Reply
Crystal 3 kids; Hephzibah, Georgia 15558 posts
9th Feb '13

I'd love to go out and just plop my butt down in that snow. Ohhh I'd have so much fun. We'd have an underground tunnel system in the yard. I miss snow :(

user banned Logan, Utah 3594 posts
9th Feb '13
Quoting Crystal Marie S.:" I'd love to go out and just plop my butt down in that snow. Ohhh I'd have so much fun. We'd have an underground tunnel system in the yard. I miss snow :("


lol between my DH and that fence is our road...you can barely tell.... Seriously is going to suck not having a screen door for the next couple of days too, the wind is really intense!

JΔS Georgia 74358 posts
status 9th Feb '13

Omg, that looks so awesome. We haven't had a drop of snow which is something I'm not use to.

Crystal 3 kids; Hephzibah, Georgia 15558 posts
9th Feb '13
Quoting Preggo ✖ Status:" lol between my DH and that fence is our road...you can barely tell.... Seriously is going to suck not having a screen door for the next couple of days too, the wind is really intense!"

Wow, you really can't tell! Yeah not having a screen door sucks, it's probably going to get a little drafty and hopefully the snow won't fall inside when you open the door. But it still looks like a lot of fun lol

Vivian [♥] 2 kids; Balls Deep, in, Georgia 13915 posts
9th Feb '13

That looks like it sucks. Ha, so glad there's NONE of that down here

user banned Logan, Utah 3594 posts
9th Feb '13
Quoting Vivian [♥]:" That looks like it sucks. Ha, so glad there's NONE of that down here"


It's gonna suck for my husband today, right now he is digging out his work truck so he can go work in it

κατι 1 child; Memphis, Tennessee 3143 posts
9th Feb '13

holy shit

user banned Logan, Utah 3594 posts
9th Feb '13
Quoting κατι:" holy shit "



Yeah that pic is nothing, we have about 5 to 6 feet in some spots of our yard from the wind blowing it over here.

κατι 1 child; Memphis, Tennessee 3143 posts
9th Feb '13
Quoting Preggo ✖ Status:" Yeah that pic is nothing, we have about 5 to 6 feet in some spots of our yard from the wind blowing it over here. "


He looks like he is enjoying it lol I would be in tears. :D

user banned Logan, Utah 3594 posts
9th Feb '13
Quoting κατι:" He looks like he is enjoying it lol I would be in tears. :D"


He came in from shoveling and his entire beard was caked in snow, was pretty funny.

That girl Amber +2 2 kids; California 6981 posts
9th Feb '13

We are still snowing up in bangor. When did it stop for you?

user banned Logan, Utah 3594 posts
9th Feb '13
Quoting Amberchik78:" We are still snowing up in bangor. When did it stop for you?"


We can't tell if it did or not because of how much it is blowing around

Nigel Thornberry 1 child; New Hampshire 6415 posts
9th Feb '13

Wow that's crazy! I opened up our front door this morning and there was an imprint of the door in the snow. Hope your DH stays safe!