Reply
Mamiii 3 kids; Dallas, Georgia 823 posts
2nd Jan '13
Quoting Michayla08:" <blockquote><b>Quoting Lumpy space princess:</b>" Well i passed a grape sized clot ... [snip!] ... my friend had a miscarriage she didn't pass everything so they gave her a pill which was successful so she didn't need a dnc."


She didn't really say, but i got back next week to get blood work done until my levels are 0 again, she is calling me tomorrow about a follow up i will update you all, but yeah i'm still bleeding pretty heavy, i hope it all goes naturally.

Amiyah Destiny's Mommy 17 kids; Raleigh, North Carolina 2106 posts
2nd Jan '13

<blockquote><b>Quoting Lumpy space princess:</b>" Well i passed a grape sized clot today maybe bigger but when i went to pee again i was still bleeding ... [snip!] ... i was still bleeding a lot and pretty heavy, i am scared i'm not passing everything like i should be, i dont want a dnc :((("</blockquote>




I hope you don't need a Dnc mama ill be praying for you. Will you be ttc afterwards or are you gonna wait awhile?

Mamiii 3 kids; Dallas, Georgia 823 posts
2nd Jan '13
Quoting Amiyah Destiny's Mommy:" <blockquote><b>Quoting Lumpy space princess:</b>" Well i passed a grape sized clot ... [snip!] ... I hope you don't need a Dnc mama ill be praying for you. Will you be ttc afterwards or are you gonna wait awhile?"


Me either, yes i need many prayers that it all goes natural :/
and i am planning on waiting a very very long while to again.

Amanda Rugg Due February 11; 21 kids; Pennsylvania 111 posts
2nd Jan '13

i lost a baby on 10/19/12 i was 15 weeks and it was very hard i wish u the best of luck and sending you lots of prayers...

Mamiii 3 kids; Dallas, Georgia 823 posts
2nd Jan '13
Quoting Amanda Rugg:" i lost a baby on 10/19/12 i was 15 weeks and it was very hard i wish u the best of luck and sending you lots of prayers..."


15 weeks , i couldn't even imagine <3 *hugs*
thank you so much for prayers.

Amanda Rugg Due February 11; 21 kids; Pennsylvania 111 posts
2nd Jan '13

it was hard and when they told me i had to deliver i went nuts i wanted them just to do a dnc but i was already in labor and they wouldnt do one:(

Mamiii 3 kids; Dallas, Georgia 823 posts
2nd Jan '13
Quoting Amanda Rugg:" it was hard and when they told me i had to deliver i went nuts i wanted them just to do a dnc but i was already in labor and they wouldnt do one:("


Bless your heart! i could never imagine going through that, you are one strong momma! did they ever give you a reason as of why it happened? *hugs*

Amanda Rugg Due February 11; 21 kids; Pennsylvania 111 posts
2nd Jan '13

they never said the dr talked to me and said its nothing i did this kind of things just happen sometimes i could of had test done if i wanted to but i didnt i was worried it would hurt me more if i knew and if it would of been something i did i dont know how i would deal with that i mean i did everything right but just in case ya know...i kinda knew something wasnt right when i was pregnant cause i have 5 living kids and when i was pregnant with them i was like everything is great im gonna have a happy beautiful baby and with the last one i was scared 24/7 something was wrong i told my best friend something wasnt right she say why u say that i said idk i just feel there is something wrong with the baby i feel like something is gonna happen to the baby before i have it or when i go to have it she said u shouldnt think that way and i knew i shouldnt of felt that way and after i told her that 2 days later i had the baby..i was so lost when i had the baby i didnt even wanna know what i was having now i wish i would of found out my little girl said mommy its a girl sometimes i wonder if she is right she said she was getting a brother this time and she is:)

Mamiii 3 kids; Dallas, Georgia 823 posts
2nd Jan '13
Quoting Amanda Rugg:" they never said the dr talked to me and said its nothing i did this kind of things just happen sometimes ... [snip!] ... little girl said mommy its a girl sometimes i wonder if she is right she said she was getting a brother this time and she is:)"


