homes cool Due July 25; 2 kids; 2 angel babies; Indiana 63165 posts
Feb 28th '13
Quoting Cersei
Alexandra plus 3 3 kids; 2 angel babies; El Paso, Texas 6745 posts
Feb 28th '13

Ugh I really wish I was able to donate to help Ashley.



I feel awful. :cry:

Emily Dickinson 18 kids; Indiana 57854 posts
Feb 28th '13

IDK what I should do with these pork chops.
After the talk in here, I'm making homemade potatoes though. lol

♔ BαtMαɳ Gotham, DC, United States 84301 posts
Feb 28th '13
Quoting grace life:" Most definitely. I cook and clean when I'm upset. DH came home one time last week and our house was spotless. He knew hew as in trouble. :lol:"


I am the exact same way

homes cool Due July 25; 2 kids; 2 angel babies; Indiana 63165 posts
Feb 28th '13
Quoting Emily Dickinson:" IDK what I should do with these pork chops. After the talk in here, I'm making homemade potatoes though. lol"


Hmmm. Do you need it to be healthy? Because I have some delicious ideas :D

Emily Dickinson 18 kids; Indiana 57854 posts
Feb 28th '13
Quoting grace life:" Hmmm. Do you need it to be healthy? Because I have some delicious ideas :D"


Meh.
At this point, I don't care.
Eating right sure isn't helping me any. lol



I don't want to fry/bread them though. I hate all that work.

Kali'sMommy♥ 1 child; California 13723 posts
Feb 28th '13
Quoting Thisperyears:" I bet you're having a girl :P"


Thats what I said!

LA REINA™ New York, NY, United States 16686 posts
Feb 28th '13
Quoting grace life:" Most definitely. I cook and clean when I'm upset. DH came home one time last week and our house was spotless. He knew hew as in trouble. :lol:"

Cleaning is a very productive way to get rid of aggression. There are times when I furiously mop the floor or scrub the walls. When I'm done, I feel better and everything is clean so I can sit and relax in a clean place. Win/Win

user banned 2 kids; Bat Cave, North Carolina 64587 posts
Feb 28th '13
Quoting grace life:" Not really. 30 minutes? And you don't need a fancy mixer! I used to just use one of these: "


Oh wow, I thought it took a LOT longer.
I'm gonna have to give that a try soon, even if Brett still eats instant. I love chunky mashed potatoes. thanks!

user banned 1 child; Portland, Maine 20613 posts
Feb 28th '13
Quoting BαƚMαɳ:" Take your bad girl juju and GTFO :arrow::arrow: :lol: I am praying for another boy."

Girls are fun though!!! And there's less of a chance that they'll pee on you :lol:

homes cool Due July 25; 2 kids; 2 angel babies; Indiana 63165 posts
Feb 28th '13
Quoting Emily Dickinson:" Meh. At this point, I don't care. Eating right sure isn't helping me any. lol I don't want to fry/bread them though. I hate all that work."


This is delish, although you do sear them a bit and stuff. So worth it, and it already uses the potatoes you were going to make.

user banned Indiana 33802 posts
Feb 28th '13
Quoting BαƚMαɳ:" I am the exact same way"


Congrats!!!! I didnt realize you are pregnant! You are due on my 2nd sons birthday :)

♔ BαtMαɳ Gotham, DC, United States 84301 posts
Feb 28th '13
Quoting .Colleen.:" One of each :wink: what are you hoping for?"


Definitely another boy.

homes cool Due July 25; 2 kids; 2 angel babies; Indiana 63165 posts
Feb 28th '13

I took a test, it was neg. So, why am I like this? :?

user banned Indiana 33802 posts
Feb 28th '13
Quoting Cersei