Reply
rissa0613 Due March 13; 16 kids; Phoenix, Arizona 56 posts
25th Jan '13
Quoting SmashedPumpkin:" <blockquote><b>Quoting rissa0613:</b>" I'll be testing around the 2nd as well! This ... [snip!] ... be. I'm not going to stress it anymore this last week. If AF comes, it comes. If not, I test on the 2nd & not a day sooner!!!"


I hear you. I just want a BFP so bad!
I have to stop stressing it though or its going to drive me insane!
Well good luck to you mama.
(baby dust) :)

Mommy to Milo&Ava+1 Due October 11; 2 kids; Ohio 1795 posts
25th Jan '13
Quoting SmashedPumpkin:" <blockquote><b>Quoting Mommy to Milo&Ava:</b>" <blockquote><b>Quoting My ... [snip!] ... and countdowntopregnancy. Both confirmed O on the 20th."</blockquote> I fink you fweaky! Haha love the profile pic!!"


lol! i love them :D

.LikeACloud. TTC since Dec 2006; California 88 posts
25th Jan '13

<blockquote><b>Quoting rissa0613:</b>" I hear you. I just want a BFP so bad! I have to stop stressing it though or its going to drive me insane! Well good luck to you mama. (baby dust) :)"</blockquote>




Thank you kindly, and much luck & baby dust to you too mama!

Bryan Ray's Mommy + 1 ♥ Due June 26; TTC since Nov 2011; 1 child; 2 angel babies; Bryan, TX, United States 4089 posts
26th Jan '13

I'm 3 dpo today. AF isn't due until the 6th but I'll be testing around the 2nd if not sooner. I'm a terrible POAS addict lol

Mommy to Milo&Ava+1 Due October 11; 2 kids; Ohio 1795 posts
26th Jan '13
Quoting Bryan Ray's Mommy:" I'm 3 dpo today. AF isn't due until the 6th but I'll be testing around the 2nd if not sooner. I'm a terrible POAS addict lol "


i'm 7dpo tomorrow and i am trying not to test tomorrow :x by this time with my DD i was already testing :oops:

Bryan Ray's Mommy + 1 ♥ Due June 26; TTC since Nov 2011; 1 child; 2 angel babies; Bryan, TX, United States 4089 posts
26th Jan '13
Quoting Mommy to Milo&Ava:" i'm 7dpo tomorrow and i am trying not to test tomorrow :x by this time with my DD i was already testing :oops:"

The longest I'll hold out until is 8dpo, but I'm pretty sure I'm going to take at least one test on wednesday at 7dpo

.LikeACloud. TTC since Dec 2006; California 88 posts
26th Jan '13

Hey ladies :)



I doubt I'll bother to test early.
I just, feel normal now.
Other than some mood swings and eating like a starving cow, headaches that won't quit, and backaches.
No tenders b**bs. No cramping. No nothing.
I know I still have a week to go until AF, and maybe its do o me saying "stop, chill out, it's whatever", that I stopped feeling preggo, but idk if I do anymore.
Kinda whatever feeling at this point. Oh, and hungry. Haha
So hungry >.<

Bryan Ray's Mommy + 1 ♥ Due June 26; TTC since Nov 2011; 1 child; 2 angel babies; Bryan, TX, United States 4089 posts
26th Jan '13
Quoting SmashedPumpkin:" Hey ladies :) I doubt I'll bother to test early. I just, feel normal now. Other than some mood swings ... [snip!] ... feeling preggo, but idk if I do anymore. Kinda whatever feeling at this point. Oh, and hungry. Haha So hungry >.<"


Well, those sound like some pregnancy symptoms. I know that when I was pregnant with DS I didn't have a single symptom whatsoever. FX for you :)

Mommy to Milo&Ava+1 Due October 11; 2 kids; Ohio 1795 posts
26th Jan '13

<blockquote><b>Quoting Bryan Ray's Mommy:</b>" The longest I'll hold out until is 8dpo, but I'm pretty sure I'm going to take at least one test on wednesday at 7dpo "</blockquote>



I updated in the other thread :wink: haha!

Mommy to Milo&Ava+1 Due October 11; 2 kids; Ohio 1795 posts
26th Jan '13

<blockquote><b>Quoting SmashedPumpkin:</b>" Hey ladies :) I doubt I'll bother to test early. I just, feel normal now. Other than some mood swings ... [snip!] ... feeling preggo, but idk if I do anymore. Kinda whatever feeling at this point. Oh, and hungry. Haha So hungry >.<"</blockquote>




I'm sorry :( I go from "feeling normal" to "I'm having signs" within the same day :( then I never know what to think. Last month based on symptoms I swore I was probably pregnant. But nope :(

.LikeACloud. TTC since Dec 2006; California 88 posts
26th Jan '13

Thanks ladies :)



I'm staying hopeful until about the 2nd!
I was craving sizzler & their endless salad bar, which was unusual because I don't typically like sizzler!



Katie & Clay's Mommy! TTC since Jan 2012; 18 kids; Louisiana 2847 posts
27th Jan '13

I don't think it'll pay me to test at all. I don't even think I O'd this cycle. I know my body geared up to do it. I had the right sided pains one day with a positive opk and one close to positive the next (urine was diluted) then the pain went away. 2 days later I got the pains on my left side with lower back ache in the same area. So don't know if my right side failed to O and my left side gave it a try or what. I normally don't feel the O pains on left side. Wonder if that's a good sign? I usually have sore b**bs leading up to AF. I really don't feel much of anything.

Mama Risha Due June 6; 1 child; Murfreesboro, 516 posts
27th Jan '13

AF isn't due until the 2nd but I couldn't resist testing any longer. Anyone know how many dpo I am? I see Somethin really faint in person :)
<a href="http://s1293.photobucket.com/albums/b594/mirishiathomas/?action=view&current=D9729276-748D-4208-8429-1A40689DD4D1-1980-0000022796A9107A_zps18427ce8.jpg" target="_blank"><img src="http://i1293.photobucket.com/albums/b594/mirishiathomas/D9729276-748D-4208-8429-1A40689DD4D1-1980-0000022796A9107A_zps18427ce8.jpg" border="0" alt="Photobucket Pictures, Images and Photos" /></a>

Mama Risha Due June 6; 1 child; Murfreesboro, 516 posts
27th Jan '13

oh wait.. reposting the picture.

Mama Risha Due June 6; 1 child; Murfreesboro, 516 posts
27th Jan '13

my computer is still acting crazy and wont let me post pictures correctly so i'm going to post the web link.



http://s1293.beta.photobucket.com/user/mirishiathomas/media/testsmall_zps0822085b.jpg.html