Kali'sMommy♥ 1 child; California 13723 posts
21st Feb '13
Quoting Uh-Nis-Uh [EBF]:" I know a girl named Golden. Her last name was Brown. No shit. :lol:"


Haha Golden Brown. Thats crazy.

Sonia Blade† 3 kids; Rochester, New York 16501 posts
21st Feb '13

I don't understand the need to piss me off from the moment you guys wake up from a f**king nap!

Bluebonnet Here, CA, United States 65251 posts
status 21st Feb '13

<blockquote><b>Quoting Alissa (lissapfa):</b>" are these supposed to be names?"</blockquote>



Yes :?

Bluebonnet Here, CA, United States 65251 posts
status 21st Feb '13

<blockquote><b>Quoting Uh-Nis-Uh [EBF]:</b>" I know a girl named Golden. Her last name was Brown. No shit. :lol:"</blockquote>




Oh lawd

Kali'sMommy♥ 1 child; California 13723 posts
21st Feb '13

Thank god I got some coffee.

Stfu Squirrel District of Columbia 8535 posts
21st Feb '13

wtf did I do that for?



A dozen new juice glasses is pretty much the last thing on earth I need. I already have more glass than I know what to do with.



atleastthey'repretty

Sonia Blade† 3 kids; Rochester, New York 16501 posts
21st Feb '13

Would it taste good to make spaghetti with sauce and pepperonis?

user banned 2 kids; Bat Cave, North Carolina 64587 posts
21st Feb '13

<blockquote><b>Quoting FaithLovesPussyCats:</b>" I'm so scared I'm not going to find anyone soon enough to have more kids. I don't want a huge age gap between kids :/"</blockquote>




What is a "huge" age gap to you?

user banned 2 kids; Bat Cave, North Carolina 64587 posts
21st Feb '13

<blockquote><b>Quoting Sonia Blade†:</b>" Would it taste good to make spaghetti with sauce and pepperonis?"</blockquote>




I think it sounds icky, lol. But I'm not pregnant haha

Sonia Blade† 3 kids; Rochester, New York 16501 posts
21st Feb '13

<blockquote><b>Quoting Mayhem.:</b>" <blockquote><b>Quoting Sonia Blade†:</b>" Would it taste good to make spaghetti ... [snip!] ... good to make spaghetti with sauce and pepperonis?"</blockquote> I think it sounds icky, lol. But I'm not pregnant haha"</blockquote>




Idk what's wrong with me, I bet it would sound nasty too if I wasn't pregnant

JΔS Georgia 70894 posts
21st Feb '13

http://i893.photobucket.com/albums/ac136/bigheadbitch/A809395A-5A0A-4B82-8AB2-353258C40155-574-00000044B918A671_zps513c9059.jpg



Omg I love Spanks. Instant toning.

user banned 2 kids; Bat Cave, North Carolina 64587 posts
21st Feb '13

<blockquote><b>Quoting LEGENDARY JAS ♥:</b>" http://i893.photobucket.com/albums/ac136/bigheadbitch/A809395A-5A0A-4B82-8AB2-353258C40155-574-00000044B918A671_zps513c9059.jpg Omg I love Spanks. Instant toning."</blockquote>




Didnt work for me. But yay? Haha

drunk faith1 1 child; Alabama 10081 posts
21st Feb '13
Quoting Mayhem.:" <blockquote><b>Quoting FaithLovesPussyCats:</b>" I'm so scared I'm not going to find ... [snip!] ... enough to have more kids. I don't want a huge age gap between kids :/"</blockquote> What is a "huge" age gap to you?"

I'd say anything more than 10 years is huge. But I would like them to be 4-5 years apart. I'd like to have at least one more child, maybe two or three. I don't want to be having babies into my 40s.

user banned (boy); 2 kids; Fucking, Austria 36337 posts
21st Feb '13

I love my tat :D

user banned 2 kids; Bat Cave, North Carolina 64587 posts
21st Feb '13

<blockquote><b>Quoting FaithLovesPussyCats:</b>" I'd say anything more than 10 years is huge. But I would like them to be 4-5 years apart. I'd like to have at least one more child, maybe two or three. I don't want to be having babies into my 40s."</blockquote>




Your spawn is still young though, no?