Reply
Are you doing anything A&J. ♥ 1 child; Philadelphia, Pennsylvania 5613 posts
7th Jan '13

For valentines day?

Vanilla MILFshake. 1 child; Georgia 5430 posts
7th Jan '13

I doubt it. Ha! :x

Good Queen Bess 2 kids; Ontario 45940 posts
status 7th Jan '13

Nope....it's just another day of the year.



We don't make a big deal about Hallmark holidays.

Sofie+#2 Due March 10; TTC since Jun 2014; 1 child; Sheffield, So, United Kingdom 7383 posts
7th Jan '13

No :( SO is cooking for other couples having a romantic dinner :(

Andi+Andy=Marley+1 2 kids; Fredericksburg, Virginia 4564 posts
7th Jan '13

No. We don't do B-day. Nit even cards (except for DD) l

Faye's Mama 1 child; Springfield, MO, United States 4569 posts
7th Jan '13

Probably marriage preparations. I'll be in China then and our wedding there is on the 15th =/

lolajessup 3 kids; 1 angel baby; Beaverton, Michigan 44070 posts
7th Jan '13

Probably not haha. Well have a new baby. Maybe a family night together :)

user banned 4 kids; Mueang Phuket, Thailand 30487 posts
7th Jan '13

probabl not...

unless we have our tax returns by then i might hire an overnight sitter and get a nice hotel room for SO and to get the f**k away from life for like 16 hours.... we will see

Kriste loves her babies! Due March 23; 2 kids; Carbondale, Pennsylvania 18381 posts
7th Jan '13

Prob. something with the girls. My sister tends to bum out.

LumpySpacePrincess 2 kids; New Zealand 17060 posts
7th Jan '13

Probably not, we will be getting married 9 days after we'll be too busy!

user banned Due January 20; 33 kids; North Carolina 14662 posts
7th Jan '13

Nope
DH isn't even here

Ellie. 34 kids; Arizona 25371 posts
7th Jan '13

We're more likely to celebrate March 14th.... Steak and BJ day! ha ha ha

[♥]Mrs. Taylor 18 kids; Texas 12250 posts
7th Jan '13

More than likely no. I'm done making special plans and getting nothing in return. I'm going to get Dh a card and not mention anything.

Lin Brown 2 kids; Tunnel Hill, Georgia 1804 posts
7th Jan '13

not sure yet, to us thats still a while away to determine what we're doing. we don't like to plan things a head of time other then we make sure to have a babysitter just in case lol

almuuh 2 kids; California 1701 posts
7th Jan '13

Probably not, but I'm hoping SO surprises me. I might be my last chance to go out before the baby arrives! Or maybe baby will come that day, who knows? If he does nothing with me, I'm gonna plan a girls night with my cousin. She's single and has been pretty bummed about it, I'd wanna do movies and LOTS of chocolate and sweets to forget :D