Reply
how about this name? Amanda Horack Due June 18; 1 child; Cresco, Pennsylvania 7 posts
22nd Feb '13

My fiance really likes the name Leonidas (for a boy ) I Am not to fond of the name....and I can't even think of a middle name to go with that! Lol what do you think?

Ellie Goulding 1 child; London, --, United Kingdom 4654 posts
22nd Feb '13

not a fan. Although Leo would be a cool nickname.

Just Niki 19 kids; Oregon 1456 posts
22nd Feb '13

I always think of the spoof movie "Meet the Spartans" with Carmen Electra. LOL

Amanda Horack Due June 18; 1 child; Cresco, Pennsylvania 7 posts
22nd Feb '13

<blockquote><b>Quoting Just Niki:</b>" I always think of the spoof movie "Meet the Spartans" with Carmen Electra. LOL"</blockquote>




Lol! Omg. I have to watch that now....

Shanon Hutchens Due June 22 (boy); 2 kids; Seymour, Tennessee 543 posts
22nd Feb '13

i like the name actually lol.... and idk your last name but i dont think it would be to hard if you really thought about it to find a middle name. if you do go with that tho the middle name should be a strong name as well.

Turtley Mikey Due October 31; 2 kids; California 50611 posts
22nd Feb '13

Leonidas Alexander ??

Amanda Horack Due June 18; 1 child; Cresco, Pennsylvania 7 posts
22nd Feb '13

<blockquote><b>Quoting VeggieBurglar:</b>" not a fan. Although Leo would be a cool nickname."</blockquote>



Me either :-\ but he is stuck on that name for some reason. Lol men think of the strangest Names sometimes! I suggested so many names to him that I like and he doesn't like not one but "Abel"

Amanda Horack Due June 18; 1 child; Cresco, Pennsylvania 7 posts
22nd Feb '13

<blockquote><b>Quoting Shanon Hutchens:</b>" i like the name actually lol.... and idk your last name but i dont think it would be to hard if you really ... [snip!] ... you really thought about it to find a middle name. if you do go with that tho the middle name should be a strong name as well."</blockquote>




Its not a bad name... just not to fond of it lol and the last name will be "Keat" :-)

Amanda Horack Due June 18; 1 child; Cresco, Pennsylvania 7 posts
22nd Feb '13

Leonidas Alexander sounds pretty good together! But Leonidas Alexander Keat? :-\

Turtley Mikey Due October 31; 2 kids; California 50611 posts
23rd Feb '13

<blockquote><b>Quoting Amanda Horack:</b>" Leonidas Alexander sounds pretty good together! But Leonidas Alexander Keat? :-\"</blockquote>




Yep, sounds awesome.

Kiki's Mommy Due November 10 (girl); 1 child; Montana 3918 posts
23rd Feb '13

<blockquote><b>Quoting Amanda Horack:</b>" My fiance really likes the name Leonidas (for a boy ) I Am not to fond of the name....and I can't even think of a middle name to go with that! Lol what do you think?"</blockquote>




I like it. How about leonidas jude or leonidas juda. This is a hard one

Back to Noob Status Ohio 14048 posts
23rd Feb '13
Quoting Amanda Horack:" My fiance really likes the name Leonidas (for a boy ) I Am not to fond of the name....and I can't even think of a middle name to go with that! Lol what do you think?"


That's an awesome name! Leonidas George would be fantastic!

Nozzy 1 child; Belgium 279 posts
23rd Feb '13

omg, so jealous of the name your fiancee will stick with. I tried getting my DH to do it, nope. Haha.



But I really do like "Leonidas Alexander Keat". I can't come up with other middle names that would sound good with it.
Besides Leonidas is a powerful name stood for a king back in ancient times (it is not only in a fictional stance with the movies 300/Meet the Sparatans; but is really a true King :D) (Leonidas also means in greek; son of the Lion) , along with Alexander the Great. Both really strong names. (:



*huge history buff :oops:*

Jenna1234 1 child; Iowa 509 posts
23rd Feb '13

I'm not a fan of the name, if I had to go with a variant of that name to try and appease SO I'd go Leo or Leon. Its definitely not a name you hear every day.

Mrs.Dani Due July 3; 1 child; 3 angel babies; Oxnard, California 10272 posts
23rd Feb '13

I LOVE Leonidas.



Leonidas Nikolai
Leonidas Calvin
Leonidas Arthur
Leonidas Franklin
Leonidas Matthew
Leonidas Joshua