I am so happy you are now having a healthy little precious baby <3
yeah with this baby after i saw the blood i just knew it was goodbye
just yesterday i saw my little bean and heard the heart beat and today there was nothing there on the U/S, in the blink of an eye they are gone and it's so hard to deal with, but we are strong and seeing our little ones that are getting bigger everyday is an amazing distraction and makes you appreciate having a healthy child more :)

Amanda Rugg Due February 11; 21 kids; Pennsylvania 111 posts
2nd Jan '13

that was me when they did the u/s and there wasnt a heart beat it sucked..and thank you but its been a very long 8 months i worried the whole time with him i didnt have the feeling something was wrong with him it was just the fact of the loss of the baby i was so worried he was gonna be taken away to my poor daughter is the only girl too i said i hope no boy hurts her heart when she is older if so her 5 brothers will put a hurtin on someone..lol

Mamiii 3 kids; Dallas, Georgia 823 posts
2nd Jan '13
Quoting Amanda Rugg:" that was me when they did the u/s and there wasnt a heart beat it sucked..and thank you but its been ... [snip!] ... the only girl too i said i hope no boy hurts her heart when she is older if so her 5 brothers will put a hurtin on someone..lol"


See, that is exactly how i am going to be in the future when i get pregnant again, i'll be at the ER for every ache and pain, lol!
I am so excited for your new baby, you have him next month so that's great :)
and your poor baby girl! lol.

Amanda Rugg Due February 11; 21 kids; Pennsylvania 111 posts
2nd Jan '13

its not bad not that i only have 5 weeks left but for a very long time i would go to the drs or the er just to hear the heart beat i did that up till i could feel him move my dr was probaby getting sick of me same with the er..lol my sister in law and brother has 8 kids and she has lost 3 babies i dont know how she did it i would of went nuts..after i lost the baby i said i wanted another baby down the road then we tried and nothing so we said we was dont our little girl was gonna be 4 so we gave up then i got pregnant we found out the week before my husband went to get fixed that i was pregnant but this is it for me..lol i really dont think my body could go through it again this child is taking alot out of me but i know he is so worth it:) but im gonna get off of here if u ever wanna bs you can message me it was nice talking to go take care of urself:)

Mamiii 3 kids; Dallas, Georgia 823 posts
2nd Jan '13
Quoting Amanda Rugg:" its not bad not that i only have 5 weeks left but for a very long time i would go to the drs or the er ... [snip!] ... worth it:) but im gonna get off of here if u ever wanna bs you can message me it was nice talking to go take care of urself:)"

Yup! that is so going to be me in my future down the road pregnancy!! that is to funny but hey! you are a caring mother so i don't blame you one bit hun!!
and alright, and thank you so much for your words and being here when i need momma's that understand <3 talk to you soon hun. :)

Michayla08 18 kids; California 986 posts
2nd Jan '13

<blockquote><b>Quoting Lumpy space princess:</b>" She didn't really say, but i got back next week to get blood work done until my levels are 0 again, ... [snip!] ... me tomorrow about a follow up i will update you all, but yeah i'm still bleeding pretty heavy, i hope it all goes naturally."</blockquote>




I pray it does too. I am sure you will. Just relax and drink lots of fluids. I remember my levels were monitored too. Prayers and hugs mama. <3

Mamiii 3 kids; Dallas, Georgia 823 posts
2nd Jan '13
Quoting Michayla08:" <blockquote><b>Quoting Lumpy space princess:</b>" She didn't really say, but i got ... [snip!] ... I am sure you will. Just relax and drink lots of fluids. I remember my levels were monitored too. Prayers and hugs mama. <3"


I'm cramping pretty badly right now, but yes i am drinking lots of water and laying down as much as i can, thank you so much *hugssss* :)