a day off tomorrow! Have a good one y'all!"


You should tell your doc that I can't wait that long to know what you are having... :)

GlamChic Due August 7 (boy); 1 child; North Carolina 4585 posts
12th Feb '13

<blockquote><b>Quoting Daesey:</b>" Howdy All --- for some reason, could not get on BG last night, so I come back today and Boom! 5 pages ... [snip!] ... routine scans that others get? Sigh..... rant over! So, it's Tues... FINALLY get a day off tomorrow! Have a good one y'all!"</blockquote>




Have you looked around for alternative ultrasounds? I'm so mad at him lol!

Nancy Botwin. 2 kids; 1 angel baby; Hooker, 11285 posts
12th Feb '13
Quoting
Nancy Botwin. 2 kids; 1 angel baby; Hooker, 11285 posts
12th Feb '13

I haven't even had my first scan yet :( , it's next week!

Lissa J (34wks) Due August 3 (girl); 1 child; Arizona 509 posts
12th Feb '13
Quoting
Mommy2A+L TTC since Jun 2014; 2 kids; 1 angel baby; Pasco, WA, United States 1536 posts
12th Feb '13
Quoting MamaMia_13wks:" Ultrasound tech showed us baby is VERY active . But is it possible im feeling faint flutters ? I know where baby is & sometimes i swear i feel faint flutters . Anyone else feeling anything ?"


yes! i'm 13w1d and i kept thinking MAYBE i was but now i'm sure, cuz the last like 5 days it's gotten more frequent and a teeny bit stronger. I stilll have to be paying very close attention to feel it, and it's not every day. But i'm 100% sure it's baby now :D when i listen with the doppler i can hear baby moving around like crazy lol and my last US baby was moving alot too.

Mommy2A+L TTC since Jun 2014; 2 kids; 1 angel baby; Pasco, WA, United States 1536 posts
12th Feb '13
Quoting
Due May 10; TTC since May 2014; 5 kids; 2 angel babies; Castlewood, Virginia 3406 posts
12th Feb '13

<blockquote><b>Quoting Lissa J (15wks):</b>" I'll be 16w1d. I go Monday too!"</blockquote>




Yay! :)
I'm so excited!

Due May 10; TTC since May 2014; 5 kids; 2 angel babies; Castlewood, Virginia 3406 posts
12th Feb '13

<blockquote><b>Quoting Mommy2Aiden+1:</b>" i think ours do too, that's why i posted it in response to yours lol :D i hope i look like you at 15 ... [snip!] ... button, but it doesn't stick out forward very far, i hope that makes sense.. lol so i can't wait till it really pops outward"</blockquote>




I hope so too! :)
Mine is right below my belly button as well, but when I stand up, it's like it goes down. Lol. I asked my mom if I looked pregnant or fat yesterday and she said she couldnt decide. I was like thanks mom. Lol

Mommy2A+L TTC since Jun 2014; 2 kids; 1 angel baby; Pasco, WA, United States 1536 posts
12th Feb '13
Quoting
Due May 10; TTC since May 2014; 5 kids; 2 angel babies; Castlewood, Virginia 3406 posts
12th Feb '13

<blockquote><b>Quoting Mommy2Aiden+1:</b>" lol well from your picture i'd say you definitely look pregnant!"</blockquote>




Thanks! Haha. Im normally pretty small so it's odd to have all this extra belly and not be able to button my pants! Lol

Honey&E 6 kids; Connecticut 3752 posts
12th Feb '13

I'm going to my 1st trimester scan tomorrow. I've yet to here the heartbeat or see the baby. I'm so nervous. I'm on the verge of tears right now. I'm just a ball of nerves.



I'm hoping to have a HUGE weight off my shoulders this time tomorrow.

BabyJsMama 2 kids; 1 angel baby; Thailand 4358 posts
12th Feb '13
Quoting Honey&E:" I'm going to my 1st trimester scan tomorrow. I've yet to here the heartbeat or see the baby. I'm so nervous. ... [snip!] ... verge of tears right now. I'm just a ball of nerves. I'm hoping to have a HUGE weight off my shoulders this time tomorrow. "


Hope everything goes great!

Honey&E 6 kids; Connecticut 3752 posts
12th Feb '13

I'm jealous of your baby bellies. You all look adorable. I don't know if I'm just in denial but I don't think I look very pregnant. I hope to be announcing my pregnancy in the next few days. I wonder if everyone will say "I knew it, you look pregnant."



I need to find my maternity clothes. I have no idea where they are. I think maybe in my attic or my moms house? I think the first thing I'll buy is some maternity clothes. I also just remebered I have a maternity pillow somewhere.