Reply
Naaxi Due January 11; 1 child; Edmonton, Alberta 277 posts
Jan 4th '13

<blockquote><b>Quoting ℳommy to Kai♥:</b>" No idea..my last period was December 1st and they are normally 28 to 29 days apart but I'm guessing I ovulated late, because if my period was THAT late, the tests wouldn't be so light."</blockquote>



Yeah, I o super late usually, like day 19 or so. But my cycles are usually over 30days. Hmm. Well I sure hope you get your bfp :)

Irish Twins Mama ♥ 2 kids; Iowa 2147 posts
Jan 4th '13

jtny4o.jpg



My afternoon Dollar Tree test..

Naaxi Due January 11; 1 child; Edmonton, Alberta 277 posts
Jan 4th '13

Been playing around with that pic on my phone editor and I do see a very VERY faint line. But it is hard to see. Take a FRER in the morning :)

Cordelia's Mom 33 kids; Bakersfield, California 3685 posts
Jan 4th '13

Yeah I think I see a faint line again

Mamas3(B's) Due April 19; 3 kids; 2 angel babies; Indiana 1972 posts
Jan 4th '13

I see a line in ALL of your pictures!! Id take a test in a couple days!! :) HCG doubles every couple days, so id wait a couple days and take one! :)

Irish Twins Mama ♥ 2 kids; Iowa 2147 posts
Jan 4th '13

Ughh lol...

whoknowsx New York, 1185 posts
Jan 4th '13
Quoting ℳommy to Kai♥:" My afternoon Dollar Tree test.."



I def see a line!!! This is how my early pregnancy test w/DS looked.

Kitten Power TTC since Aug 2011; 48 kids; Japan 1140 posts
Jan 4th '13

i see a line in all your pics :)

Irish Twins Mama ♥ 2 kids; Iowa 2147 posts
Jan 5th '13

Here's my test from this morning with fmu:



Three/four minutes after (I don't really see anything still..starting to think maybe it's a no. Annoying pink streaks across the test so it's hard to see, does this always happen?):
2z82e8p.jpg



After about 15 minutes, so invalid..but I thought I'd post:
2jb1bft.jpg

Cordelia's Mom 33 kids; Bakersfield, California 3685 posts
Jan 5th '13

lol,
i'd say you're pregnant!

Irish Twins Mama ♥ 2 kids; Iowa 2147 posts
Jan 5th '13

Gonna test with one of these again in a few days and if I'm still suspicious, I'll buy frer.

Irish Twins Mama ♥ 2 kids; Iowa 2147 posts
Jan 5th '13
Quoting Syndal:" lol, i'd say you're pregnant!"

You really think?? I just wish I knew exactly where I'm at in my cycle. Not knowing is frustrating.

Cordelia's Mom 33 kids; Bakersfield, California 3685 posts
Jan 5th '13

I've never had lines show up and not be pregnant. No matter how light. Some took a while to get dark enough to see but already started out faintly positive.

Cordelia's Mom 33 kids; Bakersfield, California 3685 posts
Jan 5th '13
Quoting ℳommy to Kai♥:" You really think?? I just wish I knew exactly where I'm at in my cycle. Not knowing is frustrating."


Yep I do! Your cycle isn't on track yet? I would just make an appt because I think all those are positive!

Irish Twins Mama ♥ 2 kids; Iowa 2147 posts
Jan 5th '13
Quoting Syndal:" I've never had lines show up and not be pregnant. No matter how light. Some took a while to get dark enough to see but already started out faintly positive."


It just seems like they get dark after the time limit so it's hard to believe..every test I've taken has done this. Makes me feel like they're all evaps. Tempted to make my husband take one and see if he gets a line lol. (: