Reply
lolajessup Due July 25 (girl); 2 kids; 1 angel baby; Beaverton, Michigan 44057 posts
13th Feb '13

Lmao I prolly have like 100 tapes somewhere of songs I re order off the radio!!! That's how we did it before file sharing programs haha



And I used to purposely knock my parents off the Internet by picking up the phone so I could call my friends while my mom would get all pissy about why the damn Internet wasn't working haha

user banned Due January 20; 33 kids; North Carolina 14662 posts
13th Feb '13

Way to make me feel old!:lol:
That was awesome. I read the first one and went, "Holy shit! Cherry Poppin Daddies!!"

Vivian [♥] 2 kids; Balls Deep, in, Georgia 13909 posts
13th Feb '13

frutopia!! hahahaa
Lmao about nsync OR bb, I had to explain this to DH the other day :P

Captain Obvious 2 kids; Havana, Cuba 25634 posts
13th Feb '13

I remember when the first NOW came out...I played that shit over and over.



A/S/L?

Ꭶwan♥Nemo 1 child; Kansas City, Missouri 7416 posts
13th Feb '13

Wait they forgot about Spice Girls.
Tell me what cha want, watcha really really want
I wanna, I wanna, i wanna ziggy ziggy *mumbles sounds because i never knew that part*

Blythe. 1 child; Indiana 22065 posts
13th Feb '13

I just went to the Delias site. They still have some cute things :oops:

SARA&CEDDY DUNN 17 kids; Dallas, Texas 1031 posts
13th Feb '13
Quoting Blythe.:" I just went to the Delias site. They still have some cute things :oops:"

LOL I still shop there, alloy too!

Dorian Gray fornication, ri, Wallis and Futuna 105474 posts
13th Feb '13
Quoting LEGENDARY JAS ♥:" lmao I wish I could go back!"


Dude, my sn was MaryWanna1 :lol:

So corny :x:x

Wanna cyber? :shock:

homes cool 2 kids; 2 angel babies; Indiana 60938 posts
13th Feb '13

I still have a mixed tape (and various cds) that DH made me. :lol:

user banned 2 kids; New York 34017 posts
13th Feb '13

<blockquote><b>Quoting [♥]Mrs. Morgan:</b>" I miss the old Herbal Essences. I can't stand the new ones.. Does anyone remember Surge? :D"</blockquote>




They just brought back the original herbal essence.

Bonnie Beaver♥ Due April 8; 2 kids; North Pole, Alaska 18192 posts
13th Feb '13
Quoting .Colleen.:" Dude, my sn was MaryWanna1 :lol: So corny :x:x Wanna cyber? :shock:"


SwEeTLiLhUnNi968
wuts up.

Dorian Gray fornication, ri, Wallis and Futuna 105474 posts
13th Feb '13

This was my addiction



is?Q4Yujy46driWj6XZY8BJyrremxNUzhc3eHE77



and



is?Bs6bCvU4V3qqRUD83YlB4Z8577kLKEt-Fd0N-

user banned 2 kids; New York 34017 posts
13th Feb '13

<blockquote><b>Quoting Legendary Bonnie Beaver:</b>" I thought that stuff was gross. :lol: Or Pepsi Clear? EW"</blockquote>




Pepsi blue was the shit though.

[♥]Mrs. Taylor 18 kids; Texas 12250 posts
13th Feb '13
Quoting JiLLiAN.:" <blockquote><b>Quoting [♥]Mrs. Morgan:</b>" I miss the old Herbal Essences. ... [snip!] ... the new ones.. Does anyone remember Surge? :D"</blockquote> They just brought back the original herbal essence."


:shock: Really?! I must find it!

Stfu Squirrel District of Columbia 8554 posts
13th Feb '13

That's funny, I was just thinking about Delia's last night, but I have no idea why. I figured they must have gone out of business years ago because I can't remember the last time I saw them in a mall. :lol: