drunk faith1 1 child; Alabama 10081 posts
16th Jan '13
Quoting supa~~fly:" OMG I fucked up one word! OMG it's the end of the world! 99% of people on here have facebook correct? Alright! I'm pretty sure over half of the people who have facebook have SEEN that picture! "


So it's okay for you to make fun of someone else, but not for anyone else to make fun of you. I'm sorry, I didn't realize you were untouchable.

penispenispenisVAGINA 4 kids; Idaho 7116 posts
16th Jan '13

OMG!! You guys are just taking part of what I've said and using it against me!! Read everything before you run your mouths!! I said in the original post that I was laughing at the first line! Not all of it just the first line! I went on to say that I WASN'T laughing at all of it just the 'hores' part because it reminded me of a pic on facebook that I had seen! If you're going to start using shit and running your mouth at least read everything!

katxo 18 kids; Florida 7270 posts
16th Jan '13
Quoting Ellie.:" :!: Spell check wont even matter anyways. If they are real words used in the wrong context (i.e. ... [snip!] ... stupid that makes no sense. lol. My guess is that the girl was on her phone, but who knows. Still shouldnt be laughed at. :("

exactly.. I don't even have my spell check on, it likes to change words to words that don't even make sense in the sentence D:

homes cool TTC since May 2014; 2 kids; 2 angel babies; Indiana 61139 posts
status 16th Jan '13
Quoting supa~~fly:" OMG!! You guys are just taking part of what I've said and using it against me!! Read everything before ... [snip!] ... me of a pic on facebook that I had seen! If you're going to start using shit and running your mouth at least read everything!"


You also said you didn't care if it went to TDC, and that to me basically summed up your entire attitude towards it. smh.

penispenispenisVAGINA 4 kids; Idaho 7116 posts
16th Jan '13

It was ONE FUCKING WORD I BROUGHT UP!!! NOT THE WHOLE FUCKING THING!

user banned Lesbos, Greece 95211 posts
16th Jan '13
Quoting supa~~fly:" OMG!! You guys are just taking part of what I've said and using it against me!! Read everything before ... [snip!] ... me of a pic on facebook that I had seen! If you're going to start using shit and running your mouth at least read everything!"


I don't find it at all funny. It's a misspelled 'horse' so where's the hilarity? We can all tell what she means by the context.

katxo 18 kids; Florida 7270 posts
16th Jan '13
Quoting supa~~fly:" OMG!! You guys are just taking part of what I've said and using it against me!! Read everything before ... [snip!] ... me of a pic on facebook that I had seen! If you're going to start using shit and running your mouth at least read everything!"



Correction: This is what you originally posted, and it had zero explanation



I'm sorry but I had to post this profile I just seen....read the top line and tell me you don't laugh your ass off! This will probably end up in the drama corner but right now I don't care! I just LMFAO!

The Dandelion Rapist 18 kids; New Mexico 6885 posts
16th Jan '13
Quoting supa~~fly:" OMG!! You guys are just taking part of what I've said and using it against me!! Read everything before ... [snip!] ... me of a pic on facebook that I had seen! If you're going to start using shit and running your mouth at least read everything!"


I did read everything. I am pretty sure everyone else did too.



Doesn't matter how you want to explain it. Point is, you were making fun of someone intentionally. If I am not mistaken linking someone's profile in an OP when you have nothing but negative to say to them is a call out.

Ellie. 34 kids; Arizona 25371 posts
16th Jan '13
Quoting sassy chef:" You also said you didn't care if it went to TDC, and that to me basically summed up your entire attitude towards it. smh."

She knew it would cause drama... she even put it in the OP. When in doubt... dont fucking post it.

drunk faith1 1 child; Alabama 10081 posts
16th Jan '13
Quoting supa~~fly:" It was ONE FUCKING WORD I BROUGHT UP!!! NOT THE WHOLE FUCKING THING!"

You didn't say it was only one word until after you linked the poor girls profile 'laughing your ass off' and got called out for being a bitch. Then suddenly, you're innocent.

penispenispenisVAGINA 4 kids; Idaho 7116 posts
16th Jan '13

i-like-hores.jpg

homes cool TTC since May 2014; 2 kids; 2 angel babies; Indiana 61139 posts
status 16th Jan '13
Quoting supa~~fly:" It was ONE FUCKING WORD I BROUGHT UP!!! NOT THE WHOLE FUCKING THING!"


You could have typed the word, and not linked the entire profile. Or, if it reminded you of that thing you saw on FB, you could have found it and posted it so we all could have gotten an innocent kick out of it. Laughing at someone else's expense just is not the way to go.

The Dandelion Rapist 18 kids; New Mexico 6885 posts
16th Jan '13
Quoting sassy chef:" You also said you didn't care if it went to TDC, and that to me basically summed up your entire attitude towards it. smh."



:!:

.t a y l o r. 3 kids; Indiana 3847 posts
16th Jan '13

<blockquote><b>Quoting supa~~fly:</b>" It was ONE FUCKING WORD I BROUGHT UP!!! NOT THE WHOLE FUCKING THING!"</blockquote>




Keep back pedaling, maybe you'll dislodge your foot from your mouth :lol:

penispenispenisVAGINA 4 kids; Idaho 7116 posts
16th Jan '13

didn't think that I was the only one who had seen that pic on facebook! MY FUCKING BAD!!