Reply
Can you buy just sauce from a fast food place? KNZ. 3 kids; Washington 59253 posts
19th Mar '13

Odd question i know.
But we have a big thing of costco chicken strips here,
and i really wanna drive thru wendy's and buy a crap ton of their sweet 'n sour packets to put in the fridge for them..
...do they..do that?

tinana+2 TTC since Nov 2013; 2 kids; Staten Island, NY, United States 29599 posts
19th Mar '13

I don't see why not :lol: I've never done it though... lol

KNZ. 3 kids; Washington 59253 posts
19th Mar '13
Quoting tinana +2:" I don't see why not :lol: I've never done it though... lol"


haha i don't know if i should like, order a thing of their nuggets and ask for 10 extra sauces or what :D

{tamz} Due September 2; 1 child; Maryland 2534 posts
19th Mar '13

If you find a way, I want to know. I'm the same way with McDonald's sweet n sour.

KNZ. 3 kids; Washington 59253 posts
19th Mar '13
Quoting {tamz}:" If you find a way, I want to know. I'm the same way with McDonald's sweet n sour."


I pretty much like any fast food's sweet 'n sour sauce :D
but homemade fries with mcd's or wendy's sweet 'n sour would be goooood.

GrumpsMama 1 child; Whiskey Dick Mountain, WA, United States 16074 posts
19th Mar '13

Just ask for it. We don't eat fast food, whatsoever.. But we walk into Taco Bell for their sauce. Just take it and leave

Walking in Memphis 3 kids; 2 angel babies; Macon, Georgia 5961 posts
status 19th Mar '13

Yes you can. Or at least at McDonald's I have before.

{tamz} Due September 2; 1 child; Maryland 2534 posts
19th Mar '13

<blockquote><b>Quoting KNZ.:</b>" I pretty much like any fast food's sweet 'n sour sauce :D but homemade fries with mcd's or wendy's sweet 'n sour would be goooood. "</blockquote>



Is Wendy's similar to Mcdomalds?

{tamz} Due September 2; 1 child; Maryland 2534 posts
19th Mar '13

<blockquote><b>Quoting Walking in Memphis:</b>" Yes you can. Or at least at McDonald's I have before."</blockquote>



How?!?!

Vivian [♥] 2 kids; Balls Deep, in, Georgia 13923 posts
19th Mar '13

I think you can. Or just buy a drink or small fry and ask for a ton of packets hahaha

Madi's*Mama Due November 2; 1 child; Holland, Michigan 7391 posts
19th Mar '13

Here they charge you like 30 cents a sauce (for extra). So you can def go in and just buy a ton of sauce lol If you want a lot I'd talk to the manager and see if you could work out a deal for like a box of them.

KNZ. 3 kids; Washington 59253 posts
19th Mar '13
Quoting GrumpsMama.:" Just ask for it. We don't eat fast food, whatsoever.. But we walk into Taco Bell for their sauce. Just take it and leave"


they don't have it out to take though- and i know they charge extra for extra cups of it.

KNZ. 3 kids; Washington 59253 posts
19th Mar '13
Quoting Madi's*Mama:" Here they charge you like 30 cents a sauce (for extra). So you can def go in and just buy a ton of sauce ... [snip!] ... buy a ton of sauce lol If you want a lot I'd talk to the manager and see if you could work out a deal for like a box of them. "


Ooo good idea!

KNZ. 3 kids; Washington 59253 posts
19th Mar '13
Quoting {tamz}:" <blockquote><b>Quoting KNZ.:</b>" I pretty much like any fast food's sweet 'n sour ... [snip!] ... but homemade fries with mcd's or wendy's sweet 'n sour would be goooood. "</blockquote> Is Wendy's similar to Mcdomalds?"


nooo haha they're completely different. wendy's is more like actual sweet 'n sour sauce. it's red. and kinda an odd consistency. but REALLY good.

Walking in Memphis 3 kids; 2 angel babies; Macon, Georgia 5961 posts
status 19th Mar '13

<blockquote><b>Quoting {tamz}:</b>" <blockquote><b>Quoting Walking in Memphis:</b>" Yes you can. Or at least at McDonald's I have before."</blockquote> How?!?!"</blockquote>




Just asked for some:) they usually have a price per packet of sauce.