Reply
Friggen tired and hormonal an impatient!! izzy+Ethan 2 kids; Edmonton, Alberta 4056 posts
1st Mar '13

Pretty much say it all... I have no energy at all and I feel so hormonal and impatient with LO and I hate it cause I just want to do nothing but everything needs to be done:( ugh thankfully end of march will be the end of this pregnancy (I'm being induced due to medical reasons) march go by faster plz :)

Jessica +2 Due September 7; 2 kids; Florida 3737 posts
1st Mar '13

I feel your pain! I actually posted about how horrible I feel earlier today. Especially because I feel like im neglecting my 4 year old becuase I just don't have any energy to run around all day with her. We are almost done though!

izzy+Ethan 2 kids; Edmonton, Alberta 4056 posts
1st Mar '13

<blockquote><b>Quoting Jessica +2:</b>" I feel your pain! I actually posted about how horrible I feel earlier today. Especially because I feel ... [snip!] ... im neglecting my 4 year old becuase I just don't have any energy to run around all day with her. We are almost done though!"</blockquote>




So close !!! Lol and I know DD just wants to crawl all over me and I don't want her to for one my big belly for two I'm not I. The mood to have someone co stably touching me :( blah

Jessica +2 Due September 7; 2 kids; Florida 3737 posts
1st Mar '13
Quoting {34WEEKS}:" <blockquote><b>Quoting Jessica +2:</b>" I feel your pain! I actually posted about how ... [snip!] ... over me and I don't want her to for one my big belly for two I'm not I. The mood to have someone co stably touching me :( blah"


Yeah i've had to catch myself a few times because my daughter normally isn't very cuddly and lately all she wants to do is be right next to me. I want my space because I feel like crap and I have to stop myself from getting upset with her! It's hard.

izzy+Ethan 2 kids; Edmonton, Alberta 4056 posts
1st Mar '13

<blockquote><b>Quoting Jessica +2:</b>" Yeah i've had to catch myself a few times because my daughter normally isn't very cuddly and lately ... [snip!] ... be right next to me. I want my space because I feel like crap and I have to stop myself from getting upset with her! It's hard."</blockquote>



It's is ... My DD is super cuddly all the time she loves cuddles wich I don't mind when I'm not so big and hormonal!! Lol

GL♣PC♥BC 3 kids; Atlanta, GA, United States 9408 posts
1st Mar '13

I'm beginning to get tired and cranky.. By the end of the day I give up on my son, I don't have any fight left in me to keep up with his non stop energy.. But at the same time I want to stay pregnant as long as possible, I am not at all ready to have two

izzy+Ethan 2 kids; Edmonton, Alberta 4056 posts
1st Mar '13

<blockquote><b>Quoting GL♣PK:</b>" I'm beginning to get tired and cranky.. By the end of the day I give up on my son, I don't have any fight ... [snip!] ... with his non stop energy.. But at the same time I want to stay pregnant as long as possible, I am not at all ready to have two"</blockquote>




I feel like taking care of two would be easier cause you don't have a baby inside you sucking your energy and causing you to be hormonal lol

GL♣PC♥BC 3 kids; Atlanta, GA, United States 9408 posts
1st Mar '13

<blockquote><b>Quoting {34WEEKS}:</b>" <blockquote><b>Quoting GL♣PK:</b>" I'm beginning to get tired and cranky.. By ... [snip!] ... care of two would be easier cause you don't have a baby inside you sucking your energy and causing you to be hormonal lol"</blockquote>




Ehh but I'm actually sleeping right now and i the only little person in the house doesn't NEED me for everything. I dunno though, I can't remember what it feels like to not be an incubator anymore