Reply
The Doctor 2 kids; Whiskey d**k Mountain, WA, United States 59994 posts
10th Jan '13
Quoting Stephanie-Mom-of-2:" <blockquote><b>Quoting The Doctor:</b>" Wake up a lot sweating..... haha"</blockquote> ... [snip!] ... haha"</blockquote> Yeah, that too!! Most people can't get enough sleep right now and I can't sleep if I wanted to."


Me, either. We end up going to bed, and BF falls asleep, and then I end up watching a few more episodes of Parks and Rec before I fall asleep.



I hate my sleep cycles.



Whenever I have the ability to sleep I get insomnia. And then, as soon as baby comes I'll be exhausted and be able to (though won't be able to) sleep for like... 15 hours. haha

KayMay♥ 2 kids; Schofield Barracks, Hawaii 9008 posts
10th Jan '13
Quoting MonkCakes:" hey there! I just took a test a little bit ago and it says pos! I would be due Sept 21st!!"


Congrats again!

Keitha Vaughan 2 kids; 1 angel baby; Virginia 215 posts
10th Jan '13
Quoting Stephanie-Mom-of-2:" How has everyone been sleeping?? This last week I sleep great until 3am, but then toss and turn. "


I sleep until about 2am then I wake up constantly hitting the light on my phone to see what time it is. This really sucks since I get up between 4 and 4:30 to get ready for work! So I have been exhausted!!

MonkCakes 3 kids; Texas 20945 posts
10th Jan '13

Thank y'all I'm so excited!!

KayMay♥ 2 kids; Schofield Barracks, Hawaii 9008 posts
10th Jan '13

So just called my Dr. the lady on the phone was a complete moron! So I have to wait until she calls me back after she figures out what to do when someone calls and tells them they are pregnant. :?

Keitha Vaughan 2 kids; 1 angel baby; Virginia 215 posts
10th Jan '13
Quoting BαƚMαɳ:" That's great!! This place sounds way better!!"


Yes. The lady I talked to was so helpful and sweet. She said she had been in the same position as me where she was just begging doctors to be seen and she didn't see any point in being rude. And funny thing, when I started talking about the clinic that I have been having problems with, she knew which one I was talking about without me even calling them by name. What does that say?

BαtMαɳ Gotham, DC, United States 73999 posts
10th Jan '13
Quoting Loving my Chloe & TTC:" So just called my Dr. the lady on the phone was a complete moron! So I have to wait until she calls me back after she figures out what to do when someone calls and tells them they are pregnant. :?"


Seriously? :?

Iyahna :^P 3 kids; 1 angel baby; Southern California, CA, United States 14211 posts
10th Jan '13

<blockquote><b>Quoting Loving my Chloe & TTC:</b>" When did everyone call their Dr?"</blockquote>



I haven't yet.they kicked me off my dad's insurance until i can find my proof of being in college.meaning i have to go on base and. Deers.ugh.my fiance put me on his insurance a couple months ago.hopefully it went through.im going to check when he w wakes up.

KayMay♥ 2 kids; Schofield Barracks, Hawaii 9008 posts
10th Jan '13
Quoting BαƚMαɳ:" Seriously? :?"


Yep.. She had to go talk to my Dr. to figure out what to do. :x

BαtMαɳ Gotham, DC, United States 73999 posts
10th Jan '13
Quoting Loving my Chloe & TTC:" Yep.. She had to go talk to my Dr. to figure out what to do. :x"


Newb?

KayMay♥ 2 kids; Schofield Barracks, Hawaii 9008 posts
10th Jan '13
Quoting BαƚMαɳ:" Newb?"


I hope so.. lol




I told her I needed 3 things. Confirm pregnancy, a referral to an OB/GYN, and enough suppositories to last me. She made it much more difficult than it needed to be

BαtMαɳ Gotham, DC, United States 73999 posts
10th Jan '13
Quoting Loving my Chloe & TTC:" I hope so.. lol I told her I needed 3 things. Confirm pregnancy, a referral to an OB/GYN, and enough suppositories to last me. She made it much more difficult than it needed to be"


SMH.

Walking in Memphis 3 kids; 2 angel babies; Macon, Georgia 5976 posts
status 10th Jan '13

Hi girls! I'm new to the group and just thought I would stop by. I'm due September 16 and have a 3yo and 1yo.

The Doctor 2 kids; Whiskey d**k Mountain, WA, United States 59994 posts
10th Jan '13
Quoting Walking in Memphis:" Hi girls! I'm new to the group and just thought I would stop by. I'm due September 16 and have a 3yo and 1yo."


Welcome and congratulations!!

p3rf3ctcin Due October 28; 3 kids; Memphis, Tennessee 731 posts
10th Jan '13

Welcome and Congrats to all the new ladies!!

Anyone else starving?! I could eat all freaking day long ;( I am seriously about to leave work and go home to eat a damn peanut butter sandwich. Haha!!