Reply

Cast Your Vote:

    • Zeppelin Darrell -- Votes: 24
    • Zeppelin Dio (Pronounced Dee-o) -- Votes: 16
HopingforaMiracle 1 child; USA 21591 posts
status 7th Jan '13

Zeppelin reminds me of a dog...



I guess Darrell

loser mom 2 kids; 1 angel baby; GoShox!, KS, United States 9199 posts
7th Jan '13
Quoting HopingforaMiracle:" Zeppelin reminds me of a dog... I guess Darrell"


I know a dog named Zeppelin! He's an English Bulldog. :)

HopingforaMiracle 1 child; USA 21591 posts
status 7th Jan '13

<blockquote><b>Quoting loser mom:</b>" I know a dog named Zeppelin! He's an English Bulldog. :)"</blockquote>




I do too! A yellow lab



And it's a female.

[HavoK + 2] 2 kids; Texas 816 posts
7th Jan '13

Haters gonna hate. Lol. At least people aren't saying your baby name is all demonic like Damien lmao. Zeppelin Darrel sounds best to me!

£exaholic 2 kids; Colorado 20865 posts
7th Jan '13

Yay Zeppelin!! Better than Zepplin :?

£exaholic 2 kids; Colorado 20865 posts
7th Jan '13

<blockquote><b>Quoting Nathaniel'sMom:</b>" <blockquote><b>Quoting ☮MamaKittyLove:</b>" As I said in the OP. I don't care ... [snip!] ... Even if the band never existed, I love the name :)"</blockquote> Zeppelin is not a name. It's an airship or blimp."</blockquote>




That doesn't work. what about all the nature names out there for example?

HopingforaMiracle 1 child; USA 21591 posts
status 7th Jan '13

<blockquote><b>Quoting

Kiki's Mommy Due November 10; 1 child; Montana 3541 posts
status 8th Jan '13

<blockquote><b>Quoting ☮MamaKittyLove:</b>" Sticking to the first name, Idc what you think of that lol. Hubby is in charge of the middle name and ... [snip!] ... name and I dunno which I like better. If you're a rock music fan I'm sure you know where the middle names come from hah :)"</blockquote>




Nope. The first name is bad and so are the middle names...scrap the whole thing and start over for the sake of your child

* Rob's Living Dead Girl Due February 15; Royersford, Pennsylvania 2938 posts
status 8th Jan '13
Quoting ☮MamaKittyLove:" Sticking to the first name, Idc what you think of that lol. Hubby is in charge of the middle name and ... [snip!] ... name and I dunno which I like better. If you're a rock music fan I'm sure you know where the middle names come from hah :)"


Nice name :)



Darrell's cool.^^

Back to Noob Status Ohio 14048 posts
8th Jan '13
Quoting ☮MamaKittyLove:" Sticking to the first name, Idc what you think of that lol. Hubby is in charge of the middle name and ... [snip!] ... name and I dunno which I like better. If you're a rock music fan I'm sure you know where the middle names come from hah :)"


Zeppelin Darrell.



Kind of cool, kind of ridiculous, kind of awesome.

linsα 2 kids; Bordeaux, AQ, France 28657 posts
status 8th Jan '13
Quoting Back to Noob Status:" Zeppelin Darrell. Kind of cool, kind of ridiculous, kind of awesome."



:!:
agreed. I'd much rather see a kid named Zeppelin over something like Zayden or Zentley.