JΔS Georgia 76269 posts
7th Feb '13

<blockquote><b>Quoting Amαndα ♕:</b>" They remind me of like Jehovah's witnesses Like for real you feel SO strongly about your parenting choices you need to recruit me? "</blockquote>




CLOTH DIAPER OR GO TO GELL.



I mean hell* :oops:

user banned 1 child; Portland, Maine 20613 posts
7th Feb '13
Quoting Mayhem.:" Re buying skyward sword today so I can finally beat that shit. WOOOOOO."


I still need to beat it :x

user banned (boy); 2 kids; Fucking, Austria 36337 posts
7th Feb '13
Quoting Amαndα ♕:" I mean, I breastfed, but I felt no need to recruit others. "

lol me either. Unless, they ask for info/support of course.

user banned (boy); 2 kids; Fucking, Austria 36337 posts
7th Feb '13
Quoting LEGENDARY JAS ♥:" <blockquote><b>Quoting Amαndα ♕:</b>" They remind me of like Jehovah's ... [snip!] ... about your parenting choices you need to recruit me? "</blockquote> CLOTH DIAPER OR GO TO GELL. I mean hell* :oops:"

:lol:

Stfu Squirrel District of Columbia 8554 posts
7th Feb '13

I've already gained at least 8 lbs.
This is bullshit. I was supposed to be trying NOT to do what I did last time.



Maybe I'll feel better if I stuff a few more pancakes into my mouth.

Legendary 2 kids; Beverly Hills, California 59667 posts
7th Feb '13

Good thing we don't fail kids anymore, if this was in the 90's these fucks would still be in third grade.



vowel.jpg

user banned (boy); 2 kids; Fucking, Austria 36337 posts
7th Feb '13
Quoting Amαndα ♕:" Good thing we don't fail kids anymore, if this was in the 90's these fucks would still be in third grade. "


wow......

Stfu Squirrel District of Columbia 8554 posts
7th Feb '13
Quoting Amαndα ♕:" Good thing we don't fail kids anymore, if this was in the 90's these fucks would still be in third grade. "


How does that even happen?

Piecey. Due May 13; 3 kids; K-Town, KL, Germany 64845 posts
7th Feb '13

they put the singing cac commercial online -_- i cant not watch it...

Legendary 2 kids; Beverly Hills, California 59667 posts
7th Feb '13
Quoting Stfu Shirley:" How does that even happen?"


Looks like a group of forward faced, formula fed kids who wore disposable diapers.



Fucking shame man..

Drunk Blair Waldorf 2 kids; Alpharetta, Georgia 19208 posts
7th Feb '13

****These are not my pictures***



With DS, I had a test like this



positive-pregnancy-test-427x320.jpg



And the VERTICAL line showed up before the control line even started showing up. :lol: But I was like 14 days late for my period. Lol.



With DD I had a test like this:



25.jpg



Soooo there was no mistaking that I was pregnant. And I was like a day or a week late for my period, I can't remember exactly.

JΔS Georgia 76269 posts
7th Feb '13

<blockquote><b>Quoting Blair Waldorf (SuperKink):</b>" ****These are not my pictures*** With DS, I had a test like this And the VERTICAL line showed up ... [snip!] ... Soooo there was no mistaking that I was pregnant. And I was like a day or a week late for my period, I can't remember exactly."</blockquote>




When M and I got pregnant for the VERY first time (we were 16), I was like 50 days late and didn't notice lmao. I ended up miscarrying though.

Drunk Blair Waldorf 2 kids; Alpharetta, Georgia 19208 posts
7th Feb '13
Quoting Amαndα ♕:" Looks like a group of forward faced, formula fed kids who wore disposable diapers. Fucking shame man.. "


Homg! :lol:

Stfu Squirrel District of Columbia 8554 posts
7th Feb '13
Quoting Amαndα ♕:" Looks like a group of forward faced, formula fed kids who wore disposable diapers. Fucking shame man.. "


Obviously circumcised too. Especially the girls.

JΔS Georgia 76269 posts
7th Feb '13

Why are y'all outside cutting wet grass?