Reply
Naaxi Due January 11; 1 child; Edmonton, Alberta 277 posts
7th Jan '13

And I played with it just for fun on my phone...
http://naaxi.picsart.com/i/2667433957

♥Lexies Mommy 2 kids; California 6496 posts
7th Jan '13
Quoting Naaxi:" And I played with it just for fun on my phone... http://naaxi.picsart.com/i/2667433957"


Aww thank you looks good :)

♥Lexies Mommy 2 kids; California 6496 posts
7th Jan '13
Quoting ~*~ Nichole ~*~:" Omg!!!! I hope this is it for you!"


Ahhh me too!!! Just when I was moving on lol!!! Well we will see.




I took another test a few hours after and I couldnt see a second line. Kind of discouraging but maybe just cuz it was too soon. I plan to take another frer tomorrow. My stomach down there feels funny. Hard to describe but def funny. I hope its not AF trying to show her face.

Naaxi Due January 11; 1 child; Edmonton, Alberta 277 posts
7th Jan '13

Just stay positive :) The line is there and they are stronger in the morning, FMU being the strongest.

♥Lexies Mommy 2 kids; California 6496 posts
7th Jan '13
Quoting Naaxi:" Just stay positive :) The line is there and they are stronger in the morning, FMU being the strongest."


Ahhh thank you I am trying to keep positive and not share this with SO once he gets home tonight. If I do get a more Pos BFP then I wanna tell him some cute way!

Naaxi Due January 11; 1 child; Edmonton, Alberta 277 posts
8th Jan '13

<blockquote><b>Quoting ♥Lexies Mommy:</b>" Ahhh thank you I am trying to keep positive and not share this with SO once he gets home tonight. If I do get a more Pos BFP then I wanna tell him some cute way!"</blockquote>




Did you get a brighter BFP? How do you plan on telling your hunny?

♥Lexies Mommy 2 kids; California 6496 posts
8th Jan '13
Quoting Naaxi:" <blockquote><b>Quoting ♥Lexies Mommy:</b>" Ahhh thank you I am trying to keep ... [snip!] ... then I wanna tell him some cute way!"</blockquote> Did you get a brighter BFP? How do you plan on telling your hunny?"


No brighter at all :cry: It almosts seems like its not there at all. I went back and looked at yesterdays test and I can for sure see a line. SO I am not sure why todays would be anything. Well I was kinda crampy/achy last night maybe a sign AF is going to show? I dont know I will test again tomorrow if no AF. I feel sad and confused.

Naaxi Due January 11; 1 child; Edmonton, Alberta 277 posts
8th Jan '13

Hoping it wasn't a chemical pregnancy. My fingers are all crossed for you. I know it is a rollercoaster, I tried for 2 years and 3 months for my first.

♥Lexies Mommy 2 kids; California 6496 posts
8th Jan '13

Thank you... yeah its defiantly hard and I dont think I would have waiting this long if I new it was going to take so long. Im just going to have to wait it out. I hate that I was kind of moving on and now Im baby obsessed again lol.

Kara-lynn Due July 21; 65 kids; Florida 2063 posts
8th Jan '13

<blockquote><b>Quoting ♥Lexies Mommy:</b>" No brighter at all :cry: It almosts seems like its not there at all. I went back and looked at yesterdays ... [snip!] ... last night maybe a sign AF is going to show? I dont know I will test again tomorrow if no AF. I feel sad and confused. "</blockquote>




Mine was the same way with this pregnancy. it took about a week to get darker.

♥Lexies Mommy 2 kids; California 6496 posts
8th Jan '13
Quoting Kara-lynn:" <blockquote><b>Quoting ♥Lexies Mommy:</b>" No brighter at all :cry: It almosts ... [snip!] ... feel sad and confused. "</blockquote> Mine was the same way with this pregnancy. it took about a week to get darker."


Aww well thank you for some positive inspiration. I know Im just gonna have to wait and see. Its just so hard waiting and I wanna talk with SO about it so bad but I really wanna tell him in a sweet way if in fact I really am pregnant.

Her mama his wife TTC since Nov 2010; 1 child; Puerto Rico 6237 posts
9th Jan '13

have you tested again?!

♥Lexies Mommy 2 kids; California 6496 posts
9th Jan '13
Quoting Her mama his wife:" have you tested again?!"


Took another test this AM and maybe there is a faint line maybe there is just nothing. I have no idea whats going on. Af is 4 days late and I am all out of tests I am not sure if I should buy another pack or what.

Her mama his wife TTC since Nov 2010; 1 child; Puerto Rico 6237 posts
9th Jan '13
Quoting ♥Lexies Mommy:" Took another test this AM and maybe there is a faint line maybe there is just nothing. I have no idea ... [snip!] ... I have no idea whats going on. Af is 4 days late and I am all out of tests I am not sure if I should buy another pack or what."


I'd say buy another one!

♥Lexies Mommy 2 kids; California 6496 posts
9th Jan '13

So I didnt buy anymore tests while I was out today. I am gonna try and babydance and see if that will bring on AF is not I may get some tests tomorrow and test on Friday with FMU.