Reply
Mommy2ThreeLilMonkeys 3 kids; California 5005 posts
1st May '13
Quoting ♥Aimee+3:" I had my first at 20. You will really find out who your true friends are. I had a few friends that would ... [snip!] ... realized that I couldn't just drop everything and party with them, they stopped coming around. Some of them have never met DD"

i had my first at 20 also...lets just say i have no friends now from hs or college... when you can't go out as often as them they lose interest. which is fine, because now i am focused on spending time with all my family (DHs family all lives within 5miles of us) and we got to church a couple times a week...so i really don't feel like i lack any adult interaction ...but it was hard at first when we lived farther and weren't plugged into a church!

Mommy2ThreeLilMonkeys 3 kids; California 5005 posts
1st May '13
Quoting Hayley Dalzell:" hi everyone im Hayley and Im 25 and due on October 8th :-) xx"


congrats & welcome!

EasyComeEasyGo Due October 27 (boy); 2 kids; 2 angel babies; Maryland 8030 posts
1st May '13
Quoting Lil Pumpkin in the Oven!:" Well thats a crappy way to start my day not only am I dealing with what my dh has done but my grandma ... [snip!] ... my grandma passed away ugh at least she went in her sleep and is in a better place now but im sure going to miss her so much"


So sorry :(

Mommy2ThreeLilMonkeys 3 kids; California 5005 posts
1st May '13
Quoting ♥Aimee+3:" <blockquote><b>Quoting Koltons*Momma*18wks!*:</b>" <blockquote><b>Quoting ... [snip!] ... I'd cause nipple confusion and its not good to do both. BUT what if I needed to work and the baby was exclusively breast fed?"


my kids never had nipple confusion, i did both for 8 months with my daughter & only 6 weeks with my son (i had to start taking a medication that wasn't good for him..i was devastated..)

Mommy2ThreeLilMonkeys 3 kids; California 5005 posts
1st May '13
Quoting Lil Pumpkin in the Oven!:" Well thats a crappy way to start my day not only am I dealing with what my dh has done but my grandma ... [snip!] ... my grandma passed away ugh at least she went in her sleep and is in a better place now but im sure going to miss her so much"


i am really sorry to hear that =/ i will keep you in my thoughts.

♥garrett&adalyn 2 kids; Texas 10762 posts
1st May '13

We spent all weekend moving into our new apartment and just now got our internet back on. I missed so much!



Some pictures of our new place if you're interested lol



living room and DS passed out lol
904214_10151386058902045_1221937972_o.jpcorner by the stairs
914175_10151386096982045_1571887959_o.jpkitchen/bar area
478790_10151386097247045_1550579048_o.jpbathroom
920452_10151386097447045_1132484443_o.jpDS' room with his mound of toys lol. had to do a panorama for that one.
913898_10151386097912045_741530479_o.jpg

♥Aimee+3 3 kids; Fort Bragg, North Carolina 35673 posts
1st May '13
Quoting Frenchie:" If you want my personal opinion on nipple confusion.... even if you don't here it is. I would establish ... [snip!] ... wanting to share the feeding experience with hubby! I think its sexy watching my hubby feed our babies. Such a loving moment!"


:) Thanks!!! I think I am going to wait a few weeks to do the bottle. I just want to be able to have that option if for some reason I NEED the baby to take a bottle.

♥Aimee+3 3 kids; Fort Bragg, North Carolina 35673 posts
1st May '13
Quoting #3dueOct*17weeks*:" i had my first at 20 also...lets just say i have no friends now from hs or college... when you can't ... [snip!] ... feel like i lack any adult interaction ...but it was hard at first when we lived farther and weren't plugged into a church!"


Totally agree!!! My friend and I were just talking about this today. She's like 4 years older than I am. She said that it was weird at first thinking that I was younger than her, and I am 10 years younger than her hubby. BUT, I said that I don't get along with people my age

♥Aimee+3 3 kids; Fort Bragg, North Carolina 35673 posts
1st May '13
Quoting #3dueOct*17weeks*:" my kids never had nipple confusion, i did both for 8 months with my daughter & only 6 weeks with my son (i had to start taking a medication that wasn't good for him..i was devastated..)"


I EBF'd DS for 6-8 weeks then I went back to work. DD didn't want anything to do with it. I figured I could always try this time around.

♥Aimee+3 3 kids; Fort Bragg, North Carolina 35673 posts
1st May '13
Quoting gare bear's mommy +1:" We spent all weekend moving into our new apartment and just now got our internet back on. I missed so ... [snip!] ... out lol corner by the stairs kitchen/bar area bathroom DS' room with his mound of toys lol. had to do a panorama for that one. "


Yay for a new place!!! Love DS just passed out on the floor. My kids sleep in odd places too

♥garrett&adalyn 2 kids; Texas 10762 posts
1st May '13
Quoting ♥Aimee+3:" Yay for a new place!!! Love DS just passed out on the floor. My kids sleep in odd places too"


He would rather sleep on the floor than the couch lol

Charlotte & Gabe 2 kids; California 14277 posts
1st May '13

17 weeks today! its flown my god.

Charlotte & Gabe 2 kids; California 14277 posts
1st May '13
Quoting gare bear's mommy +1:" We spent all weekend moving into our new apartment and just now got our internet back on. I missed so ... [snip!] ... out lol corner by the stairs kitchen/bar area bathroom DS' room with his mound of toys lol. had to do a panorama for that one. "



aw i like it!

Charlotte & Gabe 2 kids; California 14277 posts
1st May '13
Quoting AnneG:" Question: Any of you ladies previously taken anti-depressants prior to pregnancy, and are you currently ... [snip!] ... with the extra pregnancy hormones. Just wondering if there is anything I can take. I plan on asking my primary obgyn."


i currently take zoloft and did my last pregnancy too.

♥Aimee+3 3 kids; Fort Bragg, North Carolina 35673 posts
1st May '13
Quoting gare bear's mommy +1:" He would rather sleep on the floor than the couch lol"


haha. I have a picture of DD sleeping on the hardwood floor. She didn't wanna sleep anywhere else