Reply
This freakin' kid *pics* Legendary Due August 27 (boy); 1 child; Beverly Hills, California 59119 posts
status 24th Dec '12

Has started taking her own photos with my husbands iphone, I found like 35 of these on there.



524922_10151212028016374_651332609_n.jpg184505_10151212028711374_1093012659_n.jp

miss.Amandalyn 3 kids; Saskatchewan 1274 posts
24th Dec '12

haha very nice

~~My Pet Wussy~~ 3 kids; USA 23722 posts
24th Dec '12

She's ready for fb! So cute

Yurvette [♥] 2 kids; 1 angel baby; Hyrule Castle, LZ, San Marino 36500 posts
24th Dec '12
Quoting ~~My Pet Wussy~~:" She's ready for fb! So cute"


!!!



Im cracking up! I thought my kid was the only one that did that shit. lol.

Mann Makin' Mama[BBM] 18 kids; Dalton, Georgia 11563 posts
24th Dec '12

Adorable :) my eldest does the same thing lol. How old is she?

Legendary Due August 27 (boy); 1 child; Beverly Hills, California 59119 posts
status 24th Dec '12
Quoting Mann Makin' Mama[BBM]:" Adorable :) my eldest does the same thing lol. How old is she?"


Haha, she just turned 4 on the 19th.

wombie 4 kids; Zimbabwe 73281 posts
24th Dec '12

dude I love her to pieces! OMG her expressions are just priceless <3

Legendary Due August 27 (boy); 1 child; Beverly Hills, California 59119 posts
status 24th Dec '12
Quoting wombie:" dude I love her to pieces! OMG her expressions are just priceless <3"


Haha, I died! I should have posted them all because she's got a different pose in everyone... lol she kills me.

Estrella ♥ Luna 1 child; 774 posts
24th Dec '12

:lol: my LO does the same on my phone!
Shes only 19 months mind you.

wombie 4 kids; Zimbabwe 73281 posts
24th Dec '12
Quoting Legendary Amanda:" Haha, I died! I should have posted them all because she's got a different pose in everyone... lol she kills me. "


she is so damn cute!

Sarah ♥ K&K 2 kids; South Land, CA, United States 118997 posts
status 24th Dec '12

OMG Amanda! She slays me. Gah I love her.

☆º×ß¡±©µ×º☆ Due September 18 (girl); 3 kids; 1 angel baby; Centralia, Washington 45390 posts
24th Dec '12

This looks like a sneak preview to what her face is there going to be when she opened her Christmas presents lol she's a doll

Flower♥Child Litchfield, NY, United States 68998 posts
status 24th Dec '12

:lol: omg :lol: she kills me

Mommy of a giggler! 2 kids; Edmonton, Alberta 9017 posts
24th Dec '12

My kids have apparantly been taking pictures with mine too lol

I have a whole slideshow of my husband getting dressed while our son was playing with the phone on the bed! LMAO

Mrs. Conan O'Brien 2 kids; Colorado 20919 posts
24th Dec '12

Lmfao that is hilarious :lol: