Reply
Place names? N's Momma☆ 1 child; Spain 2346 posts
4th Feb '13

What do you ladies think of place names? Like London, Ireland, Scotland, etc? Yay or nay?

user banned (boy); 2 kids; f**king, Austria 36337 posts
4th Feb '13

I like them. Not for my kids though.

Cairo's ♥ Mom Due September 30; 1 child; Malibu, California 51 posts
4th Feb '13

My daughters name is Cairo.. So yay!

username1 1 child; Chicopee, MA, United States 30921 posts
4th Feb '13

some are okay...



i have a friend who named her little boy Boston



i just personally wouldnt name my child after any location

~~My Pet Wussy~~ 3 kids; USA 23732 posts
4th Feb '13

Nope.



.

LA REINA™ New York, NY, United States 16675 posts
4th Feb '13

I like some and some I think are overused or just don't sound like a person.

Bella_Chelle 1 child; 1 angel baby; Pennsylvania 5416 posts
4th Feb '13

No... ew

castaway 2 kids; Pittsburgh, Pennsylvania 19515 posts
status 4th Feb '13

Generally not a fan. I'd possibly use one for a pet though.

love my boys Xs three :) Due July 29 (boy); 2 kids; 1 angel baby; keystone heights, FL, United States 582 posts
4th Feb '13

I had two ex boyfriends named after places when i was in Hs.. (dear god that was ages ago hahaha.) one was london, the other was dallas.. a friend of mine named her son camden, which is a town in Nc. there are a lot of people with name places that don't even realize that it's a town or county somewhere.

LPH TTC since Dec 2014; NO, OD, Ukraine 32095 posts
status 5th Feb '13

I don't like place names like Lexington or Scotland that have absolutely no meaning and were not intended to be used as names.
But Aurora? Orlando? Alexandria? Charlotte? Those were names with meaning long before it was a known as a "place" name. Both my children have "place" names, but they also have meaning and history.

The Tsukuno family 1 child; Beachwood, Ohio 596 posts
5th Feb '13

It's kinda crappy having a place name. I'm dallas and I got shit my whole life for it. Same goes for Austin, Russia, china which are all people I have known. Idk sometimes I don't get ppls name choices.