Reply

Cast Your Vote:

    • Real -- Votes: 23
    • Fake -- Votes: 17
EBF*JB 2 kids; California 3556 posts
Jan 20th '13

Does it show the tampon right away? I want to see her face, but I do NOT want to watch that. UGH lol

Bop ✿ 3 kids; Alabama 22511 posts
Jan 20th '13

that was disgusting...

Ecstasy 2 kids; 1 angel baby; Perth, WA, Australia 7757 posts
Jan 20th '13
Quoting Sherri + 3:" UGH! I only heard about 2 girls 1 cup from my DH. I didn't actually watch that one. My poor DH looked traumatized while telling me about it lol"


I never watched it.. dont plan to either haha.. fake or not!



This vid is 'tame' ... its disgusting, but i can deal with it. 2 girls 1 cup.. dont think i could without gagging haha!

Ecstasy 2 kids; 1 angel baby; Perth, WA, Australia 7757 posts
Jan 20th '13
Quoting EBF*JB:" Does it show the tampon right away? I want to see her face, but I do NOT want to watch that. UGH lol"


Nah she gives you an intro.. then pulls down her pants and pulls it out... you only see her from waist up & you know when shes about to pull it out, you could turn the video off then.

W.W. Due June 2; 3 kids; Arkansas 8009 posts
Jan 20th '13

<blockquote><b>Quoting Supafly★:</b>" I forget where I heard it from but I refused to watch it. 1 guy 1 jar is real though, I think the guy ... [snip!] ... the guy died.....and my BIL MADE me watch it. Like he literally pinned me down and pried my eye open. I was so pissed at him. "</blockquote>



I was at my best friend's bf's house and him and his older brother wanted me to watch something and it started out like any lesbian p**n and all of a sudden its a shit fest. I had a feeling it was fake the way it looked and could easily have been chocolate or something.



What is one guy one jar?

Sherri + 3 LLC 3 kids; Mesa, Arizona 3758 posts
Jan 20th '13
Quoting Supafly★:" I forget where I heard it from but I refused to watch it. 1 guy 1 jar is real though, I think the guy ... [snip!] ... the guy died.....and my BIL MADE me watch it. Like he literally pinned me down and pried my eye open. I was so pissed at him. "


I never heard of that one. I don't think I wanna know what the guy does with that jar lol

Sherri + 3 LLC 3 kids; Mesa, Arizona 3758 posts
Jan 20th '13
Quoting ♥ Flame'n Nuisance :" I never watched it.. dont plan to either haha.. fake or not! This vid is 'tame' ... its disgusting, but i can deal with it. 2 girls 1 cup.. dont think i could without gagging haha! "


I know. Once DH told me what it was about I knew I wouldn't be able to watch it. I kind of have a weak stomach. I can barely stand to clean my kiddo's up after they have puked.

Nut ღ Meg 1 child; 1 angel baby; Beverly Hills, CA, United States 40256 posts
Jan 20th '13

I wonder why the link didn't work for me?

Monica♥YASDYARDFR Due February 27 (girl); TTC since Jan 2011; 1 child; 2 angel babies; Beverly Hills, California 57197 posts
Jan 20th '13

That is so gross. I can't imagine why anyone would do that.



I remember a BG member saying her BF went down on her while she was on her period. NASTY! I think that is worse.

Sherri + 3 LLC 3 kids; Mesa, Arizona 3758 posts
Jan 20th '13
Quoting Supafly★:" A guy sticks a whole jar up his ass but it breaks from the pressure and you see blood pouring out of ... [snip!] ... *Shudders.* He had to go to the hospital and I think he actually bled to death. Dumb ass. Natural selection at its finest. "


WOW! Yeah, I think I will pass on watching that one lol

Sherri + 3 LLC 3 kids; Mesa, Arizona 3758 posts
Jan 20th '13
Quoting Supafly★:" Right? I was like thanks a whole lot a*****e to my BIL. He thought it was the funniest shit on Earth. :?:roll:"


BIL would have definitely got punched for that one. lol

W.W. Due June 2; 3 kids; Arkansas 8009 posts
Jan 20th '13

<blockquote><b>Quoting Supafly★:</b>" A guy sticks a whole jar up his ass but it breaks from the pressure and you see blood pouring out of ... [snip!] ... *Shudders.* He had to go to the hospital and I think he actually bled to death. Dumb ass. Natural selection at its finest. "</blockquote>




Fack!

user banned 1 child; Golden, Colorado 28482 posts
Jan 20th '13
Quoting Jenna+1:" I know a girl who used to save her blood from the diva cup(I think that's what it's called) in a jar ... [snip!] ... on fast forward so it wasn't as bad but still disgusting. ETA: I personally had seen her save the blood and drink it. Gag"


What.... the.... f**k.......

justanothamotha Due January 20; 130 kids; Climax, Michigan 5120 posts
Jan 21st '13

I just want an "IDGAF & I will never watch it" option...that is my real vote.



WTH is up with people?

κατι 1 child; Memphis, Tennessee 3143 posts
Jan 21st '13

It says content currently unavaiable. Is it posted anywhere else?