Reply

Cast Your Vote:

    • Girl -- Votes: 4
    • Boy -- Votes: 3
    • Wtf am I looking at? -- Votes: 14
Take a guess at the gender...Poll Cordelia's Mom 33 kids; Bakersfield, California 3685 posts
4th Jan '13

I think the picture isn't that good but I figure that some ladies on here have a little experience with ultrasounds.
I wasn't originally going to ask but whyyy not?
girly_zps46a3bb1a.jpgTech said girl. Baby isn't facing up like in most ultrasounds I think..
Arrow to where you see "lines" even though they look more like dots right here.
Soo girl?

Tara plus 2.5:) Due October 10; 34 kids; Missouri 2770 posts
4th Jan '13

Well im very good at guessing. To me this one is hard. If i had to guess tho id say girl just bc i dont see a p***s lol!

£exaholic 2 kids; Colorado 20865 posts
4th Jan '13

Verrry blurry. I don't want to guess because someone I know had an U/S that looked exactly like this, the tech swore it was a girl. Well a few wks later it actually turned out to be a boy. If it isn't super clear, I wouldn't trust it.

Cassie♥ 4 kids; Wahiawa, Hawaii 5351 posts
4th Jan '13

my guess is boy

Cordelia's Mom 33 kids; Bakersfield, California 3685 posts
4th Jan '13

Meh, I guess I will not count on it being a girl yet.

£exaholic 2 kids; Colorado 20865 posts
4th Jan '13
Quoting Syndal:" Meh, I guess I will not count on it being a girl yet."


see, this was hers (doesn't have her name on it so I think it's okay to post, I will just delete it to be sure later)



(deleted)

Cordelia's Mom 33 kids; Bakersfield, California 3685 posts
4th Jan '13
Quoting
£exaholic 2 kids; Colorado 20865 posts
4th Jan '13
Quoting Syndal:" I feel like mine looks like that in person, it was so hard to get an OKAY picture. I can clearly see ... [snip!] ... see the lines, but they look like dots in mine like they do in yours. Im glad mines not the only one that looks confusing haha"


yea & it turned out to be a boy, I can post another U/S if you want...



but yea I mean who knows, it might be a girl, you know. That sucks they couldn't get a more clear pic or anything :(

Cordelia's Mom 33 kids; Bakersfield, California 3685 posts
4th Jan '13
Quoting
Cordelia's Mom 33 kids; Bakersfield, California 3685 posts
4th Jan '13

lol im so trippin! The date is sept of last year.. wouldn't that be the girl youre expecting now?

£exaholic 2 kids; Colorado 20865 posts
5th Jan '13
Quoting Syndal:" lol im so trippin! The date is sept of last year.. wouldn't that be the girl youre expecting now?"


I just saw this lmao, fail.



Yea, my friend is pregnant & due like a month before me. She had an elective one & the tech was all "OMG it's a girl, I'd even swear on my job," blah blah blah. So then my friend was TOTALLY convinced it was even though I was thinking that was the worst looking U/S I'd ever seen :lol: So I wasn't surprised when she had another one & there was a peen there.

Cordelia's Mom 33 kids; Bakersfield, California 3685 posts
5th Jan '13
Quoting
£exaholic 2 kids; Colorado 20865 posts
5th Jan '13
Quoting Syndal:" Hahaha My tech said she thinks its a girl but doesnt want to to count on it until I come back next week. I'm glad at least mine knew there were no good shots lol"


Your tech sounds smarter bahahha