Reply
let it be California 41018 posts
Jan 22nd '13

<blockquote><b>Quoting ℳary ℐane:</b>" Publix is a Florida thing I think. That's where I shop or wally world. "</blockquote>




I think they have a few in GA, their warehouse is up there same with Winn Dixie lol

user banned (boy); 2 kids; f**king, Austria 36337 posts
Jan 22nd '13
Quoting Chuck Finley.:" <blockquote><b>Quoting ℳary ℐane:</b>" Publix is a Florida thing I think. ... [snip!] ... or wally world. "</blockquote> I think they have a few in GA, their warehouse is up there same with Winn Dixie lol"

Oh! I did not know that. :lol:



Our Winn Dixie here is nice. They have a lot of great deals!

let it be California 41018 posts
Jan 22nd '13

<blockquote><b>Quoting ℳary ℐane:</b>" I haven't been since I was little. They make you take food out in boxes. "</blockquote>




Same well except last year I tried some of their meat, I opened up the ground beef to separate it and it was brown all the way through just red on the top. Ick, I took it back and won't go again.

Capt Plzen, Pl, Czech Republic 9110 posts
Jan 22nd '13

<blockquote><b>Quoting ℳary ℐane:</b>" Oh! I did not know that. :lol: Our Winn Dixie here is nice. They have a lot of great deals! "</blockquote>




That movie winn Dixie makes me cry.

homes cool Due July 25; 2 kids; 2 angel babies; Indiana 63165 posts
Jan 22nd '13

I need to drink more water, but I hate plain water. I don't want some sugar filled packet, and while I always have good intentions to add fruit/etc to my water to flavor it...I never actually do it. So, do you guys know of anything that flavors water but isn't awful?

let it be California 41018 posts
Jan 22nd '13

<blockquote><b>Quoting LEGENDARY JAS ♥:</b>" There's a publix out here. I think it actually may be a southern thing since I've never seen them towards the north like..ever. We have Giant up north which is the same thing as Publix down here."</blockquote>




I've lived in FL, SC, and NY.



NY they have Wegmans and Tops Supermarket, SC they have Bi-Lo (worst store I've ever been in) and Walmart. FL publix and Winn Dixie.



Wegmans and Publix are amazing.

let it be California 41018 posts
Jan 22nd '13

<blockquote><b>Quoting ℳary ℐane:</b>" Oh! I did not know that. :lol: Our Winn Dixie here is nice. They have a lot of great deals! "</blockquote>




That's nice! I'm not a fan of them at all. :oops:

Ellie. 2 kids; Arizona 25439 posts
Jan 22nd '13
Quoting Mary.:" <blockquote><b>Quoting Ellie.:</b>" I knooooow. :( but I love avocados! I'm the only ... [snip!] ... do I skip that?"</blockquote> Beans a brown rice are actually good, depending on what you already eaten that day."


It's no fat refried beans. I'll skip the rice a roni mexican style rice.

Today is:
coffee creamer (flavored... ugh)
low carb yogurt
2 thin cut pork chops (about 5 ounces)
1 very small baked potato
100 calorie pack popcorn
small apple
orange
handful of strawberries
and whatever is for dinner.

Should be around 670 calories before dinner, leaving me with about 630 for the evening

Ellie. 2 kids; Arizona 25439 posts
Jan 22nd '13
Quoting sassy chef:" I need to drink more water, but I hate plain water. I don't want some sugar filled packet, and while ... [snip!] ... to my water to flavor it...I never actually do it. So, do you guys know of anything that flavors water but isn't awful? "


Ive seen people add mint? Dunno if that helps though. :)

let it be California 41018 posts
Jan 22nd '13

<blockquote><b>Quoting LEGENDARY JAS ♥:</b>" Lol, you know that's normal right? Something to do with oxygen or some shit."</blockquote>




A little bit is normal, but the whole thing brown but the top I've never seen. It also smelled really bad.

homes cool Due July 25; 2 kids; 2 angel babies; Indiana 63165 posts
Jan 22nd '13
Quoting Ellie.:" Ive seen people add mint? Dunno if that helps though. :)"


This is the kind of thing I always mean to do, but never remember to do. :x

let it be California 41018 posts
Jan 22nd '13

<blockquote><b>Quoting LEGENDARY JAS ♥:</b>" LOVE Wegmans! There's one near my mom's house, that store is the bomb.com."</blockquote>




It is amazing I miss shopping there.

homes cool Due July 25; 2 kids; 2 angel babies; Indiana 63165 posts
Jan 22nd '13

I'm very excited. My friend is coming over to get me started on Kombucha next week. It is really beneficial to your health, a little odd to think about, but it doesn't taste bad (unless you let it sit too long, and then it gets really vinegar-like.) It kind of tastes like sweet tea with a cider-like kick.

let it be California 41018 posts
Jan 22nd '13

<blockquote><b>Quoting LEGENDARY JAS ♥:</b>" It was probably bad then lol."</blockquote>




Lol yeah, a little brown is okay it was just really weird how red the top was but all through the bottom and middle was dark brown.

Capt Plzen, Pl, Czech Republic 9110 posts
Jan 22nd '13
Quoting sassy chef:" I'm very excited. My friend is coming over to get me started on Kombucha next week. It is really beneficial ... [snip!] ... you let it sit too long, and then it gets really vinegar-like.) It kind of tastes like sweet tea with a cider-like kick."


whoa.. yeah. looks healthy..