Reply
.............. Devil's Advocate Beverly Hills, California 18191 posts
22nd Jan '13

....................

✖Mandalorian 2 kids; 2 angel babies; Georgia 5386 posts
22nd Jan '13

*watches* 8)

~~My Pet Wussy~~ 3 kids; USA 23722 posts
22nd Jan '13

<blockquote><b>Quoting Devil's Advocate:</b>" I am in the mood to entertain BG tonight. I'm trolling around the net looking for bad photography because...well.....it's awesome :lol: Now you go :lol:"</blockquote>




Homg, the cowboy in the bathtub..homg. She's clown a clown in a clown car.

ERMAGHERD BEEDS! 17 kids; Philadelphia, Pennsylvania 4099 posts
22nd Jan '13

Lol... "This is a picture of my daughter and my giant flower pot"

I'm actually a virgin Due June 9; 1 child; Oregon 18466 posts
22nd Jan '13

Oh wow! The first one wasn't a complete fail, but the others 0_o

*Mary Moon* 1 child; New York 3601 posts
22nd Jan '13

Did they photoshop the head on each pose on that bottom picture?! Who does that? Lol

user banned 3 kids; Los Angeles, California 54034 posts
22nd Jan '13

Damn, Rose NoAss, time to do some squats & lunges.

SeeYouLater! Due February 13 (boy); 1 child; 1 angel baby; None, WA, United States 6621 posts
22nd Jan '13

I am all for creativity and I am by far not the most perfect photographer myself but sometimes I just want to tell people to put the Photoshop down and walk away.

saageex3 1 child; New York 5786 posts
22nd Jan '13

OMG hahahah these are great I love the one eye closed one

user banned 3 kids; Los Angeles, California 54034 posts
22nd Jan '13

Is she winking or having a stroke?

F♥K♥R 3 kids; Missouri 694 posts
22nd Jan '13

One of my favorite websites :)

Mom of 2 Monkeys 2 kids; St. Louis, Michigan 18161 posts
22nd Jan '13

424379_530249143672173_985612736_n.jpg

user banned California 36390 posts
22nd Jan '13

I kind of liked the first one but the rest were terrible and that last one was so funmy my.kid almost woke up!

SeeYouLater! Due February 13 (boy); 1 child; 1 angel baby; None, WA, United States 6621 posts
22nd Jan '13
Quoting Dr. Paradigm Shift:" Is she winking or having a stroke?"


I just spit my drink out. LMAO!

✖Mandalorian 2 kids; 2 angel babies; Georgia 5386 posts
22nd Jan '13

Yay I found some!



tumblr_m6emswBI5U1qchlnho1_500.pngtumblr_m8iaqqwszC1qjyf9uo1_500.jpg